Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Spuke1
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 18 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ongelmia Telian kanssa

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Tsau. Kysyisin sellaista että onko samoja kokemuksia? Oon vääntänyt telian kanssa pari kuukautta sellasesta ku on ollut ulkomaan puheluja,en ole soittanut, maksukehotuksia tulee niin että päivämäärä on jo mennyt umpeen eli lähetetty seuraavana päivänä. Kaiken huippu on kun tv-liittymä ei ole toiminut alusta alkaen (useita kuukausia) ja ei näy kaikki kanavat ja käynnistys joka kerta häiriö ja aukee vasta kun nykii piuhat irti. Ollaan oltu yhteydessä ja jätetty hintapyyntö. Ei mitään edistystä!! Minun teliassa vain joko ei vastata tai jauhetaan samaa sontaa:ota yhteyttä. Tai katkaise liittymä  ja maksa 50€??? Aivan kypsä!!! 

Edit SannaMKoo: Siirretty omaksi keskusteluksi ja muotoiltu otsikko

36 vastausta
Spuke1
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos

Joopa joo,ei toi minun Telia toimi lainkaan! Pyörittelee vaan samoja vastauksia ja lähettelee koronaterveisiä. Tv ei toimi ja maksukehotuksia tulee sillain että siinä on eräpäivä jo mennyt vanhaksi.  Ihan *******n kypsä tähän. Ja tästä vielä maksetaan!

MinnaLN
Moderaattori
Moderaattori
  • 118 custom-general.kudos
  • 430 custom-general.replies
  • 24 custom-general.solutions

@Spuke1  kirjoitti:

Joopa joo,ei toi minun Telia toimi lainkaan! Pyörittelee vaan samoja vastauksia ja lähettelee koronaterveisiä. Tv ei toimi ja maksukehotuksia tulee sillain että siinä on eräpäivä jo mennyt vanhaksi.  Ihan *******n kypsä tähän. Ja tästä vielä maksetaan!

Haluaisitko vielä tarkentaa tuota millä tavalla se Minun Telia ei toimi? Niin kun tuossa aikasemmin oli puhetta TV-ongelman selvittämiseksi kannattaa olla asiakaspalveluumme yhteydessä.

Telia Yhteisön moderaattori | iPhone 12 | Apple Watch Series 5 | PC | Nintendo Switch | PS4 | ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Spuke1
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos

@MinnaLN  kirjoitti:

@Spuke1  kirjoitti:

Haluaisitko vielä tarkentaa tuota millä tavalla se Minun Telia ei toimi? Niin kun tuossa aikasemmin oli puhetta TV-ongelman selvittämiseksi kannattaa olla asiakaspalveluumme yhteydessä.

Siis ei millään lailla! Oltu asiakaspalveluun yhteydessä, edelleen asia hoitamatta!! Maksukehotuksissa lukee että maksa eräpäivään mennessä niin EI tule tätä ylimääräistä maksua! Mutta kun se eräpäivä on edellinen päivä kun tää ilmoitus tullut vasta sen jälkeen!! Haloo! Ja minun Telia joko ei ota kantaa tai pyörittelee samaa  jankutusta   että kaikki on hyvin??!! Ei tietookaan  asiakaspalvelusta! Ei pysty käsittää millään tällästä toimintaa!! Asia ei edisty yhtään!!!!  Nyt tähän pitää saada ratkaisu!! Ei tällästä vedätystä voi olla!! Me ollaan tehty se mitä on voitu. Tehkää jotain!!!!!!

HannaSu
Moderaattori
Moderaattori
  • 125 custom-general.kudos
  • 457 custom-general.replies
  • 15 custom-general.solutions

@Spuke1  kirjoitti:

@MinnaLN  kirjoitti:

@Spuke1  kirjoitti:

Siis ei millään lailla! Oltu asiakaspalveluun yhteydessä, edelleen asia hoitamatta!! Maksukehotuksissa lukee että maksa eräpäivään mennessä niin EI tule tätä ylimääräistä maksua! Mutta kun se eräpäivä on edellinen päivä kun tää ilmoitus tullut vasta sen jälkeen!! Haloo! Ja minun Telia joko ei ota kantaa tai pyörittelee samaa  jankutusta   että kaikki on hyvin??!! Ei tietookaan  asiakaspalvelusta! Ei pysty käsittää millään tällästä toimintaa!! Asia ei edisty yhtään!!!!  Nyt tähän pitää saada ratkaisu!! Ei tällästä vedätystä voi olla!! Me ollaan tehty se mitä on voitu. Tehkää jotain!!!!!!

Harmillista kuulla, ettei asia ole vielä selvinnyt. Tilanne vaikuttaa todella ikävältä ja ymmärrän kyllä turhautumisesi. Emme harmillisesti pääse täältä Yhteisön puolelta selvittämään asiaa tarkemmin, sillä meillä ei ole pääsyä asiakastietoihin. Niin kuin tuossa aiemmin mainittiin, niin asian selvittäminen vaatisi selvitystä asiakaspalvelumme kanssa.

Saitko tilattua tuota puheluerittelyä? Sen avulla pystyy katsomaan mihin numeroon nuo puhelut ovat menneet. Mitä tulee tuohon maksumuistutukseen, niin maksukehotus lähetetään 14 vuorokauden kuluttua eräpäivästä, jos maksusuoritusta ei ole tullut. Minun Telia sivustolta saa kytkettyä päälle myös ilmaisen maksumuistutuspalvelun, joka muistuttaa maksamatta jääneistä laskuista.

| Telia Yhteisön moderaattori |
VIIPURINPAMAUS
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies

Ja minä kun luulin, että olen ainut tyytymätön asiakas telialaisten kiusattavana.

Reilu vuosi sitten kerrostaloomme tuli Telian kaapeliyhteys.

Ongelmat tv-lähetyksessä, niin kuvassa kuin muissakin palveluissa alkoivat.

Otin yhteyttä aspaan, ja sain samaa jargonia vastaukseksi, kuin nyt edelleen näyttää tulevan. Luvattiin tehdä sitä sun tätä, muttei mitään tapahtunut. Aspa totesi useinmiten jättäneeni vikailmon..

Olen yrittänyt selvittää ongelmaa muualla verkossa, tämä "Yhteisö" lienee surkein vaihtoehto.

On hämmästyttävää, jos toimitetaan virheellinen tuote, niin asiakkaan on selvitettevä missä on vika.

Yleensä tullaan paikan päälle ja korjataan vika.

Jos vika on asiakkaan vermeissä, kirjoitetaan lasku.

Surkein firma, jonka kanssa olen ollut tekemisissä..

Spuke1
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos

@HannaSu  kirjoitti:

@Spuke1  kirjoitti:

@MinnaLN  kirjoitti:

@Spuke1  kirjoitti:

Harmillista kuulla, ettei asia ole vielä selvinnyt. Tilanne vaikuttaa todella ikävältä ja ymmärrän kyllä turhautumisesi. Emme harmillisesti pääse täältä Yhteisön puolelta selvittämään asiaa tarkemmin, sillä meillä ei ole pääsyä asiakastietoihin. Niin kuin tuossa aiemmin mainittiin, niin asian selvittäminen vaatisi selvitystä asiakaspalvelumme kanssa.

Saitko tilattua tuota puheluerittelyä? Sen avulla pystyy katsomaan mihin numeroon nuo puhelut ovat menneet. Mitä tulee tuohon maksumuistutukseen, niin maksukehotus lähetetään 14 vuorokauden kuluttua eräpäivästä, jos maksusuoritusta ei ole tullut. Minun Telia sivustolta saa kytkettyä päälle myös ilmaisen maksumuistutuspalvelun, joka muistuttaa maksamatta jääneistä laskuista.

Onko tää oikeesti parasta mihin pystyt????? Näin iso firma ,eikä mistään tule apuja!!!?? Miten on mahdollista että te ette voi yhtiön sisällä käydä muka näitä asioita läpi??? Siis missä asiakaspalvelu???????? Eli vielä kerran! Ei ole laillista laittaa maksukehotuksia KUN siinä lukee ei tule ylimääräistä maksua kun maksat ennen tätä päivämäärää!!!! Ja se tieto tulee vasta jälkeenpäin!!! Miten vaikeeta tää tajuta??? Ja tv ei toimi edelläänkään!!!  Ihan *******n oikeesti  toi harmillista riittää!!!! Minkä takia te ette tee mitään??????

AaTanja
Moderaattori
Moderaattori
  • 163 custom-general.kudos
  • 349 custom-general.replies
  • 19 custom-general.solutions

@Spuke1  kirjoitti:

Onko tää oikeesti parasta mihin pystyt????? Näin iso firma ,eikä mistään tule apuja!!!?? Miten on mahdollista että te ette voi yhtiön sisällä käydä muka näitä asioita läpi??? Siis missä asiakaspalvelu???????? Eli vielä kerran! Ei ole laillista laittaa maksukehotuksia KUN siinä lukee ei tule ylimääräistä maksua kun maksat ennen tätä päivämäärää!!!! Ja se tieto tulee vasta jälkeenpäin!!! Miten vaikeeta tää tajuta??? Ja tv ei toimi edelläänkään!!!  Ihan *******n oikeesti  toi harmillista riittää!!!! Minkä takia te ette tee mitään??????

Olemme aivan varmasti apunasi, monessakin asiointikanavassa. Niistä tuolla aiemmin on annettu linkkeineen tietoa. Täällä Yhteisössä näkemättä asiakastietojasi, laskuhistoriaasi ja TV-palveluasi sen tarkemmin on vaikea lähteä ratkaisemaan itse ongelmaa tämän enempää kuin mitä olemme neuvoneet. Tuo maksumuistutusvyyhti pystytään avaamaan juurta jaksaen, eli tarkastamaan miltä aikaisemmalta laskulta muistutus on muodostunut, mitä siellä on alkujaan veloitettu, mitkä ovat olleet eräpäivät jne. Ja sitten tuo TV-ongelma on selvitettävissä häiriöpuolen kanssa, ja sinnekin ilmeisesti olit jo laittanut viestiä.

Yhteisön moderaattori
Spuke1
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos

@AaTanja  kirjoitti:

@Spuke1  kirjoitti:

Olemme aivan varmasti apunasi, monessakin asiointikanavassa. Niistä tuolla aiemmin on annettu linkkeineen tietoa. Täällä Yhteisössä näkemättä asiakastietojasi, laskuhistoriaasi ja TV-palveluasi sen tarkemmin on vaikea lähteä ratkaisemaan itse ongelmaa tämän enempää kuin mitä olemme neuvoneet. Tuo maksumuistutusvyyhti pystytään avaamaan juurta jaksaen, eli tarkastamaan miltä aikaisemmalta laskulta muistutus on muodostunut, mitä siellä on alkujaan veloitettu, mitkä ovat olleet eräpäivät jne. Ja sitten tuo TV-ongelma on selvitettävissä häiriöpuolen kanssa, ja sinnekin ilmeisesti olit jo laittanut viestiä.

Joo,ollaan oltu yhteydessä.  Ja mitään ei tapahdu!! Käsittämätöntä!!! Ja varsinkin minun Telia! Ei mitään. Ilmeisesti teidän Telia!

SaJoonas
Moderaattori
Moderaattori
  • 289 custom-general.kudos
  • 624 custom-general.replies
  • 69 custom-general.solutions

@Spuke1  kirjoitti:

Joo,ollaan oltu yhteydessä.  Ja mitään ei tapahdu!! Käsittämätöntä!!! Ja varsinkin minun Telia! Ei mitään. Ilmeisesti teidän Telia!

Asia on varmasti käsittelyssä, jos olet ollut meihin yhteydessä aikaisemmin. Meillä ei ole tapana jättää asioita hoitamatta tai selvittämättä, vaan haluamme tietenkin aina saada asiat kuntoon ja haasteet taklattua. Asiakaspalvelun kautta voimme katsoa, missä asian hoito etenee. Yhteisössä en pääse käsiksi asiakastietoihisi, jotta pääsisin kurkkaamaan tilannetta tarkemmin.

Moderaattori | Salirotta | Esports | Apple |
Spuke1
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos

@SaJoonas  kirjoitti:

@Spuke1  kirjoitti:

Asia on varmasti käsittelyssä, jos olet ollut meihin yhteydessä aikaisemmin. Meillä ei ole tapana jättää asioita hoitamatta tai selvittämättä, vaan haluamme tietenkin aina saada asiat kuntoon ja haasteet taklattua. Asiakaspalvelun kautta voimme katsoa, missä asian hoito etenee. Yhteisössä en pääse käsiksi asiakastietoihisi, jotta pääsisin kurkkaamaan tilannetta tarkemmin.

Minun Telia täys hiljaisuus!??? Käsittämätöntä miksi asiakkaan pitää ruikuttaa eri kanavilla ja mitään ei tapahdu!!!!! Miten tää on mahdollista??? Täydellistä asiakkaan kyykyttää! Pitääkö rosiksen kautta käydä tää asia läpi???