Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Unematti
Uusi jäsen
  • 1 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ongelmia asiakaspalvelun kanssa

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Telian asiakaspalveluun ei kannata luottaa, mikään mitä puhelimessa sovitaan ei toteudu. Paitsi sitten kun aina vaadin kirjallisena sähköpostiini vahvistuksen ja vahvistuksen esittämiseni jälkeen asiat korjataan. Hankalampaa paikoin, kuin oikeussalissa... Vaatikaa aina kirjallinen vahvistus puhelimessa tehtyihin sopimuksiin, kaikkien kanssa.

 

EDIT 24.5.2017 VilleVent: otsikkoa muokattu

3 vastausta
RaMaria
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 471 custom-general.kudos
  • 1346 custom-general.replies
  • 100 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Moikka @Unematti ja tervetuloa Yhteisöön! 

Sulla on ilmeisesti huonoja kokemuksia ? Haluaisitko kertoa vielä tarkemmin? 

Luonnollisesti kaikkien sovittujen asioiden tulee toteutua, ja uusista sopimuksista toki lähteekin aina vahvistus.
Mikäli sellaista ei jostain syystä saavu, on näin yleisellä tasolla hieman vaikea arvioida että miksi näin ei ole tapahtunut. Vahvistukset tehdyistä muutoksista löytää myös verkkosivuiltamme laskut ja viesti -osiosta, kun kirjautuu sisään täällä

Paina peukkua jos tykkäsit vastauksesta!

opaax952
Uusi jäsen
  • 1 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

On mennyt vaikeeksi pääsy Telia avustajaan ja omien tietojen katseluu, myös tietoturvan lataukseen ei asiakaspalvelusta esitelty, ensin jonotusta lähes 30min puheluun, onneksi liittymän päivitys sopimuksen raukeamiseen lähestyy.

Unematti
Uusi jäsen
  • 1 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Unematti kirjoitti:

Telian asiakaspalveluun ei kannata luottaa, mikään mitä puhelimessa sovitaan ei toteudu. Paitsi sitten kun aina vaadin kirjallisena sähköpostiini vahvistuksen ja vahvistuksen esittämiseni jälkeen asiat korjataan. Hankalampaa paikoin, kuin oikeussalissa... Vaatikaa aina kirjallinen vahvistus puhelimessa tehtyihin sopimuksiin, kaikkien kanssa.

 

EDIT 24.5.2017 VilleVent: otsikkoa muokattu


No! Porin Puuvillan Telia kaupassa on erinomainen henkilökohtainen palvelu. He hoitavat asiakaspalvelun ja laskutuksenkin töppäykset nopeasti kuntoon.

Tämän osion uusimmat keskustelut