Onko kellään ollut ongelmia saada laskua sähköpostiin?

  • 13 November 2017
  • 2 kommenttia
  • 3 katselukertaa

Vaihdoin liittymäni Teliaan ja uutta liittymää avatessa sanoin, että haluan laskut sähköpostiin. Näin ei kuitenkaan ole käynyt, vaan olen joutunut Telian sivuilta katsomaan laskut. Onneksi ei ole jäänyt maksamatta. Muilla samoja ongelmia?


2 kommenttia

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +16

Mikä sähköposti palveluntarjoaja on käytössäsi? Myöskin vastaanottava palvelin voi estää viestin tai se löytyy roskapostista.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

@olkitu kirjoitti:

Mikä sähköposti palveluntarjoaja on käytössäsi? Myöskin vastaanottava palvelin voi estää viestin tai se löytyy roskapostista.




Lisäksi suosittelen @tmbbb tarkistamaan Omilta Sivuilta laskutustiedot, että tietosi ovat oikein: https://www.telia.fi/OmatSivut/customerInfo.do?action=BILLING


 


Tällä hetkellä palvelussa tehdään huoltoa, koska sinne on tulossa mm. yhteislasku-ominaisuus :)

Vastaa