Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Emmi2020
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Osto verkkokaupassa ei onnistu

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Moi!

Missäköhän mahtaa olla vika..yritin ostaa puhelimen verkkokaupassa. Maksu Telia Rahoituksella. Luottoa käytettävissä. Tulee kuitenkin ilmoitus että verkko-ostoa ei voi suorittaa loppuun, ota yhteyttä myyntipalveluun. Osaako joku neuvoa mikä aiheuttaa ko tilanteen? Miksi osto ei onnistu?

 

7 vastausta
Hulkamania
Uusi keskustelija
  • 1 custom-general.kudos
  • 11 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Mulla sama homma, että tilauksen loppupuolella heitti virhettä ja puhelimesta lähti kyllä katevaraus, mutta mitään sähköposteja ei tullut tilauksen onnistumisesta.

 

Chatti ei myöskään toiminut, niin piti omien sivujen kautta laittaa viestiä.

 

Taitaa Telialla olla isompaa häilkkää jossakin nyt.

JoonasLam
Moderaattori
Moderaattori
  • 268 custom-general.kudos
  • 623 custom-general.replies
  • 33 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Tällä hetkellä vaikuttaa olevan jokin ongelma verkkokauppatilauksissa. Laitettiin tämä selvitykseen meidän päässä ja korjataan kuntoon. Myös chatissa oli häiriötä, mutta sen pitäisi olla jo normaalisti toiminnassa. Kiitokset näistä ilmoituksista!

Telia Yhteisön moderaattori | *insert quote here*

JoonasLam
Moderaattori
Moderaattori
  • 268 custom-general.kudos
  • 623 custom-general.replies
  • 33 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Uuden laitteen oston yhteydessä tehdään aina luottopäätös, vaikka luottoa olisikin jäljellä, joten sen on mahdollista estää osto. Jos kuitenkin laskut on maksettuna ajallaan niin eipä se tuostakaan pitäisi jäädä kiinni. 

 

Saisitteko laitettua tästä vielä meille tarkempia tietoja asiakaspalveluumme esimerkiksi 24/7 chatin kautta? Voitaisiin ottaa tästä tietoja sitä kautta esimerkiksi selaimesta, tuotteesta, Rahoituksen tilin tilanteesta ja varmistella, onko tilaus liikahtanut mihinkään.

Telia Yhteisön moderaattori | *insert quote here*

Hulkamania
Uusi keskustelija
  • 1 custom-general.kudos
  • 11 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Oma tilanne selvisi, kun asiakaspalvelija vähän aikaa penkoi tietoja ja tilaus oli ilmeisesti hukkunut johonkin järjestelmän syövereihin tuon toimintavian takia. Nyt tekivät ilmoituksen luottopuolelle, että puhelimen summa palautuu luottotilille ja voin halutessani tehdä uuden tilauksen.

 

Täytyy nyt pari päivää odotella ja katsoa, että uskaltaako yrittää tilausta uudelleen 🙂

HannaMarikaL
Moderaattori
Moderaattori
  • 93 custom-general.kudos
  • 353 custom-general.replies
  • 21 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

 


@Hulkamania@  kirjoitti:

Oma tilanne selvisi, kun asiakaspalvelija vähän aikaa penkoi tietoja ja tilaus oli ilmeisesti hukkunut johonkin järjestelmän syövereihin tuon toimintavian takia. Nyt tekivät ilmoituksen luottopuolelle, että puhelimen summa palautuu luottotilille ja voin halutessani tehdä uuden tilauksen.

 

Täytyy nyt pari päivää odotella ja katsoa, että uskaltaako yrittää tilausta uudelleen 🙂


Kiva kuulla, että asia selvisi ja raha palautuu takaisin. Ja ehdottomasti kannattaa kokeilla tehdä tilaus myöhemmin uudestaan. 

| Telia Yhteisön moderaattori | iPhone 12 | Sarjat | Musiikki | Kaikkea maan ja taivaan väliltä |

s1era
Kommentaattori
  • 5 custom-general.kudos
  • 24 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Vain myymälästä saatavat puhelimet. Onko pakko lähteä Vaasaan ajelemaan etelästä vai onko mahdollista tilata lähemmäs johonkiin myymälään puhelin? 

JoonasLam
Moderaattori
Moderaattori
  • 268 custom-general.kudos
  • 623 custom-general.replies
  • 33 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@s1era@  kirjoitti:

Vain myymälästä saatavat puhelimet. Onko pakko lähteä Vaasaan ajelemaan etelästä vai onko mahdollista tilata lähemmäs johonkiin myymälään puhelin? 


Valitettavasti myymälästä toiseen ei päästä tilaamaan puhelinta. Jos laitteella on se tilanne, että saatavuutta on vain tietyissä myymälöissä enää jäljellä niin ne ovat ainoa paikka ostaa laite. Toki voidaan selvitellä, että olisiko puhelinta tulossa lisää lähiaikoina, jos oli joku tietty mielessä 🙂

Telia Yhteisön moderaattori | *insert quote here*