Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
vuodenasiakas
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Outo lasku

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hei, Laskuun oli ilmestynyt Sonera viihdepaketti 3,89€ enkä sellaista ole tilannut. Lasku nro: xx xx xx

 

Edit Tero: poistin viestistä laskun numeron

1 vastaus
TeroRe
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
  • 5511 custom-general.kudos
  • 5123 custom-general.replies
  • 44 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Morjesta vuodenasiakas ja tervetuloa Klaaniin 🙂

Muokkasin viestiäsi ja poistin sieltä tuon laskun numeron, ihan suojatakseni sinun asiakkuuttasi ja tietojasi. Asiakastietoja ei kannata jakaa julkisessa internetissä 🙂

 

Oudon kuuloinen juttu, kerran et ole mitään tilannut. Mutta kyllä se selviää, asian ratkaiseminen edellyttää että lasku ja tietosi tutkitaan asiakaspalvelussamme joten jos sinulla on asian suhteen kiire niin ota vaikka heti chat-yhteys asiakaspalveluumme Omien Sivujen kautta (www.sonera.fi/omatsivut, avoinna 24/7) taikka sitten maanantaina saat asiakaspalvelun kiinni myös puhelimella (0200 17000).

Tero, Yhteisömanageri

Jos kommentti ratkaisi ongelmasi paina "Hyväksy ratkaisuksi" | Paina tykkää, jos pidit kommentista

Kuluttaja-asiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Yritysasiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Häiriötiedotteet ja -kartat 

Minun Telia -sovellus palveluiden hallinnointiin

 Telia 5G lähettiläät

Haluatko tietää ja oppia laitteista lisää