Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Yaria
Kommentaattori
  • 7 custom-general.kudos
  • 25 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Painavien tuotteiden palautus

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hei!

Onko kenelläkään onnistunut Telialta kotiintoimituksella tilattujen painavien tuotteiden palautus kotoa noudolla?

 

Eli jos tilaat 30kg painoisen pelituolin kotiisi Postin kotiintoimituksella, tai 75" television kotiisi ja haluat palauttaa sen lainmukaisesti 14vrk peruutusajalla, niin olkaa varautuneita kantamaan se itse Postin toimipisteeseen! Näköjään näin Telialla! 

 

Kotiintoimitus onnistuu, mutta jotta palautus tehtäisiin mahdollisimman vaikeaksi tai mahdottomaksi, niin se asiakaspalautus on kannettava itse Postin toimipisteeseen! Onnea vain autottomille! Tilatkaa taksi! 

Telia ei järjestä kotoa noutoa painavienkaan tuotteiden palautukseen, joten kusessa olet, jos jotain painavaa tilaat Telialta, etkä olekaan tyytyväinen tuotteeseen. 

 

Nimim. *******ettu

 

Edit HannaSu: muokattu hieman otsikkoa.

13 vastausta
Yaria
Kommentaattori
  • 7 custom-general.kudos
  • 25 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@AsiakasY WORD! 👍

Yaria
Kommentaattori
  • 7 custom-general.kudos
  • 25 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Ratkaisu tapaukseen! 

Katsotaan moderoidaanko tämä pois ja lakaistaan asia piiloon maton alle. Haaste Yhteisölle heitetty. 

 

Ratkaisu ei ole Telian asiakaspalvelu puhelimitse, chatin kautta, sähköpostitse, eikä taatusti Telia Yhteisö. 

Mutta, suosittelen Telia Yhteisön käyttöä kanavana sille, että voitte varoittaa muita Telian asiakkuudesta. 

 

Kun asiakaspalvelu ei toimi, ottakaa yhteyttä ja reklamoikaa suoraan Telian johtoryhmälle. Pommittakaa niitä ihmisiä joilla on enemmän pelissä, kuin anonyymillä asiakaspalvelulla. 

 

 

Johtoryhmän nimet löytyvät googlettamalla ja sähköpostiosoitteiden muoto myös, joka on kansainvälinen. 

Katsotaan tullaanko tuo moderoimaan pois, mutta googlettamalla selviää johtoryhmän sähköpostiosoitteet. 

 

Reklamaatio kannattaa tehdä aina Kilpailu- ja kuluttajaviraston Reklamaatioapurilla. Tästä jää merkintä KKV:lle, ja kun tapauksia tulee tarpeeksi, on Telia pakotettu asiakaspalvelunsa kehittämiseen. 

 

Ongelmani asiakaspalautuksesta ratkesi vuorokaudessa reklamoimalla suoraan johtoryhmään!

Ohi asiakaspalveluiden, jossa asiaani käsiteltiin 20 vuorokautta päätymättä yhtään mihinkään. 

 

 

TeroRe
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
  • 5513 custom-general.kudos
  • 5123 custom-general.replies
  • 44 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Yaria  kirjoitti:

Ratkaisu tapaukseen! 

Katsotaan moderoidaanko tämä pois ja lakaistaan asia piiloon maton alle. Haaste Yhteisölle heitetty. 

Ei me sensuroida täältä kommentteja, emme harrasta sellaista 🙂 Kunhan keskustelu on asiallista ja asiakas- tai muita tietoja ei jaeta niin kaikki keskustelut/kommentit on ok.

 


@Yaria  kirjoitti:

Ongelmani asiakaspalautuksesta ratkesi vuorokaudessa reklamoimalla suoraan johtoryhmään!

Ohi asiakaspalveluiden, jossa asiaani käsiteltiin 20 vuorokautta päätymättä yhtään mihinkään. 


Ok, hyvä, että ratkesi. Pahoittelut, että meni näin kauan ja pahoittelut, että tämä meni näin.

 

Tiedoksesi, että veimme painavien/isojen laitteiden palautuksen ja niihin liittyvän toimintamallin tarkasteluun myös täältä Yhteisön kautta, kuten lupasin. En tarkoita juuri tätä sinun tapausta vaan tarkoitan toimintamallin tarkastelua yleisellä tasolla, josko tähän tulisi jatkossa muutos. Palaamme asiaan, jos tähän tulee muutos tai jos tähän liittyen tulee muutoin kerrottavaa.

 

Kiitos, kun toit tämän asian esille.

Tero, Yhteisömanageri

Jos kommentti ratkaisi ongelmasi paina "Hyväksy ratkaisuksi" | Paina tykkää, jos pidit kommentista

Kuluttaja-asiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Yritysasiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Häiriötiedotteet ja -kartat 

Minun Telia -sovellus palveluiden hallinnointiin

 Telia 5G lähettiläät

Haluatko tietää ja oppia laitteista lisää 

AsiakasY
Vakiokalustoa ☆☆
  • 112 custom-general.kudos
  • 453 custom-general.replies
  • 3 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

On äärrimmäisen ikävää, että tällaiset Telian mittakaavaassa pienet asiat pitää hoitaa "yläkierteellä". Toivottavasti Telia johtoryhmän jäsenet ymmärtävät millä tasolla toiminta on, kun joutuvat tällaisia loppupeleissä pieniä asioia hoitamaan. Aikamoinen politbyroo tuo Suomen Telian johtoryhmä on, kun on 13 jäsentä, ei ihme että toiminta on jähmeää koko firmassa.