Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Punasiipi
Uusi keskustelija
  • 4 custom-general.kudos
  • 17 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Palautetta Telialle

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Minä haluaisin lähettää hieman palautetta Telian johdolle. Henkilökunnan ammattitaidosta haluasin antaa suoraa palautetta johdolle. Kaiketi kokeilen jotain telia.com -osoitetta kohta.

 

Edit MinnaLN: siirretty viesti ja vastaukset uuteen ketjuun otsikon alle, joka vastaa aihetta.

18 vastausta
MinnaLN
Moderaattori
Moderaattori
  • 130 custom-general.kudos
  • 466 custom-general.replies
  • 27 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Punasiipi@  kirjoitti:

”Tässä on ollut inhimillisistä erehdyksistä johtuen viivästystä ja että tämä on venänyt näin pitkälle on vain sattumien summa. Ymmärrän kuitenkin näkökantasi kun tämä on näin pitkälle venynyt, harmittaisi tämä itseänikin. Laitoin kuitenkin tämä isoimmalla mahdollisimmalla prioriteetillä laskutukseen ja kuten sanoin niin tuo 2 viikkoa maksimi aika jolloin summa sinulla palautuu. Voi palautua huomattavasti aikaisemminkin.”

 

Avasin tämän asian tähän omana viestinään, että asia selviäisi. Tämän olisin halunnut saattaa johdolle tiedoksi. Ihmettelen, että monta kertaa luvattiin, että asia hoituu, mutta kukaan ei tainnut tehdä asialle mitään, vaan luvattiin asian olevan kunnossa, että saatiin hankala asiakas pois linjoilta.

 


Kiitos palautteestasi ja viedään tämä tiedoksi eteenpäin. Todella ikävä kuulla, että yhteydenotoistasi huolimatta jouduit yhä uudestaan kyselemään tilannetta rahojesi palautuksen suhteen. On itsestäänselvää, että näin ei saisi käydä ja pahoittelen puolestani tilannetta.

Telia Yhteisön moderaattori | iOS | PC | Nintendo | ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Baron
Vakiokalustoa ☆
  • 44 custom-general.kudos
  • 183 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Jaksamista vaan. 

Kyllähän tuo suututtaa ja suruttaa. Noiden lupailijoiden palkka ei pienene vaikka kohtelevat toisen huolia miten huvittaa.

Tämän miljoonafirman tulisi tarjota hyvityslahja ennenkuin sitä edes pyydät. 

 

Edit MinnaLN: siirretty viesti aihetta vastaavaan uuteen ketjuun.

Punasiipi
Uusi keskustelija
  • 4 custom-general.kudos
  • 17 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

 


@Baron@  kirjoitti:

Jaksamista vaan. 

Kyllähän tuo suututtaa ja suruttaa. Noiden lupailijoiden palkka ei pienene vaikka kohtelevat toisen huolia miten huvittaa.

Tämän miljoonafirman tulisi tarjota hyvityslahja ennenkuin sitä edes pyydät. 

 


Pyysinhän minä tässä kuussa hyvitystä.Tällainen hyvitys luvattiin:

 

"Pahoittelut alkuun kun asian käsittely kesti näin kauan. Rahalliseen hyvitykseen tuossa ei perustetta ole, mutta jos haluat niin voidaan täältä antaa hyvityksenä kokeiluun TeliaTV-sovelluksen kautta Cmore Film ja HBO -kanavapaketit 14vrk ajaksi veloituksetta."

 

Vastasin näin:

"No otetaan tuo hyvitys, ķunhan se katkeaa ilman irtisanomista.

Mistä tiedän, milloin palvelu on käytössä. Toisaalta emme ehdi katsoa muitakaan kanavia.:)"

 

Tähän ei ole tullut vastausta tänäkään päivänä, vaikka 1.9.2020 tämän kirjoitin. Riittääköhän, että ilmoitan tässä, etten tuota hyvitystä tarvitse, enkä ota?

 

 

 

Punasiipi
Uusi keskustelija
  • 4 custom-general.kudos
  • 17 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
@Baron@  kirjoitti:

Jaksamista vaan. 


Kiitos! Pahoittelen, etten huomannut tätä pahoitteluasi. 🙂

 

Edit SaJoonas: fiksattu lainaus

Punasiipi
Uusi keskustelija
  • 4 custom-general.kudos
  • 17 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Punasiipi@  kirjoitti:

Kiitos! Pahoittelen, etten huomannut tätä pahoitteluasi. 🙂


Korjaan pahoittelen, etten huomannut, että toivotit jaksamista. On tullut niin paljon pahoitteluja, että alan kohta pahoitella olemassaoloanikin.

Edit SaJoonas: korjattu lainaus

Poksuvau
Kommentaattori
  • 69 custom-general.kudos
  • 74 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Aikamoinen setti, mutta kokemusteni mukaan valitettavan yleinen Telian kanssa. Jostain syystä tuntuu, että Telialla asioiden hoito menee joko kerrasta nappiin tai sitten katastrofaalisesti pieleen. Jälkimmäinen on yleensä tilanne jossa *jossain* kohtaa menee jokin pieleen ja tämän jälkeen useammankaan yhteydenoton kanssa asiaa ei saada korjattua 🤔

 

Kokemukset pohjaan, puhelin, laajakaista ja Telia TV -palveluiden kanssa ilmenneisiin ongelmiin ja niiden korjaukseen.

 

Enemmän kuin yksi yhteydenottoa:

 

-Telia TV tilaus oli jumiutunut (selvitys kesti n. 2kk)

-Saman palvelun irtisanominen määräajan loppuun oli mystisesti kadonnut joka "yllättäen" löytyi kun olikin tarkat tiedot kellonaikoja myöten yhteydenotoista.

-Selkeitä ohjeita TV-romujen palauttamiseen piti kysyä 3 kertaa

-Kanavapakettien tuplalaskutuksia selvitettiin myös useamman kerran

-Määräaikaisuuksia ei koko sopimuskauden aikana saatu Omille Sivuille oikein, mutta onneksi laskullä näkyi oikein. Monta yhteydenottoa, tuloksetta.

-Vara-prepaid liittymän kortin vaihto. 3 visiittiä liikkeessä, 2 yhteydenottoa aspaan

 

Kerralla kuntoon:

-Sopimatta laskutukseen oli jätetty TV-paketista vuokrareititin vaikka sekin palautettiin. Korjaantui YHDELLÄ yhteydenotolla!

-Laskutettavan puhelinliittymän ongelmat yleensä yhdellä kerralla kuntoon.

-Reitittimen vaihto kun edellinen hajosi kesken sopimuskauden.

 

Ei liene ihme, että enää on Telialta vain Taloyhtiölaajakaista käytössä eikä olisi sitäkään jos järkevä vaihtoehto olisi.

 

Eikä tarvitse Telialaisen tulla pahoittelemaan mitään. Pahoittelut ja toiveet paremmista kokemuksista on varmaan yhteisön yleisin kommentti, heti sen jälkeen kun kerrotaan että jostain aikataulusta ei ole tietoa tai horistaan jostain kehityksestä mikä ei käyttäjille näy.

 

Edit MinnaLN: siirretty viesti aihetta vastaavaan uuteen ketjuun

Punasiipi
Uusi keskustelija
  • 4 custom-general.kudos
  • 17 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Telia palautti rahat eilen ja oli antanut lupauksen, että saan 10 euron alennuksen seuraavasta laskustani. Pitkään siinä meni, mutta periksi en antanut, niin kuin en anna missään asiassa elämässäni.

 

Nyt jatkuu taistelu toisen firman kanssa, joka ajelutti turhaan 110 kilometrin päähän ja olisi myynyt käytetyn tuotteen uutena. Tässä asiassa ei onneksi keritty vielä rahaa käyttää muuten kuin polttoainekuluihin.

 

Edit MinnaLN: siirretty viesti aihetta vastaavaan uuteen ketjuun.

Punasiipi
Uusi keskustelija
  • 4 custom-general.kudos
  • 17 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Poksuvau kirjoittaa: "Aikamoinen setti...", mutta settiä ei näy tässä ketjussa. Omituista, miten näitä tekstejä siirrellään sinne tänne pois asiayhteydestään. Minunkin viestini näyttää tässä kuin olisin kauhean tyytyväinen, vaikka rahojen palautukseen meni 100 päivää, vai oliko peräti 101 päivää.

 

Ihmettelin jo aamulla, minkä avauksen olen muka tehnyt.

 

MinnaLN
Moderaattori
Moderaattori
  • 130 custom-general.kudos
  • 466 custom-general.replies
  • 27 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Punasiipi@  kirjoitti:

Poksuvau kirjoittaa: "Aikamoinen setti...", mutta settiä ei näy tässä ketjussa. Omituista, miten näitä tekstejä siirrellään sinne tänne pois asiayhteydestään. Minunkin viestini näyttää tässä kuin olisin kauhean tyytyväinen, vaikka rahojen palautukseen meni 100 päivää, vai oliko peräti 101 päivää.

 

Ihmettelin jo aamulla, minkä avauksen olen muka tehnyt.

 


Olit kommentoinut ketjun alle, jonka aiheena on "Soneran/Telian asiakaspalvelu sähköpostiosoite" ja tämä sinun asiasi oli hieman eri. Kaikki kommenttisi ja siihen tulleet vastaukset löydät nyt tästä uudesta ketjusta otsikolla "Palautetta Telialle". Tässä ketjussa sivulla yksi on esimerkiksi julkaisu, jossa kuvailet tapahtunutta.

Telia Yhteisön moderaattori | iOS | PC | Nintendo | ( ͡° ͜ʖ ͡°)