Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 64229
Kirjoituksia 174726

Palautetta Telialle



Highlighted

Palautetta Telialle

Uusi keskustelija
Viestejä 17 kpl

Palautetta Telialle

1/19

Minä haluaisin lähettää hieman palautetta Telian johdolle. Henkilökunnan ammattitaidosta haluasin antaa suoraa palautetta johdolle. Kaiketi kokeilen jotain telia.com -osoitetta kohta.

 

Edit MinnaLN: siirretty viesti ja vastaukset uuteen ketjuun otsikon alle, joka vastaa aihetta.

0 tykkäystä
18 vastausta
Highlighted

Moderaattori
Viestejä 166 kpl

2/19

@Punasiipi  kirjoitti:

Minä haluaisin lähettää hieman palautetta Telian johdolle. Henkilökunnan ammattitaidosta haluasin antaa suoraa palautetta johdolle. Kaiketi kokeilen jotain telia.com -osoitetta kohta.


Hei @Punasiipi ja tervetuloa Yhteisöön!

 

Palautetta voi antaa esimerkiksi tuolla yhteydenottopyyntö-lomakkeella, josta tässä ketjussa on aikasemminkin ollut puhetta. Palaute saadaan kyllä täältä Yhteisönkin kautta eteenpäin, jos haluat avata asiaa?

0 tykkäystä
Highlighted

Uusi keskustelija
Viestejä 17 kpl

3/19

@MinnaLN  kirjoitti:

@Punasiipi  kirjoitti:

Minä haluaisin lähettää hieman palautetta Telian johdolle. Henkilökunnan ammattitaidosta haluasin antaa suoraa palautetta johdolle. Kaiketi kokeilen jotain telia.com -osoitetta kohta.


Hei @Punasiipi ja tervetuloa Yhteisöön!

 

Palautetta voi antaa esimerkiksi tuolla yhteydenottopyyntö-lomakkeella, josta tässä ketjussa on aikasemminkin ollut puhetta. Palaute saadaan kyllä täältä Yhteisönkin kautta eteenpäin, jos haluat avata asiaa?


Olen chattaillyt Telian chatissa kahdeksan kertaa, ollut asikaspalvelijan kanssa puhelimessa kaksi kertaa ja ottanut yhteyttä myös viestillä ja asiani on edelleen ratkaisematta. Kyse on rahoistani, joita olen odottanut kohta kolme kuukautta. Ensi viikolla vihdoin teen ilmoituksen kuluttaja-asiamiehelle. Tähän asti olen ajatellut, että chatissa työskentelee ilmeisesti nuoria, juuri työuransa aloittaneita henkilöitä, enkä haluaisi heidän työuraansa vaikeuttaa. Nyt mittani on tullut täyteen.

0 tykkäystä
Highlighted

Ex-telialainen
Viestejä 249 kpl

4/19

@Punasiipi  kirjoitti:

@MinnaLN  kirjoitti:

@Punasiipi  kirjoitti:

Minä haluaisin lähettää hieman palautetta Telian johdolle. Henkilökunnan ammattitaidosta haluasin antaa suoraa palautetta johdolle. Kaiketi kokeilen jotain telia.com -osoitetta kohta.


Hei @Punasiipi ja tervetuloa Yhteisöön!

 

Palautetta voi antaa esimerkiksi tuolla yhteydenottopyyntö-lomakkeella, josta tässä ketjussa on aikasemminkin ollut puhetta. Palaute saadaan kyllä täältä Yhteisönkin kautta eteenpäin, jos haluat avata asiaa?


Olen chattaillyt Telian chatissa kahdeksan kertaa, ollut asikaspalvelijan kanssa puhelimessa kaksi kertaa ja ottanut yhteyttä myös viestillä ja asiani on edelleen ratkaisematta. Kyse on rahoistani, joita olen odottanut kohta kolme kuukautta. Ensi viikolla vihdoin teen ilmoituksen kuluttaja-asiamiehelle. Tähän asti olen ajatellut, että chatissa työskentelee ilmeisesti nuoria, juuri työuransa aloittaneita henkilöitä, enkä haluaisi heidän työuraansa vaikeuttaa. Nyt mittani on tullut täyteen.


Hei @Punasiipi!

 

Kuulostaa todella ikävältä. Pahoittelut, että asian selvittäminen on vaatinut sinulta useamman yhteydenoton – näin ei pitäisi missään nimessä olla. Kiitos kuitenkin kärsivällisyydestäsi!

 

Rahanpalautuksissa saattaa yleensä kestää jonkin aikaa, mutta ei nyt kuitenkaan mainitsemaasi kolmea kuukautta. Voisiko olla, että asian ratkaiseminen vaatisi vielä tarkempaa selvitystä? Ymmärrän tilanteesta aiheutuneen harmituksen, mutta täällä Yhteisön puolella emme pääse asiakastietoihin, joten tätä pitäisi kyllä katsoa vielä asiakaspalvelumme kanssa.

 

0 tykkäystä
Highlighted

Uusi keskustelija
Viestejä 17 kpl

5/19

@HannaSu  kirjoitti:

@Punasiipi  kirjoitti:

@MinnaLN  kirjoitti:

@Punasiipi  kirjoitti:

Minä haluaisin lähettää hieman palautetta Telian johdolle. Henkilökunnan ammattitaidosta haluasin antaa suoraa palautetta johdolle. Kaiketi kokeilen jotain telia.com -osoitetta kohta.


Hei @Punasiipi ja tervetuloa Yhteisöön!

 

Palautetta voi antaa esimerkiksi tuolla yhteydenottopyyntö-lomakkeella, josta tässä ketjussa on aikasemminkin ollut puhetta. Palaute saadaan kyllä täältä Yhteisönkin kautta eteenpäin, jos haluat avata asiaa?


Olen chattaillyt Telian chatissa kahdeksan kertaa, ollut asikaspalvelijan kanssa puhelimessa kaksi kertaa ja ottanut yhteyttä myös viestillä ja asiani on edelleen ratkaisematta. Kyse on rahoistani, joita olen odottanut kohta kolme kuukautta. Ensi viikolla vihdoin teen ilmoituksen kuluttaja-asiamiehelle. Tähän asti olen ajatellut, että chatissa työskentelee ilmeisesti nuoria, juuri työuransa aloittaneita henkilöitä, enkä haluaisi heidän työuraansa vaikeuttaa. Nyt mittani on tullut täyteen.


Hei @Punasiipi!

 

Kuulostaa todella ikävältä. Pahoittelut, että asian selvittäminen on vaatinut sinulta useamman yhteydenoton – näin ei pitäisi missään nimessä olla. Kiitos kuitenkin kärsivällisyydestäsi!

 

Rahanpalautuksissa saattaa yleensä kestää jonkin aikaa, mutta ei nyt kuitenkaan mainitsemaasi kolmea kuukautta. Voisiko olla, että asian ratkaiseminen vaatisi vielä tarkempaa selvitystä? Ymmärrän tilanteesta aiheutuneen harmituksen, mutta täällä Yhteisön puolella emme pääse asiakastietoihin, joten tätä pitäisi kyllä katsoa vielä asiakaspalvelumme kanssa.

 


Asiakaspalvelu on tutkinut asiaa useaan otteeseen. 2.9.2020 sain tällaisen viestin: "Hei, Soittelimme viime viikolla ja lupasin selvittää tätä asiaasi. Nyt rahanpalautusasia on saatu eteenpäin. Puhelin löytyi Telian Pisteeltä, mutta se oli jäänyt merkkaamatta palautetuksi. Nyt asia on hoidettu kuntoon ja rahanpalautuspyyntö saatu eteenpäin. N. kaksi viikkoa on tuo aika, että raha palautuu tilille." Ollaan yhteydessä!"

 

Rahoja ei tullut.

 

16.9.2020 chattailin jälleen ja nyt vastaus oli monien erikoisten kertomusten jälkeen tämä: "Tässä on ollut inhimillisistä erehdyksistä johtuen viivästystä ja että tämä on venänyt näin pitkälle on vain sattumien summa. Ymmärrän kuitenkin näkökantasi kun tämä on näin pitkälle venynyt, harmittaisi tämä itseänikin. Laitoin kuitenkin tämä isoimmalla mahdollisimmalla prioriteetillä laskutukseen ja kuten sanoin niin tuo 2 viikkoa maksimi aika jolloin summa sinulla palautuu. Voi palautua huomattavasti aikaisemminkin."

 

Minua ei enää harmita, vaan minua tekee sitä, mikä on painokelvotonta kirjoittaa tähän.

 

 

 

 

0 tykkäystä
Highlighted

Uusi keskustelija
Viestejä 17 kpl

6/19

@Punasiipi  kirjoitti:

@HannaSu  kirjoitti:

@Punasiipi  kirjoitti:

@MinnaLN  kirjoitti:

@Punasiipi  kirjoitti:

Minä haluaisin lähettää hieman palautetta Telian johdolle. Henkilökunnan ammattitaidosta haluasin antaa suoraa palautetta johdolle. Kaiketi kokeilen jotain telia.com -osoitetta kohta.


Hei @Punasiipi ja tervetuloa Yhteisöön!

 

Palautetta voi antaa esimerkiksi tuolla yhteydenottopyyntö-lomakkeella, josta tässä ketjussa on aikasemminkin ollut puhetta. Palaute saadaan kyllä täältä Yhteisönkin kautta eteenpäin, jos haluat avata asiaa?


Olen chattaillyt Telian chatissa kahdeksan kertaa, ollut asikaspalvelijan kanssa puhelimessa kaksi kertaa ja ottanut yhteyttä myös viestillä ja asiani on edelleen ratkaisematta. Kyse on rahoistani, joita olen odottanut kohta kolme kuukautta. Ensi viikolla vihdoin teen ilmoituksen kuluttaja-asiamiehelle. Tähän asti olen ajatellut, että chatissa työskentelee ilmeisesti nuoria, juuri työuransa aloittaneita henkilöitä, enkä haluaisi heidän työuraansa vaikeuttaa. Nyt mittani on tullut täyteen.


Hei @Punasiipi!

 

Kuulostaa todella ikävältä. Pahoittelut, että asian selvittäminen on vaatinut sinulta useamman yhteydenoton – näin ei pitäisi missään nimessä olla. Kiitos kuitenkin kärsivällisyydestäsi!

 

Rahanpalautuksissa saattaa yleensä kestää jonkin aikaa, mutta ei nyt kuitenkaan mainitsemaasi kolmea kuukautta. Voisiko olla, että asian ratkaiseminen vaatisi vielä tarkempaa selvitystä? Ymmärrän tilanteesta aiheutuneen harmituksen, mutta täällä Yhteisön puolella emme pääse asiakastietoihin, joten tätä pitäisi kyllä katsoa vielä asiakaspalvelumme kanssa.

 


Asiakaspalvelu on tutkinut asiaa useaan otteeseen. 2.9.2020 sain tällaisen viestin: "Hei, Soittelimme viime viikolla ja lupasin selvittää tätä asiaasi. Nyt rahanpalautusasia on saatu eteenpäin. Puhelin löytyi Telian Pisteeltä, mutta se oli jäänyt merkkaamatta palautetuksi. Nyt asia on hoidettu kuntoon ja rahanpalautuspyyntö saatu eteenpäin. N. kaksi viikkoa on tuo aika, että raha palautuu tilille." Ollaan yhteydessä!"

 

Rahoja ei tullut.

 

16.9.2020 chattailin jälleen ja nyt vastaus oli monien erikoisten kertomusten jälkeen tämä: "Tässä on ollut inhimillisistä erehdyksistä johtuen viivästystä ja että tämä on venänyt näin pitkälle on vain sattumien summa. Ymmärrän kuitenkin näkökantasi kun tämä on näin pitkälle venynyt, harmittaisi tämä itseänikin. Laitoin kuitenkin tämä isoimmalla mahdollisimmalla prioriteetillä laskutukseen ja kuten sanoin niin tuo 2 viikkoa maksimi aika jolloin summa sinulla palautuu. Voi palautua huomattavasti aikaisemminkin."

 

Minua ei enää harmita, vaan minua tekee sitä, mikä on painokelvotonta kirjoittaa tähän.

 

 

 

 


Mainittakoon, että ostin puhelimen 26.6.2020 ja se meni kaupunkiin, joka on yli 200 kilometrin päässä kotipaikkakunnaltani. Sen takia en sitä puhelinta käynyt hakemassa.

0 tykkäystä
Highlighted

Ex-telialainen
Viestejä 249 kpl

7/19

@Punasiipi  kirjoitti:

@HannaSu  kirjoitti:

@Punasiipi  kirjoitti:

@MinnaLN  kirjoitti:

@Punasiipi  kirjoitti:

Minä haluaisin lähettää hieman palautetta Telian johdolle. Henkilökunnan ammattitaidosta haluasin antaa suoraa palautetta johdolle. Kaiketi kokeilen jotain telia.com -osoitetta kohta.


Hei @Punasiipi ja tervetuloa Yhteisöön!

 

Palautetta voi antaa esimerkiksi tuolla yhteydenottopyyntö-lomakkeella, josta tässä ketjussa on aikasemminkin ollut puhetta. Palaute saadaan kyllä täältä Yhteisönkin kautta eteenpäin, jos haluat avata asiaa?


Olen chattaillyt Telian chatissa kahdeksan kertaa, ollut asikaspalvelijan kanssa puhelimessa kaksi kertaa ja ottanut yhteyttä myös viestillä ja asiani on edelleen ratkaisematta. Kyse on rahoistani, joita olen odottanut kohta kolme kuukautta. Ensi viikolla vihdoin teen ilmoituksen kuluttaja-asiamiehelle. Tähän asti olen ajatellut, että chatissa työskentelee ilmeisesti nuoria, juuri työuransa aloittaneita henkilöitä, enkä haluaisi heidän työuraansa vaikeuttaa. Nyt mittani on tullut täyteen.


Hei @Punasiipi!

 

Kuulostaa todella ikävältä. Pahoittelut, että asian selvittäminen on vaatinut sinulta useamman yhteydenoton – näin ei pitäisi missään nimessä olla. Kiitos kuitenkin kärsivällisyydestäsi!

 

Rahanpalautuksissa saattaa yleensä kestää jonkin aikaa, mutta ei nyt kuitenkaan mainitsemaasi kolmea kuukautta. Voisiko olla, että asian ratkaiseminen vaatisi vielä tarkempaa selvitystä? Ymmärrän tilanteesta aiheutuneen harmituksen, mutta täällä Yhteisön puolella emme pääse asiakastietoihin, joten tätä pitäisi kyllä katsoa vielä asiakaspalvelumme kanssa.

 


Asiakaspalvelu on tutkinut asiaa useaan otteeseen. 2.9.2020 sain tällaisen viestin: "Hei, Soittelimme viime viikolla ja lupasin selvittää tätä asiaasi. Nyt rahanpalautusasia on saatu eteenpäin. Puhelin löytyi Telian Pisteeltä, mutta se oli jäänyt merkkaamatta palautetuksi. Nyt asia on hoidettu kuntoon ja rahanpalautuspyyntö saatu eteenpäin. N. kaksi viikkoa on tuo aika, että raha palautuu tilille." Ollaan yhteydessä!"

 

Rahoja ei tullut.

 

16.9.2020 chattailin jälleen ja nyt vastaus oli monien erikoisten kertomusten jälkeen tämä: "Tässä on ollut inhimillisistä erehdyksistä johtuen viivästystä ja että tämä on venänyt näin pitkälle on vain sattumien summa. Ymmärrän kuitenkin näkökantasi kun tämä on näin pitkälle venynyt, harmittaisi tämä itseänikin. Laitoin kuitenkin tämä isoimmalla mahdollisimmalla prioriteetillä laskutukseen ja kuten sanoin niin tuo 2 viikkoa maksimi aika jolloin summa sinulla palautuu. Voi palautua huomattavasti aikaisemminkin."

 

Minua ei enää harmita, vaan minua tekee sitä, mikä on painokelvotonta kirjoittaa tähän.

 

 

 

 


Hyvä että, olet ollut yhteydessä asiakaspalveluumme tästä. Jos tällä viikolla sinulle on sanottu, että asia on laitettu eteenpäin käsittelyyn, niin se saadaan kyllä varmasti selvitettyä!

0 tykkäystä
Highlighted

Uusi keskustelija
Viestejä 17 kpl

8/19

@HannaSu  kirjoitti:

@Punasiipi  kirjoitti:

@HannaSu  kirjoitti:

@Punasiipi  kirjoitti:

@MinnaLN  kirjoitti:

@Punasiipi  kirjoitti:

Minä haluaisin lähettää hieman palautetta Telian johdolle. Henkilökunnan ammattitaidosta haluasin antaa suoraa palautetta johdolle. Kaiketi kokeilen jotain telia.com -osoitetta kohta.


Hei @Punasiipi ja tervetuloa Yhteisöön!

 

Palautetta voi antaa esimerkiksi tuolla yhteydenottopyyntö-lomakkeella, josta tässä ketjussa on aikasemminkin ollut puhetta. Palaute saadaan kyllä täältä Yhteisönkin kautta eteenpäin, jos haluat avata asiaa?


Olen chattaillyt Telian chatissa kahdeksan kertaa, ollut asikaspalvelijan kanssa puhelimessa kaksi kertaa ja ottanut yhteyttä myös viestillä ja asiani on edelleen ratkaisematta. Kyse on rahoistani, joita olen odottanut kohta kolme kuukautta. Ensi viikolla vihdoin teen ilmoituksen kuluttaja-asiamiehelle. Tähän asti olen ajatellut, että chatissa työskentelee ilmeisesti nuoria, juuri työuransa aloittaneita henkilöitä, enkä haluaisi heidän työuraansa vaikeuttaa. Nyt mittani on tullut täyteen.


Hei @Punasiipi!

 

Kuulostaa todella ikävältä. Pahoittelut, että asian selvittäminen on vaatinut sinulta useamman yhteydenoton – näin ei pitäisi missään nimessä olla. Kiitos kuitenkin kärsivällisyydestäsi!

 

Rahanpalautuksissa saattaa yleensä kestää jonkin aikaa, mutta ei nyt kuitenkaan mainitsemaasi kolmea kuukautta. Voisiko olla, että asian ratkaiseminen vaatisi vielä tarkempaa selvitystä? Ymmärrän tilanteesta aiheutuneen harmituksen, mutta täällä Yhteisön puolella emme pääse asiakastietoihin, joten tätä pitäisi kyllä katsoa vielä asiakaspalvelumme kanssa.

 


Asiakaspalvelu on tutkinut asiaa useaan otteeseen. 2.9.2020 sain tällaisen viestin: "Hei, Soittelimme viime viikolla ja lupasin selvittää tätä asiaasi. Nyt rahanpalautusasia on saatu eteenpäin. Puhelin löytyi Telian Pisteeltä, mutta se oli jäänyt merkkaamatta palautetuksi. Nyt asia on hoidettu kuntoon ja rahanpalautuspyyntö saatu eteenpäin. N. kaksi viikkoa on tuo aika, että raha palautuu tilille." Ollaan yhteydessä!"

 

Rahoja ei tullut.

 

16.9.2020 chattailin jälleen ja nyt vastaus oli monien erikoisten kertomusten jälkeen tämä: "Tässä on ollut inhimillisistä erehdyksistä johtuen viivästystä ja että tämä on venänyt näin pitkälle on vain sattumien summa. Ymmärrän kuitenkin näkökantasi kun tämä on näin pitkälle venynyt, harmittaisi tämä itseänikin. Laitoin kuitenkin tämä isoimmalla mahdollisimmalla prioriteetillä laskutukseen ja kuten sanoin niin tuo 2 viikkoa maksimi aika jolloin summa sinulla palautuu. Voi palautua huomattavasti aikaisemminkin."

 

Minua ei enää harmita, vaan minua tekee sitä, mikä on painokelvotonta kirjoittaa tähän.

 

 

 

 


Hyvä että, olet ollut yhteydessä asiakaspalveluumme tästä, ja jos tällä viikolla sinulle on sanottu, että asia on laitettu eteenpäin käsittelyyn, niin se saadaan kyllä varmasti selvitettyä. 


Joo, olen ollut yli kymmenen kertaa yhteydessä asiakaspalveluun. Jään odottamaan seuraavaa käännettä ja selitystä.

 

Niin kuin edellisessä chat-keskustelussa kirjoitin, niin tämän asian hoitaminen on ollut asiakkaan pilkkana pitämistä. 

0 tykkäystä
Highlighted

Ex-telialainen
Viestejä 249 kpl

9/19

@Punasiipi  kirjoitti:

@HannaSu  kirjoitti:

@Punasiipi  kirjoitti:

@HannaSu  kirjoitti:

@Punasiipi  kirjoitti:

@MinnaLN  kirjoitti:

@Punasiipi  kirjoitti:

Minä haluaisin lähettää hieman palautetta Telian johdolle. Henkilökunnan ammattitaidosta haluasin antaa suoraa palautetta johdolle. Kaiketi kokeilen jotain telia.com -osoitetta kohta.


Hei @Punasiipi ja tervetuloa Yhteisöön!

 

Palautetta voi antaa esimerkiksi tuolla yhteydenottopyyntö-lomakkeella, josta tässä ketjussa on aikasemminkin ollut puhetta. Palaute saadaan kyllä täältä Yhteisönkin kautta eteenpäin, jos haluat avata asiaa?


Olen chattaillyt Telian chatissa kahdeksan kertaa, ollut asikaspalvelijan kanssa puhelimessa kaksi kertaa ja ottanut yhteyttä myös viestillä ja asiani on edelleen ratkaisematta. Kyse on rahoistani, joita olen odottanut kohta kolme kuukautta. Ensi viikolla vihdoin teen ilmoituksen kuluttaja-asiamiehelle. Tähän asti olen ajatellut, että chatissa työskentelee ilmeisesti nuoria, juuri työuransa aloittaneita henkilöitä, enkä haluaisi heidän työuraansa vaikeuttaa. Nyt mittani on tullut täyteen.


Hei @Punasiipi!

 

Kuulostaa todella ikävältä. Pahoittelut, että asian selvittäminen on vaatinut sinulta useamman yhteydenoton – näin ei pitäisi missään nimessä olla. Kiitos kuitenkin kärsivällisyydestäsi!

 

Rahanpalautuksissa saattaa yleensä kestää jonkin aikaa, mutta ei nyt kuitenkaan mainitsemaasi kolmea kuukautta. Voisiko olla, että asian ratkaiseminen vaatisi vielä tarkempaa selvitystä? Ymmärrän tilanteesta aiheutuneen harmituksen, mutta täällä Yhteisön puolella emme pääse asiakastietoihin, joten tätä pitäisi kyllä katsoa vielä asiakaspalvelumme kanssa.

 


Asiakaspalvelu on tutkinut asiaa useaan otteeseen. 2.9.2020 sain tällaisen viestin: "Hei, Soittelimme viime viikolla ja lupasin selvittää tätä asiaasi. Nyt rahanpalautusasia on saatu eteenpäin. Puhelin löytyi Telian Pisteeltä, mutta se oli jäänyt merkkaamatta palautetuksi. Nyt asia on hoidettu kuntoon ja rahanpalautuspyyntö saatu eteenpäin. N. kaksi viikkoa on tuo aika, että raha palautuu tilille." Ollaan yhteydessä!"

 

Rahoja ei tullut.

 

16.9.2020 chattailin jälleen ja nyt vastaus oli monien erikoisten kertomusten jälkeen tämä: "Tässä on ollut inhimillisistä erehdyksistä johtuen viivästystä ja että tämä on venänyt näin pitkälle on vain sattumien summa. Ymmärrän kuitenkin näkökantasi kun tämä on näin pitkälle venynyt, harmittaisi tämä itseänikin. Laitoin kuitenkin tämä isoimmalla mahdollisimmalla prioriteetillä laskutukseen ja kuten sanoin niin tuo 2 viikkoa maksimi aika jolloin summa sinulla palautuu. Voi palautua huomattavasti aikaisemminkin."

 

Minua ei enää harmita, vaan minua tekee sitä, mikä on painokelvotonta kirjoittaa tähän.

 

 

 

 


Hyvä että, olet ollut yhteydessä asiakaspalveluumme tästä, ja jos tällä viikolla sinulle on sanottu, että asia on laitettu eteenpäin käsittelyyn, niin se saadaan kyllä varmasti selvitettyä. 


Joo, olen ollut yli kymmenen kertaa yhteydessä asiakaspalveluun. Jään odottamaan seuraavaa käännettä ja selitystä.

 

Niin kuin edellisessä chat-keskustelussa kirjoitin, niin tämän asian hoitaminen on ollut asiakkaan pilkkana pitämistä. 


Tilanne on todella ikävä, ja ymmärrän kyllä täysin turhautumisesi. Selkeästi asian hoitaminen ei ole mennyt kerralla kuntoon, mikä ei tietenkään kuulu toimintatapoihimme. Kaikki asiakkaat ovat meille kyllä erittäin tärkeitä ja arvokkaita. Toivottavasti asianne saadaan mahdollisimman pian ratkaistua ja siten vietyä päätökseen. 

0 tykkäystä
Highlighted

Uusi keskustelija
Viestejä 17 kpl

10/19

Yhteenveto

 

Kuinka moni asiakas olisi ollut näin kärsivällinen?

 

26.6.2020 klo 7.16 Puhelimen tilaus Telia kaupasta. Tilausvahvistuksesta huomasin, että se meni Lappeenrannan Telia Expressiin. Otin 26.6.2020 klo 8.08 yhteyttä Teliaan chatissa, ja asiakaspalvelija soitti minulle ennen kuin kaksi tuntia tilauksesta oli mennyt. Asiakaspalvelija lupasi soittaa Lappeenrannan liikkeeseen. Asian piti olla kunnossa ja rahojen piti palautua seuraavalla viikolla.

 

2.7.2020 otin yhteyttä chatin kautta, jolloin vastattiin näin: ”rahat palautuvat kyllä sinulle piakkoin :)”

 

3.7.2020 otin jälleen yhteyttä: ”no voihan 😕 ja anteeksi että on tullut väärää informaatiota 🙂 tarvittaisiin sulta seuraavat tiedot että saadaan palautettua: tilinro mihin rahat palautetaan ja tilinomistajan nimi, palautuksen summa ja tilauksen viitenumero.”

 

Annoin nämä tiedot. Olin jo ihmetellyt, miten rahat palautuvat, jos missään ei kysytä edes tilinumeroa. Ajattelin, varmaan Telian systeemit ovat niin kehittyneitä, että rahojen palautus onnistuu.

 

20.7.2020 otin jälleen yhteyttä. ”Okei. No nyt tuote on kuitenkin lähtenyt palautukseen, mutta rahoissa voi vielä kestää hetki. Ne kyllä ovat palautumassa takaisin.”

 

4.8.2020 yhteydenotto: ”yes 🙂 tuosta sinun tapauksesta on tehty työpyyntö 3.7.2020 reskontraan”

 

7.8.2020 yhteydenotto: ”Moikka! Rahojen palautuksessa kestää yleensä, koska lähetämme tästä työpyynnön rahoituspuolelle, asia on jo käsittelyssä ja olet muutama päivä sitten asiasta ollut yhteydessä, ja tuosta on vielä rahoituspuolelle laitettu viestiä”

 

Tässä vaiheessa olin jo rustannut kuluttajaneuvontaan lomakkeen, joka on myös liian monimutkainen. Eli terveiset myös siihen suuntaan. Pelkkä lomake, jossa olisi asia ja yhteydenottopyyntö, riittäisi. Joutuu liian paljon selittelemään ja etsimään yhteystietoja yms.

 

1.9.2020 yhteydenotto, mutta chatissa oli ruuhkaa.

 

1.9.2020 toinen yhteydenotto, ” Hei! Näen että tämä on selvityksessä, olemme yhteydessä sinne päin kun asia selviää. Pahoittelut vielä kun olet joutunut odottamaan kauan”

 

1.9.2020 tein vielä yhteydenoton toista kautta, johon tuli vastaus ” Soittelimme viime viikolla ja lupasin selvittää tätä asiaasi. Nyt rahanpalautusasia on saatu eteenpäin. Puhelin löytyi Telian Pisteeltä, mutta se oli jäänyt merkkaamatta palautetuksi. Nyt asia on hoidettu kuntoon ja rahanpalautuspyyntö saatu eteenpäin. N. kaksi viikkoa on tuo aika, että raha palautuu tilille.”

 

16.9.2020 yhteydenotto, ” Olemme ilmoittaneet sinulle 9.9 ja 10.9 tekstiviestillä että posti on ilmoittanut että tämä Huawei P Smart on noudettu kyseisestä postista lokerosta ja tämän lokeronkoodin olemme ilmoittaneet sinulle vain tähän puhelinnumeroon xxxx”.

 

Tuota ihmettelin ja tarkistin puhelimeni viikonloppuna. Olihan sinne tullut tekstiviesti paketista, joka oli lähetetty matkahuoltoon, mutta kyseessä oli pakastin, jonka tilasin muualta. Ihmettelenkin, miten paljon chatissa työskentelevät henkilöt näkevät Telian asiakkaiden tietoja, kun he aina hakevat tiedot.

 

”Tässä on ollut inhimillisistä erehdyksistä johtuen viivästystä ja että tämä on venänyt näin pitkälle on vain sattumien summa. Ymmärrän kuitenkin näkökantasi kun tämä on näin pitkälle venynyt, harmittaisi tämä itseänikin. Laitoin kuitenkin tämä isoimmalla mahdollisimmalla prioriteetillä laskutukseen ja kuten sanoin niin tuo 2 viikkoa maksimi aika jolloin summa sinulla palautuu. Voi palautua huomattavasti aikaisemminkin.”

 

Avasin tämän asian tähän omana viestinään, että asia selviäisi. Tämän olisin halunnut saattaa johdolle tiedoksi. Ihmettelen, että monta kertaa luvattiin, että asia hoituu, mutta kukaan ei tainnut tehdä asialle mitään, vaan luvattiin asian olevan kunnossa, että saatiin hankala asiakas pois linjoilta.

 

Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.