Palautetta asiakaspalvelusta

  • 30 January 2018
  • 5 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Mitähän varten telian asiakaspelvelussa ollaan kun yritän ilmoittaa rikkoutunutta laitetta ja sanotaan vain että "joo sori meillä on aikamoinen ruuhka täällä asiakaspalvelussa tee netin kautta"...


 


Edit NikoNo: Siirretty oikeaan kategoriaan ja muokattu otsikkoa


5 kommenttia

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +15

Moikka @JoopajooX!


 


Kuulostaapa erikoiselta tapaukselta. Oliko millaisesta rikkoutuneesta laitteesta kysymys? Saitko laitettua ilmoituksen netin kautta eteenpäin vai onko tilanne vielä kesken?

Joo tein netin kautta mutta ei ole vielä vastattu ja laite oli ipx

Minkälaisesta skenaariosta tässä on kyse, jos tarkemmin kertoisit? 

Takuunalaiset laitteethan kannattaa huollattaa, mikäli vika on sellainen että se kuuluu takuun piiriin. Tämä hoituu esimerkiksi Telia Kaupan kautta. Lisätietoa löydät täältä
Mikäli laitteella on laitevakuutus, ohjeet ilmoituksen tekemiseen löydät verkkosivuiltamme


Ja toki, vaikka vika ei olisi takuun alainen, voit sen omakustanteisesti huollattaa myös. 

Joo laitevakuutukseen piti olla yhteydessä kun näyttö särki, nyt ~viikko mennyt ja oon soittanu pari kertaa ja lähettäny sähköisen vahinkoilmoituksen eikä kuulu mitään. Molenpina kertoina kun oon soittanu niin lupasivat ottaa yhteyttä mahd pian.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +19

@JoopajooX Mikäs tämän kanssa on tilanne tällä hetkellä? Onko vakuutusyhtiö AIG ollut sinuun yhteydessä ja onko homma hoitunut eteenpäin?

Vastaa