Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Wanillez
Uusi jäsen
  • 1 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Palautetta asiakaspalvelusta

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Moikka,

siis voiko olla *******empaa asiakaspalvelua? 🙂 Siis ystävällisesti kysyn että jos voisitte perua se helevetin liiga-passin 🙂 Mielellään peruaisin aivan itse, sillä ei mulla ole aikaa odottaa vastausta chatin kautta. MUTTA koska telian peruilmoitus nähtävästi on pois käytöstä, ei voinut muuta kun kysyä chatin kautta 🙂

 

Mutta miten kävikin, telian asiakaspalvelu Janita antaa aivan *******aa palvelua.

Hän olisi voinut perua sen kun ystävällisesti kysyn asiasta MUTTA tuleekin vain pelkkä kysymystä:

''miksi haluaisit perua sen'' ''se olis ny 0e/kk kesän ajan'' ''voisit kattoo ilmaista preseasonit''

puhutaanko nyt tässä yhteistä kieltä 🙂 haluaisin yksinkertaisesti vain helevetti perua sen, oli niin nähtävästi vaikea ymmärtää?

 

Ja kun asiasta selittää JANITALLE, mitä tapahtuikaan.... ei suostunut palvelemaan ja laitoi chatin kiinni 🙂 Jos työntekijä ei auta asiasta kun peruilmoitus on pois käytöstä niin mitä pitäis helevetti tehdä 🙂

 

Edit LiisaMn: muutettu otsikkoa

5 vastausta
mikkooks
Vakiokalustoa ☆☆
  • 169 custom-general.kudos
  • 259 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Janitahan lisäksi lasketteli vähän pajunköyttä, kun se preseason ei käytännössä tule ilmaiseksi. Ensin maksat passin voimaan jättämällä toukokuussa enempi, kuin katkaisemalla tilauksen viimeisen pelin jälkeen ja syyskuussa maksat taas kuun alusta lähtien, vaikka runkosarja alkaa vasta kuun puolivälissä. Ihmettelin tässä juuri toisessa ketjussa, kun minullekin asiakaspalvelija valehteli, että passi kannattaa jättää voimaan juuri ilmaisen preseasonin vuoksi. Näin jälkikäteen harmittaa etten hänen kanssaan käynyt tätä ilmaisuutta läpi, mutta mitäs se olisi auttanutkaan, kun Telialla tämä ilmaisuus tuntuu olevan aika joustava käsite.

kiisseli67
Kunniajäsen
  • 2689 custom-general.kudos
  • 4229 custom-general.replies
  • 340 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hei @Wanillez ja tervetuloa Telian yhteisöön!

 

Jos et saanut chatin kautta hoidettua asiaa, niin kokeile tämän kautta : https://www.telia.fi/asiakastuki/lomakkeet/yhteydenottopyynto

 

Silloin ei tarvitse jonotella ja asian saa varmaan tuota kautta hoidettua. Ottavat Telialta tarvittaessa yhteyttä sinuun päin Hymiö Onnellinen

 

 

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump
LiisaMn
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 32 custom-general.kudos
  • 74 custom-general.replies
  • 8 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Moikka @Wanillez ja tervetuloa Yhteisöön!

 

Harmi kuulla, että meidän kanssa asioinnista on jäänyt tälläinen olo. Näinhän tämän ei kuuluisi mennä ja laitan palautetta eteenpäin.

 

Jos sinulla on ollut tuo Liiga-passi näkyvissä Telia TV -sovelluksessa, niin pääset hallinnoimaan Omilla sivuilla. Kirjaudu sisään verkkopankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella ja valitse: Liittymäni ja palveluni > Telia TV sovellus > Kanavapaketit > Käytössäni nyt.

 

Kuten @kiisseli67 tuossa yllä mainitsikin niin meille voi myös jättää yhteydenottopyynnön, jolloin olemme sinuun yhteydessä. 

Akoponen123
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Täysin samanlainen kokemus täällä. En löytänyt sivuilta Liigapaketin peruutusta. Se on näppärästi piilotettu, että ei helpolla löydä.

 

Kysyin asiasta chatissa, jossa asiakaspalvelija ensimmäisenä kysyi miksi haluat peruuttaa? Kuvittelin keskustelevani asiakaspalvelijan enkä myyjän kanssa. Tämä asiakaspalvelija sanoi, että voit peruuttaa liigan sivuilta kun ensin kirjaudut, jonka jälkeen poistui chatista ilman mitään kuittausta.

 

No, piti kokeilla uudestaan, jos löytyisi parempi henkilö vastaamaan. Seuraava chat alkoi samalla tavalla. "Miksi haluat peruuttaa liigan, saat maksutta pre-seasonin jne.?" 

Ihan pienenä vinkkinä Telian suuntaan, koska selvästi asiakaspalvelijoita on ohjeistettu tämä kysymään: Asiakkaan ei tule perustella mitään tilauksiaan tai perumisiaan asiakaspalvelijoille, chatin tulisi mennä täysin niin että asiakas kysyy ja aspa vastaa. Aspa ei kysy mitään perusteluja.

 

Merja_J
Moderaattori
Moderaattori
  • 900 custom-general.kudos
  • 1360 custom-general.replies
  • 87 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Kiitokset @Akoponen123  palautteesta ja tervetuloa Yhteisöön! Viedään terveiset ehdottomasti eteenpäin aspan väelle ja omien sivujen kehittäjille.

 

Taustallahan tässä on se että haluamme tietää miksi asiakas on jotain irtisanomassa, liittyykö syy itse tuotteeseen, eikö se ole toiminut odotetulla tavalla, onko sen käytössä jotain joka saa asiakkaan irtisanomaan palvelun tms. Näin palvelua voidaan edelleen kehittää kun tiedämme miksi asiakas ei halua sitä enää käyttää. Asiakkaan ei tokikaan ole pakko tätä kertoa mutta palvelun kehittämisen kannalta nämä ovat meille aina kullanarvoisia tietoja. Lisäksi irtisanomistilanteessa voidaan kertoa myös mitä hyötyä siitä asiakkaalle on jos hän jättää palvelun voimaan. Tässä tapauksessa kaikki Liigapaketin tilaajat eivät ole olleet tietoisia Preseason passista ja sen vuoksi edusta on ollut hyvä näissä tilanteissa kertoa. 

| Telia Yhteisön moderaattori | Apple iPhone 12 | Apple Watch SE | C More
Tämän osion uusimmat keskustelut