Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 63823
Kirjoituksia 173816

Palautetta asiakaspalvelusta



Highlighted

Palautetta asiakaspalvelusta

Uusi jäsen
Viestejä 1 kpl

Palautetta asiakaspalvelusta

1/6

Moikka,

siis voiko olla *******empaa asiakaspalvelua? 🙂 Siis ystävällisesti kysyn että jos voisitte perua se helevetin liiga-passin 🙂 Mielellään peruaisin aivan itse, sillä ei mulla ole aikaa odottaa vastausta chatin kautta. MUTTA koska telian peruilmoitus nähtävästi on pois käytöstä, ei voinut muuta kun kysyä chatin kautta 🙂

 

Mutta miten kävikin, telian asiakaspalvelu Janita antaa aivan *******aa palvelua.

Hän olisi voinut perua sen kun ystävällisesti kysyn asiasta MUTTA tuleekin vain pelkkä kysymystä:

''miksi haluaisit perua sen'' ''se olis ny 0e/kk kesän ajan'' ''voisit kattoo ilmaista preseasonit''

puhutaanko nyt tässä yhteistä kieltä 🙂 haluaisin yksinkertaisesti vain helevetti perua sen, oli niin nähtävästi vaikea ymmärtää?

 

Ja kun asiasta selittää JANITALLE, mitä tapahtuikaan.... ei suostunut palvelemaan ja laitoi chatin kiinni 🙂 Jos työntekijä ei auta asiasta kun peruilmoitus on pois käytöstä niin mitä pitäis helevetti tehdä 🙂

 

Edit LiisaMn: muutettu otsikkoa

5 vastausta
Highlighted

Vakiokalustoa ☆
Viestejä 243 kpl

2/6

Janitahan lisäksi lasketteli vähän pajunköyttä, kun se preseason ei käytännössä tule ilmaiseksi. Ensin maksat passin voimaan jättämällä toukokuussa enempi, kuin katkaisemalla tilauksen viimeisen pelin jälkeen ja syyskuussa maksat taas kuun alusta lähtien, vaikka runkosarja alkaa vasta kuun puolivälissä. Ihmettelin tässä juuri toisessa ketjussa, kun minullekin asiakaspalvelija valehteli, että passi kannattaa jättää voimaan juuri ilmaisen preseasonin vuoksi. Näin jälkikäteen harmittaa etten hänen kanssaan käynyt tätä ilmaisuutta läpi, mutta mitäs se olisi auttanutkaan, kun Telialla tämä ilmaisuus tuntuu olevan aika joustava käsite.

0 tykkäystä
Highlighted

Lady
Lady
Viestejä 3 419 kpl

3/6

Hei @Wanillez ja tervetuloa Telian yhteisöön!

 

Jos et saanut chatin kautta hoidettua asiaa, niin kokeile tämän kautta : https://www.telia.fi/asiakastuki/lomakkeet/yhteydenottopyynto

 

Silloin ei tarvitse jonotella ja asian saa varmaan tuota kautta hoidettua. Ottavat Telialta tarvittaessa yhteyttä sinuun päin Hymiö Onnellinen

 

 

0 tykkäystä
Highlighted

Ex-telialainen
Viestejä 74 kpl

4/6

Moikka @Wanillez ja tervetuloa Yhteisöön!

 

Harmi kuulla, että meidän kanssa asioinnista on jäänyt tälläinen olo. Näinhän tämän ei kuuluisi mennä ja laitan palautetta eteenpäin.

 

Jos sinulla on ollut tuo Liiga-passi näkyvissä Telia TV -sovelluksessa, niin pääset hallinnoimaan Omilla sivuilla. Kirjaudu sisään verkkopankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella ja valitse: Liittymäni ja palveluni > Telia TV sovellus > Kanavapaketit > Käytössäni nyt.

 

Kuten @kiisseli67 tuossa yllä mainitsikin niin meille voi myös jättää yhteydenottopyynnön, jolloin olemme sinuun yhteydessä. 

Highlighted

Uusi jäsen
Viestejä 1 kpl

5/6

Täysin samanlainen kokemus täällä. En löytänyt sivuilta Liigapaketin peruutusta. Se on näppärästi piilotettu, että ei helpolla löydä.

 

Kysyin asiasta chatissa, jossa asiakaspalvelija ensimmäisenä kysyi miksi haluat peruuttaa? Kuvittelin keskustelevani asiakaspalvelijan enkä myyjän kanssa. Tämä asiakaspalvelija sanoi, että voit peruuttaa liigan sivuilta kun ensin kirjaudut, jonka jälkeen poistui chatista ilman mitään kuittausta.

 

No, piti kokeilla uudestaan, jos löytyisi parempi henkilö vastaamaan. Seuraava chat alkoi samalla tavalla. "Miksi haluat peruuttaa liigan, saat maksutta pre-seasonin jne.?" 

Ihan pienenä vinkkinä Telian suuntaan, koska selvästi asiakaspalvelijoita on ohjeistettu tämä kysymään: Asiakkaan ei tule perustella mitään tilauksiaan tai perumisiaan asiakaspalvelijoille, chatin tulisi mennä täysin niin että asiakas kysyy ja aspa vastaa. Aspa ei kysy mitään perusteluja.

 

0 tykkäystä
Highlighted

Moderaattori
Viestejä 911 kpl

6/6

Kiitokset @Akoponen123  palautteesta ja tervetuloa Yhteisöön! Viedään terveiset ehdottomasti eteenpäin aspan väelle ja omien sivujen kehittäjille.

 

Taustallahan tässä on se että haluamme tietää miksi asiakas on jotain irtisanomassa, liittyykö syy itse tuotteeseen, eikö se ole toiminut odotetulla tavalla, onko sen käytössä jotain joka saa asiakkaan irtisanomaan palvelun tms. Näin palvelua voidaan edelleen kehittää kun tiedämme miksi asiakas ei halua sitä enää käyttää. Asiakkaan ei tokikaan ole pakko tätä kertoa mutta palvelun kehittämisen kannalta nämä ovat meille aina kullanarvoisia tietoja. Lisäksi irtisanomistilanteessa voidaan kertoa myös mitä hyötyä siitä asiakkaalle on jos hän jättää palvelun voimaan. Tässä tapauksessa kaikki Liigapaketin tilaajat eivät ole olleet tietoisia Preseason passista ja sen vuoksi edusta on ollut hyvä näissä tilanteissa kertoa. 

0 tykkäystä
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.