Sellaista sopimusta siis ei ollut olemassakaan, josta Telian kenttämyyjä innosta puhkuen kertoi.
No jonkinlainen sopimus sitten kuitenkin lopuksi sitten myöhemmin, puhelinneuvottelun jälkeen syntyi
-ja siitä tuli minulle oikein sähköpostiin vahvistuskin, yksityiskohtineen.
Vahvistuksessa sanottiin, että "liittymän avaaminen maksaa 0,00€."
Eilen tuli ensimmäinen puhelulasku, jossa oli merkitty liittymän avausmaksuksi 5,00€.
Selvisi sekin asia soittamalla asiakaspalveluun, eikä minun sitä lopulta tarvitse maksaa.
Olen nyt oppinut erittäin varovaiseksi firmanne käytännön asioiden hoidon tason suhteen.
Ehkä siitä on minulle hyötyä muussakin elämässä; "älä usko mitään ensi puremalla."
On siis ehkä syytä olla jopa kiitollinen, mene-tiedä!