Pikku ongelma kaupan päälle saadun tuotteen kanssa

  • 11 December 2014
  • 2 kommenttia
  • 12 katselukertaa

  • Anonymous
  • 0 kommenttia
Satuin uimaan pahaan miinaan eli otin uuden puhelimen + liittymän Soneralta ja sain kaupan päälle hienon Marshallin kaiuttimen. Tosin tilatessani vielä ainakin kahteen kertaan varmistin, että kyseessä olisi ruskea kaiutin ja näin minulle luvattiin. No, paketti saapui ja kas kummaa. Kyydissä olikin musta kaiutin. Yhteys Soneran asiakaspalveluun, jonka mukaan asialle ei voi tehdä mitään. Kaupan purku on ainoa vaihtoehto tai kuten asiakas"palvelija" sanoi, niin voisin vaikka maalata sen ruskeaksi.

Itse kuitenkin näkisin, että kyseinen vaihto-operaatio ei mitään suurempaa osaamista vaadi. Minä lähettäisin saamani väärän tuotteen takaisin ja saisin tilalle sen, mitä minulle luvattiin. Mutta Soneran mielestä tämä on mahdotonta. Ei tunnu ihan 2000-luvun toiminnalta tällä(kään) kertaa Soneran palvelu.

2 kommenttia

Moikka ThinkVision,

kiitos viestistäsi!

Jotain kummallista lienee tuossa tilauksessa käynyt, jos mustan kajarin sait ruskean sijaan.

Minäpäs lähetän tästä kysymyksen tukkuumme! Palaan heti kun vastauksen saan. 🙂
Moi ThinkVision

Sain vastauksen tukultamme.
Tilanne on se, että koko tilaus pitäisi palauttaa, elikkä puhelin, sekä kaiutin.
Varasto toimittaa tuotteet tilausten mukaan, ja näitä vaihtoja ei tämän vuoksi pystytä tekemään. Eli tuotteet tulisi palauttaa, jonka jälkeen voidaan tehdä uusi tilaus.

Ymmärrän kyllä harmituksesi, kyseinen toimenpidehän on kuitenkin aika monimutkainen, verrattuna siihen minkälaisesta asiasta on kyse.
Lähetänkin tästä mielelläni kehitysehdotuksen eteenpäin, jotta tätä mallia saataisiin yksinkertaistettua. 🙂

Vastaa