Kirjoitettu
30-04-2015
20:02
Muokattu
04-05-2015
11:30
NikoNo
olen ollut SONERAN ASIAKAS V:STA 95 alkaen, pientä pulaa ja tökkimistä harvoin, ja en edelleenkään vaihda "firmaa"...perheessämme on kännyliittymät, laajakaista Soneraviihteen kera... plussat SONERALLE ❤️ ❤️ ❤️
Edit NikoNo, korjattu viestin otsikko
15-05-2015 12:27
Kiitos
Tästä tuli hyvä mieli
Pongasitko hyvän viestin --> klikkaa "Tykkää"
Saitko avun probleemaasi --> klikkaa "Hyväksy ratkaisuksi"
Omilla Sivuilla hallinnoit liittymiäsi ja palveluitasi milloin tahansa. Chat-yhteys asiakaspalveluumme 24/7
22-05-2015
10:06
Muokattu
22-05-2015
10:06
Heitän pikaisen palautteen tähän samaan ketjuun.
Tuli eilen pitkästä aikaa tarvetta soittaa asiakaspalveluun ongelman takia, ja olihan miellyttävä kokemus.
Listataanpa mitä tapahtui
1. Puheluun vastattiin noin minuutissa
2. Vastaajana nuori kaveri mobiilipuolelta, joka ymmärsi tilaanteen sekunnissa
3. Ongelmaan esitettiin useampikin korjausmahdollisuus joista sain itse valita parhaiten sopivan
4. Myös harmaalla alueella ollut virhe korjattiin asiakkaan eduksi (kuten Soneralla omalla kohdalla aina tehty, samaa ei voi sanoa joka firmasta)
5. Päivitettiin paketit ja hoidettiin diili kuntoon
Lopputulemana nopea puhelu ja tyytyväinen asiakas
Valitettavasti en muista kaverin nimeä, mutta kiitos sinulle tilanteen hienosta hoitamisesta!
22-05-2015 11:23
Wau, kiitokset TUULAMARI2 ja kjns, näitä on kiva lukea 🙂
@kjns, laitoin juuri äsken tämän viestiketjun tiedoksi meidän asiakaspalvelun henkilöstölle, toivottavasti tämä "nuori kaveri" tunnistaa itsensä kirjoituksesi perusteella 🙂
Hyvää lähestyvää viikonloppua teille molemmille 🙂
Tero, Yhteisömanageri
Jos kommentti ratkaisi ongelmasi paina "Hyväksy ratkaisuksi" | Paina tykkää, jos pidit kommentista
UUTTA: Yhteisössä kerätään nyt pisteitä - voit voittaa palkinnon!
22-05-2015
11:27
Muokattu
22-05-2015
11:28