Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
TUULAMARI2
Uusi jäsen
  • 5 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Positiivista palautetta

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

olen ollut SONERAN ASIAKAS V:STA 95 alkaen, pientä pulaa ja tökkimistä harvoin, ja en edelleenkään vaihda "firmaa"...perheessämme on  kännyliittymät, laajakaista Soneraviihteen kera... plussat SONERALLE   ❤️  ❤️  ❤️

 
Edit NikoNo, korjattu viestin otsikko

4 vastausta
MiaSL
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 113 custom-general.kudos
  • 734 custom-general.replies
  • 49 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Sydän Kiitos Hymiö Erittäin onnellinen Tästä tuli hyvä mieli Hymiö Erittäin onnellinen

Pongasitko hyvän viestin --> klikkaa "Tykkää"
Saitko avun probleemaasi --> klikkaa "Hyväksy ratkaisuksi"
Omilla Sivuilla hallinnoit liittymiäsi ja palveluitasi milloin tahansa. Chat-yhteys asiakaspalveluumme 24/7


 


kjns
Kunniajäsen
  • 719 custom-general.kudos
  • 1283 custom-general.replies
  • 86 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Heitän pikaisen palautteen tähän samaan ketjuun.

 

Tuli eilen pitkästä aikaa tarvetta soittaa asiakaspalveluun ongelman takia, ja olihan miellyttävä kokemus.

 

Listataanpa mitä tapahtui

1. Puheluun vastattiin noin minuutissa

2. Vastaajana nuori kaveri mobiilipuolelta, joka ymmärsi tilaanteen sekunnissa

3. Ongelmaan esitettiin useampikin korjausmahdollisuus joista sain itse valita parhaiten sopivan

4. Myös harmaalla alueella ollut virhe korjattiin asiakkaan eduksi (kuten Soneralla omalla kohdalla aina tehty, samaa ei voi sanoa joka firmasta)

5. Päivitettiin paketit ja hoidettiin diili kuntoon

 

Lopputulemana nopea puhelu ja tyytyväinen asiakas Hymiö Onnellinen

Valitettavasti en muista kaverin nimeä, mutta kiitos sinulle tilanteen hienosta hoitamisesta!

TeroRe
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
  • 5962 custom-general.kudos
  • 5656 custom-general.replies
  • 45 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Wau, kiitokset TUULAMARI2 ja kjns, näitä on kiva lukea 🙂

 

@kjns, laitoin juuri äsken tämän viestiketjun tiedoksi meidän asiakaspalvelun henkilöstölle, toivottavasti tämä "nuori kaveri" tunnistaa itsensä kirjoituksesi perusteella 🙂

 

Hyvää lähestyvää viikonloppua teille molemmille 🙂

Tero, Yhteisömanageri


Jos kommentti ratkaisi ongelmasi paina "Hyväksy ratkaisuksi" | Paina tykkää, jos pidit kommentista

UUTTA: Yhteisössä kerätään nyt pisteitä - voit voittaa palkinnon!

JonneV
Telialainen
Telialainen
  • 4 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Täällä hep!

 

Kiitos Perjantain piristyksestä! @kjns