Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 63807
Kirjoituksia 173771

Postin seurantatunnus



Highlighted

Postin seurantatunnus

Uusi jäsen
Viestejä 1 kpl

Postin seurantatunnus

1/13
Tilauksen etenemisessä sain Soneralta postin seurantatunnuksen, mutta se oli vain kuusi numeroa. Sen olisi pitänyt olla muotoa JJFI + 17 kpl numeroita. Mistä voisin saada oikean seurantatunnuksen?
0 tykkäystä
12 vastausta
Highlighted

Uusi jäsen
Viestejä 4 kpl

11/13

Tarkoitukseni oli ystävällisesti vinkata viasta, joka vaivaa tilausjärjestelmäänne - eli tuo totaalisen vääränlaisen seurantakoodin tarjoaminen. Mutta näköjään sama vika on vaivannut jo pitkälti toista vuotta, niin tuskimpa tämä palaute tilannetta miksikään muuttaa. Sinänsä olen jo oman liittymäni saanut, joten en tarvitse sitä koodia enään, mutta ajattelin, että joku muu liittymän tilaaja voisi ilahtua toimivasta koodista. Tiedämpähän nyt ainakin millaisen firman kanssa olen tekemisissä.

0 tykkäystä
Highlighted

Lady
Lady
Viestejä 3 419 kpl

12/13

@SorronMies kirjoitti:

Tarkoitukseni oli ystävällisesti vinkata viasta, joka vaivaa tilausjärjestelmäänne - eli tuo totaalisen vääränlaisen seurantakoodin tarjoaminen. Mutta näköjään sama vika on vaivannut jo pitkälti toista vuotta, niin tuskimpa tämä palaute tilannetta miksikään muuttaa. Sinänsä olen jo oman liittymäni saanut, joten en tarvitse sitä koodia enään, mutta ajattelin, että joku muu liittymän tilaaja voisi ilahtua toimivasta koodista. Tiedämpähän nyt ainakin millaisen firman kanssa olen tekemisissä.


Milloin olet saanut toimimattoman seurantakoodin?

Itse sain ainakin vuosi sitten toimivan postin seurantakoodin sähköpostiin. Tilausvahvistus viestissä sanottiin : Kun paketti on lähetetty varastosta postiin, saat vielä toisen sähköpostin, jossa on Postin seurantatunnus.

Ja näin tapahtui ja koodi oli oikea JJFI- alkuinen seurantakoodi.

 

Soneralla on myös oma tilauksen seuranta : https://www.sonera.fi/asiakastuki/lomakkeet/hae+tilaus/

0 tykkäystä
Highlighted

Kunniajäsen
Viestejä 1 363 kpl

13/13

@kiisseli67 kirjoitti:

@SorronMies kirjoitti:

Tarkoitukseni oli ystävällisesti vinkata viasta, joka vaivaa tilausjärjestelmäänne - eli tuo totaalisen vääränlaisen seurantakoodin tarjoaminen. Mutta näköjään sama vika on vaivannut jo pitkälti toista vuotta, niin tuskimpa tämä palaute tilannetta miksikään muuttaa. Sinänsä olen jo oman liittymäni saanut, joten en tarvitse sitä koodia enään, mutta ajattelin, että joku muu liittymän tilaaja voisi ilahtua toimivasta koodista. Tiedämpähän nyt ainakin millaisen firman kanssa olen tekemisissä.


Milloin olet saanut toimimattoman seurantakoodin?

Itse sain ainakin vuosi sitten toimivan postin seurantakoodin sähköpostiin. Tilausvahvistus viestissä sanottiin : Kun paketti on lähetetty varastosta postiin, saat vielä toisen sähköpostin, jossa on Postin seurantatunnus.

Ja näin tapahtui ja koodi oli oikea JJFI- alkuinen seurantakoodi.

 

Soneralla on myös oma tilauksen seuranta : https://www.sonera.fi/asiakastuki/lomakkeet/hae+tilaus/


Näinhän se juuri on, tilauksen yhteydessä saatava koodi on Soneran sisäisen järjestelmän seurantakoodi, postin (itellan) seurantakoodi tulee sitten myöhemmin kun tilaus on käsitelty ja lähetetty.

Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.