Kirjoitettu
14-08-2019
05:54
Muokattu
14-08-2019
19:10
LiisaMn
Hej, onko oikeus ja kohtuus saada tarjoushinnalla vielä tarjousten päättymisen jälkeen puhelinta ja liittymää,jota yritin ostaa osamaksulla, koska Telian omat tarjoussivut eivät edenneet ruuhkaantumisen vuoksi? Nimenomaan rahoituksen osalta... Kukapa kallista luuria pystyisikään ostamaan käteisellä...?
Harmittaa niin! Katselin jo Elisan tarjouksia ja luureja. Kahden vaiheilla, että vaihdan pois Telialta,vaikka (Sonera) ollut alusta asti mun liittymä ja laite hankintakohde (-94 eka kännykkä! NMT).
Uusia asiakkaita vaan kosiskellaan.., vanhoilla ei ole mitään merkitystä?
Edit LiisaMn: Muutettu otsikkoa
14-08-2019 11:22
@Vikmania6@ kirjoitti:
Hej, onko oikeus ja kohtuus saada tarjoushinnalla vielä tarjousten päättymisen jälkeen puhelinta ja liittymää,jota yritin ostaa osamaksulla, koska Telian omat tarjoussivut eivät edenneet ruuhkaantumisen vuoksi? Nimenomaan rahoituksen osalta... Kukapa kallista luuria pystyisikään ostamaan käteisellä...?
Harmittaa niin! Katselin jo Elisan tarjouksia ja luureja. Kahden vaiheilla, että vaihdan pois Telialta,vaikka (Sonera) ollut alusta asti mun liittymä ja laite hankintakohde (-94 eka kännykkä! NMT).
Uusia asiakkaita vaan kosiskellaan.., vanhoilla ei ole mitään merkitystä?
Onpa harmillista kuulla että näin oli käynyt! Milloin tuota tilausta yritit tehdä ja millainen tarjous oli kyseessä?
14-08-2019 18:05
Hej, tarjoukset olivat voimassa sunnuntaihin 11.8. asti eli Samsung Galaxy S10 250e halvemmalla...
Ja ihan tulivat ilmot tarjous myynnistä mun sähköpostiin, josta bongasin ne! 😃
14-08-2019 19:07
@Vikmania6@ kirjoitti:
Hej, tarjoukset olivat voimassa sunnuntaihin 11.8. asti eli Samsung Galaxy S10 250e halvemmalla...
15-08-2019 18:49
Hej, olin ostamassa luurin tarjouksesta JA uuden liittymän siihen...
Entiset osamaksut olivat maksettuina pois ja kaikki on ok minulla päin. Samaa ei voi sanoa siis Telian tarjoussivuista
Minun mielestä kannattaisi pitää asiakkaistaan kiinni, eikä vain ihmetellä, kun asiakas valittaa aiheesta
15-08-2019 19:03
On todella harmillista, että tilaus ei verkkokaupan kautta onnistunut. Jos verkkokauppatilaus ei jostain syystä mene läpi niin kannattaa laittaa meille heti viestiä vaikka Omien sivujen chatin kautta, jotta päästään katsomaan mistä tilanne johtuu ja tarvittaessa tekemään tilaus vaikka asiakaspalvelusta käsin.
Valitettavasti puhelinta ja liittymää ei ole enää jälkikäteen saatavilla samaan hintaan, kun kyseiset tarjoukset ovat jo päättyneet.