Puhelimessani vikaa? Vai käyttäjässä?


Vaihdoin soneran puhepaketin Teliaan, n reilu viikko sitten, operaattorin tekstiviesti ilmoitti, et palvelu

tulee käyttöön kun uudelleen käynnistät laitteesi T.Telia? En ymmärrä muuta uudelleen käynnistystapaa kuin akku pois puhelimesta ja taas päälle, tein sen muutaman kerran, edelleen puhelimessa lukee sonera, mitä "temppuja" pitäisi tehdä et puhelimessa lukisi Telia, senhän kanssa tein uuden sopimuksen ja samalla ilmoitettiin et se on nyt vaihdettu? puhunko vielä soneran piikkiin? Puhelimeni ei ole ns älypuhelin, vaan vasaran iskujakin kestävä vanha kunnon nokialainen.


2 kommenttia

Taitaa vanhemmissa puhelimissa tulla tuo operaattorinimi sim-kortilta, joten ilman sim-kortin vaihtoa ei teksti muutu. Jos välttämättä haluat, että puhelimessa lukee Telia, tilaa uusi sim-kortti. Liittymän toimintaan ei asialla ole mitään merkitystä.

 


@PasiS kirjoitti:

Taitaa vanhemmissa puhelimissa tulla tuo operaattorinimi sim-kortilta, joten ilman sim-kortin vaihtoa ei teksti muutu. Jos välttämättä haluat, että puhelimessa lukee Telia, tilaa uusi sim-kortti. Liittymän toimintaan ei asialla ole mitään merkitystä.


Kiitos PasiS nopeasta vastauksestasi, en vain itse oivaltanut, nyt ei tarvitse tuota enempää pyöritellä,

t.agentti86

Vastaa