Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
agentti86
Uusi jäsen
  • 2 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Puhelimessani vikaa? Vai käyttäjässä?

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Vaihdoin soneran puhepaketin Teliaan, n reilu viikko sitten, operaattorin tekstiviesti ilmoitti, et palvelu

tulee käyttöön kun uudelleen käynnistät laitteesi T.Telia? En ymmärrä muuta uudelleen käynnistystapaa kuin akku pois puhelimesta ja taas päälle, tein sen muutaman kerran, edelleen puhelimessa lukee sonera, mitä "temppuja" pitäisi tehdä et puhelimessa lukisi Telia, senhän kanssa tein uuden sopimuksen ja samalla ilmoitettiin et se on nyt vaihdettu? puhunko vielä soneran piikkiin? Puhelimeni ei ole ns älypuhelin, vaan vasaran iskujakin kestävä vanha kunnon nokialainen.

2 vastausta
PasiS
Konkari ☆
  • 493 custom-general.kudos
  • 1234 custom-general.replies
  • 60 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Taitaa vanhemmissa puhelimissa tulla tuo operaattorinimi sim-kortilta, joten ilman sim-kortin vaihtoa ei teksti muutu. Jos välttämättä haluat, että puhelimessa lukee Telia, tilaa uusi sim-kortti. Liittymän toimintaan ei asialla ole mitään merkitystä.

agentti86
Uusi jäsen
  • 2 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

 


@PasiS kirjoitti:

Taitaa vanhemmissa puhelimissa tulla tuo operaattorinimi sim-kortilta, joten ilman sim-kortin vaihtoa ei teksti muutu. Jos välttämättä haluat, että puhelimessa lukee Telia, tilaa uusi sim-kortti. Liittymän toimintaan ei asialla ole mitään merkitystä.


Kiitos PasiS nopeasta vastauksestasi, en vain itse oivaltanut, nyt ei tarvitse tuota enempää pyöritellä,

t.agentti86