Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
kustaa1967
Konkari
  • 332 custom-general.kudos
  • 805 custom-general.replies
  • 23 custom-general.solutions

Puhelinliittymän käyttötiedot Minun Teliassa

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Huomasin , että Minun Teliasta on hävinnyt puhelinliittymän käyttötiedot. Siis ei ole enää mahdollista katsoa puheluiden ja viestien määrää ja hintoja eikä datankäyttöä. Onko tämä virhe vai tehty ihan tarkoituksella?????

Jos yrittää katsoa mobiiliappilla liittymän saldotietoja , niin vastaukseksi saa vain virheilmoituksen "Puhelimella on vaikeuksia. Yritäthän uudelleen , niin mekin".

No on yritetty tuloksetta jo muutama päivä ja aina sama vastaus. Pitäisiköhän teidän tehdä asialle jotakin???

26 vastausta
JoonasLam
Moderaattori
Moderaattori
  • 276 custom-general.kudos
  • 661 custom-general.replies
  • 35 custom-general.solutions

Kyllä tämä vahvasti häiriötilanteelta haiskahtaa. Testasin tuota itse ja omissa tiedoissani ne näkyivät ok. Kyseesä voi olla häiriö jonkin tietyn liittymätyypin kanssa, mutta normaalitilanteessa tietojen tulisi näkyä itsepalvelukanavissa liittymän tiedoissa. Tämä pitäisi saada asiakastietojen kanssa eteenpäin korjaukseen niin saisitko laitettua meidän asiakaspalveluun tästä viestiä?

Telia Yhteisön moderaattori | *insert quote here*

kustaa1967
Konkari

@JoonasLam  kirjoitti:

Kyllä tämä vahvasti häiriötilanteelta haiskahtaa. Testasin tuota itse ja omissa tiedoissani ne näkyivät ok. Kyseesä voi olla häiriö jonkin tietyn liittymätyypin kanssa, mutta normaalitilanteessa tietojen tulisi näkyä itsepalvelukanavissa liittymän tiedoissa. Tämä pitäisi saada asiakastietojen kanssa eteenpäin korjaukseen niin saisitko laitettua meidän asiakaspalveluun tästä viestiä?

Lähetin Minun Telian kautta vikailmoituksen.

JoonasLam
Moderaattori
Moderaattori

@kustaa1967  kirjoitti:

@JoonasLam  kirjoitti:

Hyvä juttu! Kiitokset.

kustaa1967
Konkari

@JoonasLam  kirjoitti:

@kustaa1967  kirjoitti:

@JoonasLam  kirjoitti:

Hyvä juttu! Kiitokset.

Viikko mennyt ja vika korjaantui vain osittain. Laittakaapa nyt asian vauhtia.

Sekunti
Telia 5G lähettiläs 2021
  • 1791 custom-general.kudos
  • 2278 custom-general.replies
  • 179 custom-general.solutions

Ainakin minulla kaikki näyttää normaalilta Minun Telia -sovelluksessa. Työkaluista valitsin saldoerittelyn, josta näen eri maksut eriteltynä. 🤔

20211111_141223442_iOS.png

¸¸.•*¨*•♫Telia 5G lähettiläs 2021¸¸.•*¨*•♫
"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich
HannaMarikaL
Moderaattori
Moderaattori
  • 100 custom-general.kudos
  • 406 custom-general.replies

@kustaa1967  kirjoitti:

Minkälaista häikkää siellä sulla vielä esiintyy, kun kerroit että tuo korjaantui osittain? Ja oltiinko sinuun yhteydessä tuon häiriöilmoituksen tiimoilta? 

| Telia Yhteisön moderaattori | iPhone 12 | Sarjat | Musiikki | Kaikkea maan ja taivaan väliltä |

kustaa1967
Konkari

@HannaMarikaL  kirjoitti:

@kustaa1967  kirjoitti:

Minkälaista häikkää siellä sulla vielä esiintyy, kun kerroit että tuo korjaantui osittain? Ja oltiinko sinuun yhteydessä tuon häiriöilmoituksen tiimoilta? 

Olen tehnyt asiasta vikailmoituksen jo reilu viikko sitten Minun Telian kautta. Asiaan ei ole reagoitu kuin vasta eilen ja nyt viasta pitäisi olla tiketti tehtynä.

Alun alkaen minulta puuttui Minun Teliasta liittymäni käyttötiedot kokonaan. No muutama päivä vikailmoitukseni jälkeen tiedot palautuivat osittain , mutta ei kokonaan eikä ole vieläkään palautuneet kokonaan.

Tällä hetkellä selaimella näkyy liittymäni perusmaksu saldona ja erittelyssä myös viestit ja puhelut. Erittelyn puhelut ja viestit siis eivät päivity saldoon. Mobiiliappi näyttää puheluiden ja viestien osalta pyöreätä nollaa eli se näyttää vain perusmaksun.

No kuten sanottu vikatiketti on eilen tehty viikon jahkailun jälkeen ja katsotaan tuoko se korjauksen asiaan.

PS. Tosin en pane pahakseni , jos minulta laskutetaan vain perusmaksu eikä puheluita ja viestejä ollenkaan. Niinhän se Minun Telia saldoksi väittää. 😎

JoonasLam
Moderaattori
Moderaattori

@kustaa1967  kirjoitti:

@HannaMarikaL  kirjoitti:

@kustaa1967  kirjoitti:

Olen tehnyt asiasta vikailmoituksen jo reilu viikko sitten Minun Telian kautta. Asiaan ei ole reagoitu kuin vasta eilen ja nyt viasta pitäisi olla tiketti tehtynä.

Alun alkaen minulta puuttui Minun Teliasta liittymäni käyttötiedot kokonaan. No muutama päivä vikailmoitukseni jälkeen tiedot palautuivat osittain , mutta ei kokonaan eikä ole vieläkään palautuneet kokonaan.

Tällä hetkellä selaimella näkyy liittymäni perusmaksu saldona ja erittelyssä myös viestit ja puhelut. Erittelyn puhelut ja viestit siis eivät päivity saldoon. Mobiiliappi näyttää puheluiden ja viestien osalta pyöreätä nollaa eli se näyttää vain perusmaksun.

No kuten sanottu vikatiketti on eilen tehty viikon jahkailun jälkeen ja katsotaan tuoko se korjauksen asiaan.

PS. Tosin en pane pahakseni , jos minulta laskutetaan vain perusmaksu eikä puheluita ja viestejä ollenkaan. Niinhän se Minun Telia saldoksi väittää. 😎

Täytyy odotella tiketin valmistumista. Oikein muita toimia ei voida tässä vaiheessa tehdä. Hyvä kuulla, että se on kuitenkin laitettu nyt eteenpäin ratkottavaksi.

kustaa1967
Konkari

Sain tekstarin , että tämä saldovika on korjattu. No ei ole.

Selaimella Minun Teliassa liittymäni saldo on perusmaksu + puhelut , mutta viestit puuttuvat kokonaissaldosta edelleen. Erittely kyllä näyttää viestien summan , mutta sekä selaimella että mobiiliappilla erittelyn viestien summa on erilainen kuin liittymän pääsivulla.

Siis vielä olisi korjattavaa.

Olen yrittänyt Minun Telian kautta lähettää edellä olevaa viestiä aspalle , mutta viestien lähetys ei toimi , vaan antaa vain virheilmoituksen , että lähetys epäonnistui ja yritä uudelleen. No olen yrittänyt puolen tusinaa kertaa onnistumatta.

Menisikö tämä tieto perille tätä kautta , että Minun Telian viestit ei toimi ja ilmoittamani saldovikakaan ei ole kunnossa , vaikka aspa niin väittää.

PS. Kävin uudelleen kurkkaamassa Minun Teliassa viestejäni ja nyt ne olivat sinne ilmestynet. Tuntuu siltä , että viestit jäävät kyllä johonkin puskuriin virheilmoituksesta huolimatta , mutta palvelu on ihan etenamoodissa.