Puuttuvat sopimukset liittymän päivityksestä

  • 28 April 2018
  • 4 kommenttia
  • 6 katselukertaa

Harjoittaako Telia edelleen puhelinmyyntiä asiakkaille. Minulle soitettiin muutama päivä sitten ja tarjottiin parempia nettiyhteyksiä uudella mokkulalla, joka lähetetään postissa. Luvattiin lähettää sähköpostiin uusi sopimus, josta tarvittavat tiedot näkyy. Nyt ihmetyttää, koska sähköpostia ei ole tullut, mutta laite on ilmeisesti lähetetty. 


 


 Edit RaMaria: Otsikkoa tarkennettu


4 kommenttia

Kunniamerkki +6

Oletko tarkistanut, että eihän Telian lähettämät sopimusviestit ole menneet sähköpostisi roskaposti-kansioon? Yleensä viestin kyllä pitäisi tulla lähes heti puhelun jälkeen.


Jos on sattunut käymään niin, että puhelun yhteydessä antamasi sähköpostiosoite on kirjoitettu väärin niin tämä voi olla syynä, miksi ei viestejä kuulu. Näetkö liittymän tiedot kirjautumalla telia.fi-sivustolle?


Jos ei sielläkään näy mitään, niin kannattaa olla yhteydessä Teliaan, jotta he voivat tarkistaa, että varmasti on yhteystietosi oikein. Yhteydenottokeinot löytyvät täältä, chat on nopein ja helpoin.

Mulle tuli vain tekstiviesti:


Hei, nettipakettisi on nyt vaihtunut. Uusi palvelu tulee voimaan, kun käynnistät laitteesi uudelleen. T. Telia ,   lähettäjänä näkyy Numerohaku


Telian sivuilla ei näy uusia tietoja, eikä roskapostia ollut mitään. En uskalla ottaa uutta modeemia käyttöön. Voiko kyseessä olla huijari?


@Mika992@  kirjoitti:

Oletko tarkistanut, että eihän Telian lähettämät sopimusviestit ole menneet sähköpostisi roskaposti-kansioon? Yleensä viestin kyllä pitäisi tulla lähes heti puhelun jälkeen.


Jos on sattunut käymään niin, että puhelun yhteydessä antamasi sähköpostiosoite on kirjoitettu väärin niin tämä voi olla syynä, miksi ei viestejä kuulu. Näetkö liittymän tiedot kirjautumalla telia.fi-sivustolle?


Jos ei sielläkään näy mitään, niin kannattaa olla yhteydessä Teliaan, jotta he voivat tarkistaa, että varmasti on yhteystietosi oikein. Yhteydenottokeinot löytyvät täältä, chat on nopein ja helpoin.





Mulle tuli vain tekstiviesti:


Hei, nettipakettisi on nyt vaihtunut. Uusi palvelu tulee voimaan, kun käynnistät laitteesi uudelleen. T. Telia ,   lähettäjänä näkyy Numerohaku


Telian sivuilla ei näy uusia tietoja, eikä roskapostia ollut mitään. En uskalla ottaa uutta modeemia käyttöön. Voiko kyseessä olla huijari?

Kunniamerkki +6

@Plixten@  kirjoitti:


@Mika992@  kirjoitti:

Oletko tarkistanut, että eihän Telian lähettämät sopimusviestit ole menneet sähköpostisi roskaposti-kansioon? Yleensä viestin kyllä pitäisi tulla lähes heti puhelun jälkeen.


Jos on sattunut käymään niin, että puhelun yhteydessä antamasi sähköpostiosoite on kirjoitettu väärin niin tämä voi olla syynä, miksi ei viestejä kuulu. Näetkö liittymän tiedot kirjautumalla telia.fi-sivustolle?


Jos ei sielläkään näy mitään, niin kannattaa olla yhteydessä Teliaan, jotta he voivat tarkistaa, että varmasti on yhteystietosi oikein. Yhteydenottokeinot löytyvät täältä, chat on nopein ja helpoin.





Mulle tuli vain tekstiviesti:


Hei, nettipakettisi on nyt vaihtunut. Uusi palvelu tulee voimaan, kun käynnistät laitteesi uudelleen. T. Telia ,   lähettäjänä näkyy Numerohaku


Telian sivuilla ei näy uusia tietoja, eikä roskapostia ollut mitään. En uskalla ottaa uutta modeemia käyttöön. Voiko kyseessä olla huijari?




Joko uusi reititin tai uusi sim-kortti tuli ja sait sen postista noudettua, eikö siellä ollut mukana mitään sopimuspapereita?


Jos olet jo uuden reitittimen, sim-kortin tai molemmat saanut niin kyllä ne voi huoletta käyttöön ottaa. Tuskin tässä on huijarista kyse, luulen että puhelimessa sopimuksen kanssasi tehnyt myyjä on vain tehnyt kirjoitusvirheen ja tästä syystä et ole saanut sopimusta sähköpostiisi.


Jos et vielä ollut  yhteydessä Telian asiakaspalveluun, niin suosittelen ottamaan yhteyttä esimerkiksi chatilla niin kyllä se asia sitten ratkeaa ja saat tulevaisuudessakin Telian viestit sähköpostiisi :)

Vastaa