Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 66588
Kirjoituksia 179929

Rahanpalautus



Rahanpalautus

Lottaamanda
Uusi jäsen
Viestejä 2 kpl

Rahanpalautus

1/6

Palautin tuotteeni ja minulle tuli viesti, "jotta voimme palauttaa tarvitsemme vielä henkilötunnuksesi reskontaa varten" mihin ilmoitan tämän? Olisi kiva saada rahani takaisin.

 

Edit ReOlivia: Täsmennetty hieman otsikkoa

Vastaa
0 tykkäystä
5 vastausta

HannaMarikaL
Moderaattori
Viestejä 294 kpl

2/6

Moi @Lottaamanda ja tervetuloa tänne Telia Yhteisöön! Voit ilmoittaa nuo tiedot meidän asiakaspalvelun kautta. Tästä löydät yhteystiedot ja voit esimerkiksi soittaa tai asioida chatin kautta.

Vastaa
0 tykkäystä

Lottaamanda
Uusi jäsen
Viestejä 2 kpl

3/6

@HannaMarikaL  kirjoitti:

Moi @Lottaamanda ja tervetuloa tänne Telia Yhteisöön! Voit ilmoittaa nuo tiedot meidän asiakaspalvelun kautta. Tästä löydät yhteystiedot ja voit esimerkiksi soittaa tai asioida chatin kautta.


Mistä pääsen asioimaan chattiin, löysin vaan sen missä puhutaan botin kanssa?

 

Edit ReOlivia: Muokattu lainaus kohdilleen

Vastaa
0 tykkäystä

ReOlivia
Yhteisömanageri
Viestejä 471 kpl

4/6

@Lottaamanda  kirjoitti:

@HannaMarikaL  kirjoitti:

Moi @Lottaamanda ja tervetuloa tänne Telia Yhteisöön! Voit ilmoittaa nuo tiedot meidän asiakaspalvelun kautta. Tästä löydät yhteystiedot ja voit esimerkiksi soittaa tai asioida chatin kautta.


Mistä pääsen asioimaan chattiin, löysin vaan sen missä puhutaan botin kanssa?

 

Edit ReOlivia: Muokattu lainaus kohdilleen


Chatbot kysyy alussa muutaman kysymyksen ja sen jälkeen pääset juttelemaan asiakaspalvelujan kanssa 😊

Vastaa
0 tykkäystä

Valistaja
Uusi keskustelija
Viestejä 12 kpl

5/6

Onko normaalia että maksun palautus on kestänyt jo lähes kuukauden? Ostin ja maksoin tuotteen jota ei sitten ollutkaan vaikka verkkokauppa väitti muuta.

 

20.12.2020 olen hoitanut asiaa -> ilmoittanut tilinumerot jne. ja nyt mennään 11.1.2021. Ja rahoja ei vieläkään ole näkynyt tilillä. Tästähän teidän pitää jo maksaa korkoa minulle päin...

Vastaa
0 tykkäystä

MinnaLN
Moderaattori
Viestejä 367 kpl

6/6

@Valistaja  kirjoitti:

Onko normaalia että maksun palautus on kestänyt jo lähes kuukauden? Ostin ja maksoin tuotteen jota ei sitten ollutkaan vaikka verkkokauppa väitti muuta.

 

20.12.2020 olen hoitanut asiaa -> ilmoittanut tilinumerot jne. ja nyt mennään 11.1.2021. Ja rahoja ei vieläkään ole näkynyt tilillä. Tästähän teidän pitää jo maksaa korkoa minulle päin...


Eipä tuossa rahojenpalautuksessa kuuluisi noin kauaa kestää. Mikäli kaikki tiedot ovat kunnossa kestää rahojen palautus keskimäärin 5 arkipäivää. Pyytäisin, että otat vielä yhteyttä asiakaspalveluumme asian selvittämiseksi.

Vastaa
0 tykkäystä
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.