Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Lottaamanda
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Rahanpalautus

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Palautin tuotteeni ja minulle tuli viesti, "jotta voimme palauttaa tarvitsemme vielä henkilötunnuksesi reskontaa varten" mihin ilmoitan tämän? Olisi kiva saada rahani takaisin.

Edit ReOlivia: Täsmennetty hieman otsikkoa

5 vastausta
HannaMarikaL
Moderaattori
Moderaattori
  • 100 custom-general.kudos
  • 401 custom-general.replies
  • 23 custom-general.solutions

Moi @Lottaamanda ja tervetuloa tänne Telia Yhteisöön! Voit ilmoittaa nuo tiedot meidän asiakaspalvelun kautta. Tästä löydät yhteystiedot ja voit esimerkiksi soittaa tai asioida chatin kautta.

| Telia Yhteisön moderaattori | iPhone 12 | Sarjat | Musiikki | Kaikkea maan ja taivaan väliltä |

Lottaamanda
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies

@HannaMarikaL@  kirjoitti:

Moi @Lottaamanda ja tervetuloa tänne Telia Yhteisöön! Voit ilmoittaa nuo tiedot meidän asiakaspalvelun kautta. Tästä löydät yhteystiedot ja voit esimerkiksi soittaa tai asioida chatin kautta.

Mistä pääsen asioimaan chattiin, löysin vaan sen missä puhutaan botin kanssa?

Edit ReOlivia: Muokattu lainaus kohdilleen

ReOlivia
Moderaattori
Moderaattori
  • 297 custom-general.kudos
  • 479 custom-general.replies
  • 20 custom-general.solutions

@Lottaamanda@  kirjoitti:

@HannaMarikaL@  kirjoitti:

Mistä pääsen asioimaan chattiin, löysin vaan sen missä puhutaan botin kanssa?

Edit ReOlivia: Muokattu lainaus kohdilleen

Chatbot kysyy alussa muutaman kysymyksen ja sen jälkeen pääset juttelemaan asiakaspalvelujan kanssa 😊

Valistaja
Uusi jäsen
  • 1 custom-general.kudos
  • 12 custom-general.replies

Onko normaalia että maksun palautus on kestänyt jo lähes kuukauden? Ostin ja maksoin tuotteen jota ei sitten ollutkaan vaikka verkkokauppa väitti muuta.

20.12.2020 olen hoitanut asiaa -> ilmoittanut tilinumerot jne. ja nyt mennään 11.1.2021. Ja rahoja ei vieläkään ole näkynyt tilillä. Tästähän teidän pitää jo maksaa korkoa minulle päin...

MinnaLN
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 128 custom-general.kudos
  • 502 custom-general.replies
  • 31 custom-general.solutions

@Valistaja@  kirjoitti:

Onko normaalia että maksun palautus on kestänyt jo lähes kuukauden? Ostin ja maksoin tuotteen jota ei sitten ollutkaan vaikka verkkokauppa väitti muuta.

20.12.2020 olen hoitanut asiaa -> ilmoittanut tilinumerot jne. ja nyt mennään 11.1.2021. Ja rahoja ei vieläkään ole näkynyt tilillä. Tästähän teidän pitää jo maksaa korkoa minulle päin...

Eipä tuossa rahojenpalautuksessa kuuluisi noin kauaa kestää. Mikäli kaikki tiedot ovat kunnossa kestää rahojen palautus keskimäärin 5 arkipäivää. Pyytäisin, että otat vielä yhteyttä asiakaspalveluumme asian selvittämiseksi.

Telia Yhteisön moderaattori | iOS | PC | Nintendo | ( ͡° ͜ʖ ͡°)