Kirjoitettu
28-09-2020
14:11
Muokattu
28-09-2020
14:43
ReOlivia
Palautin tuotteeni ja minulle tuli viesti, "jotta voimme palauttaa tarvitsemme vielä henkilötunnuksesi reskontaa varten" mihin ilmoitan tämän? Olisi kiva saada rahani takaisin.
Edit ReOlivia: Täsmennetty hieman otsikkoa
Ratkaistu! Siirry kohtaan Ratkaisu.
28-09-2020 14:23
Moi @Lottaamanda ja tervetuloa tänne Telia Yhteisöön! Voit ilmoittaa nuo tiedot meidän asiakaspalvelun kautta. Tästä löydät yhteystiedot ja voit esimerkiksi soittaa tai asioida chatin kautta.
| Telia Yhteisön moderaattori | iPhone 12 | Sarjat | Musiikki | Kaikkea maan ja taivaan väliltä |
Kirjoitettu
28-09-2020
14:31
Muokattu
28-09-2020
14:40
ReOlivia
@HannaMarikaL@ kirjoitti:
Moi @Lottaamanda ja tervetuloa tänne Telia Yhteisöön! Voit ilmoittaa nuo tiedot meidän asiakaspalvelun kautta. Tästä löydät yhteystiedot ja voit esimerkiksi soittaa tai asioida chatin kautta.
Mistä pääsen asioimaan chattiin, löysin vaan sen missä puhutaan botin kanssa?
Edit ReOlivia: Muokattu lainaus kohdilleen
28-09-2020 14:41
@Lottaamanda@ kirjoitti:
@HannaMarikaL@ kirjoitti:
Moi @Lottaamanda ja tervetuloa tänne Telia Yhteisöön! Voit ilmoittaa nuo tiedot meidän asiakaspalvelun kautta. Tästä löydät yhteystiedot ja voit esimerkiksi soittaa tai asioida chatin kautta.
Mistä pääsen asioimaan chattiin, löysin vaan sen missä puhutaan botin kanssa?
Edit ReOlivia: Muokattu lainaus kohdilleen
Chatbot kysyy alussa muutaman kysymyksen ja sen jälkeen pääset juttelemaan asiakaspalvelujan kanssa 😊
11-01-2021 14:08
Onko normaalia että maksun palautus on kestänyt jo lähes kuukauden? Ostin ja maksoin tuotteen jota ei sitten ollutkaan vaikka verkkokauppa väitti muuta.
20.12.2020 olen hoitanut asiaa -> ilmoittanut tilinumerot jne. ja nyt mennään 11.1.2021. Ja rahoja ei vieläkään ole näkynyt tilillä. Tästähän teidän pitää jo maksaa korkoa minulle päin...
11-01-2021 15:52
@Valistaja@ kirjoitti:
Onko normaalia että maksun palautus on kestänyt jo lähes kuukauden? Ostin ja maksoin tuotteen jota ei sitten ollutkaan vaikka verkkokauppa väitti muuta.
20.12.2020 olen hoitanut asiaa -> ilmoittanut tilinumerot jne. ja nyt mennään 11.1.2021. Ja rahoja ei vieläkään ole näkynyt tilillä. Tästähän teidän pitää jo maksaa korkoa minulle päin...
Eipä tuossa rahojenpalautuksessa kuuluisi noin kauaa kestää. Mikäli kaikki tiedot ovat kunnossa kestää rahojen palautus keskimäärin 5 arkipäivää. Pyytäisin, että otat vielä yhteyttä asiakaspalveluumme asian selvittämiseksi.
Telia Yhteisön moderaattori | iOS | PC | Nintendo | ( ͡° ͜ʖ ͡°)