Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 64237
Kirjoituksia 174735

Rahanpalautus



Highlighted

Rahanpalautus

Uusi jäsen
Viestejä 2 kpl

Rahanpalautus

1/4

Palautin tuotteeni ja minulle tuli viesti, "jotta voimme palauttaa tarvitsemme vielä henkilötunnuksesi reskontaa varten" mihin ilmoitan tämän? Olisi kiva saada rahani takaisin.

 

Edit ReOlivia: Täsmennetty hieman otsikkoa

0 tykkäystä
3 vastausta
Highlighted

Moderaattori
Viestejä 152 kpl

2/4

Moi @Lottaamanda ja tervetuloa tänne Telia Yhteisöön! Voit ilmoittaa nuo tiedot meidän asiakaspalvelun kautta. Tästä löydät yhteystiedot ja voit esimerkiksi soittaa tai asioida chatin kautta.

0 tykkäystä
Highlighted

Uusi jäsen
Viestejä 2 kpl

3/4

@HannaMarikaL  kirjoitti:

Moi @Lottaamanda ja tervetuloa tänne Telia Yhteisöön! Voit ilmoittaa nuo tiedot meidän asiakaspalvelun kautta. Tästä löydät yhteystiedot ja voit esimerkiksi soittaa tai asioida chatin kautta.


Mistä pääsen asioimaan chattiin, löysin vaan sen missä puhutaan botin kanssa?

 

Edit ReOlivia: Muokattu lainaus kohdilleen

0 tykkäystä
Highlighted

Yhteisömanageri
Viestejä 384 kpl

4/4

@Lottaamanda  kirjoitti:

@HannaMarikaL  kirjoitti:

Moi @Lottaamanda ja tervetuloa tänne Telia Yhteisöön! Voit ilmoittaa nuo tiedot meidän asiakaspalvelun kautta. Tästä löydät yhteystiedot ja voit esimerkiksi soittaa tai asioida chatin kautta.


Mistä pääsen asioimaan chattiin, löysin vaan sen missä puhutaan botin kanssa?

 

Edit ReOlivia: Muokattu lainaus kohdilleen


Chatbot kysyy alussa muutaman kysymyksen ja sen jälkeen pääset juttelemaan asiakaspalvelujan kanssa 😊

0 tykkäystä
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.