Rahoituksen laskutus


Hei, tilasin teiltä juuri puhelimen rahoituksella ja sellaista tiedustelisin, että näkyykö ensimmäinen lasku omien sivujen rahoitus-osiossa vai tuleeko se vain paperisena laskuna? Kun olen nyt lomailemassa enkä ole siis kotona vastaanottamassa laskua.

5 kommenttia

Kunniamerkki +14

Just kävin omasta rahoituksesta katsomassa, ja kaikki laskut ensimmäisestä lähtien näyttivät olevan siellä, luultavasti siis tulee sinullekin näkyviin. Voit myös vaihtaa laskutustavaksi sähköpostilaskun niin senkin saa hoidettua reissulla näppärästi.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

@kjns kirjoitti:

Just kävin omasta rahoituksesta katsomassa, ja kaikki laskut ensimmäisestä lähtien näyttivät olevan siellä, luultavasti siis tulee sinullekin näkyviin. Voit myös vaihtaa laskutustavaksi sähköpostilaskun niin senkin saa hoidettua reissulla näppärästi.


Totta @kjns! :)

 

Ensimmäinen lasku (joka on maksuton) lähetetään aina postitse väärinkäytösten ehkäisemiseksi, jonka jälkeen voi itse käydä muuttamassa laskutustavaksi sähköpostilaskun Sonera Rahoitus -sivulla. 

 

Kiitokset vstauksista, nämä auttoivat! 🙂

@PekkaRenfors@  kirjoitti:
Hei, tilasin teiltä juuri puhelimen rahoituksella ja sellaista tiedustelisin, että näkyykö ensimmäinen lasku omien sivujen rahoitus-osiossa vai tuleeko se vain paperisena laskuna? Kun olen nyt lomailemassa enkä ole siis kotona vastaanottamassa laskua.

 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

@Zadeh@  kirjoitti:


@PekkaRenfors@  kirjoitti:
Hei, tilasin teiltä juuri puhelimen rahoituksella ja sellaista tiedustelisin, että näkyykö ensimmäinen lasku omien sivujen rahoitus-osiossa vai tuleeko se vain paperisena laskuna? Kun olen nyt lomailemassa enkä ole siis kotona vastaanottamassa laskua.



Moikka @Zadeh ja tervetuloa Yhteisöön!
Tässä ei näkynyt viestiäsi lainkaan, vain tuo lainaus. Kirjoitathan viestisi uudelleen, niin päästään jatkamaan sitten keskustelua! 🙂>

Vastaa