Rahoitus - väärä osoite!

  • 4 January 2016
  • 6 kommenttia
  • 7 katselukertaa

  • Anonymous
  • 0 kommenttia

Hei, 

 

Kävin muuten vaan katsomassa minun tiedot omalla sivulla ja huomasin,  ettei väestörekisterikeskus ole päivittänyt teille minun uutta osoitetta,  joka on vaihtunut jo elokuussa. 

 

En jaksa soitella teille, koska jonotus ottaa päähän.  Tosin teidän laskut menee suoraan pankkiin. 


6 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20
Poistettu käyttäjä kirjoitti:

Hei, 


 


Kävin muuten vaan katsomassa minun tiedot omalla sivulla ja huomasin,  ettei väestörekisterikeskus ole päivittänyt teille minun uutta osoitetta,  joka on vaihtunut jo elokuussa. 


 


En jaksa soitella teille, koska jonotus ottaa päähän.  Tosin teidän laskut menee suoraan pankkiin. 




Ota vaikka omien sivujen chatilla yhteys ja pyydä että päivittävät osoitetiedot ( Kysy meiltä ) Hymiö Onnellinen Ei ehkä jonotusta...

Luuletko etten olisi itse tuota huomannut, kokemusta on chatista eikä sekään tunnu hyvälle, kun välillä onnistuu ja välillä ei. Sielläkin joutuu jonottamaan!
Kunniamerkki +14

Sittenpä kannattaa laittaa viestiä omien sivujen kautta niin ei tarvitse jonottaa. Tarvittaessa soittavat sinulle päin Soneralta.

Hei, 

 

Eipä tuo ole ainut missä on väärä osoite. 

 

Omalle sivulle oli ilmestynyt laajakaista lasku ja ihmettelin kuinka se voi olla totta,  kun minulla on käytössä  Elisa VDSL2  Hetken aikaa luin mistä oikein on kyse ja kysehän oli sähköpostiosoitteesta.  Miksi siis laajakaista lasku?  Sitten huomasin,  ettei Sonera ole vieläkään korjannut osoitettani,  kun siinä laskussa on vanha osoite,  jossa en ole asunut n.  7 vuoteen.  Ilmoitin kyllä Soneralle,  mutta laskutus näyttää olevan  vielä lapsenkengissä. 

Kunniamerkki +14
Mulla oli kanssa aikoinaan vastaava tapaus ja ajattelin sen tässä kertoa muidenkin iloksi :)
Soneran päässä minun yhteystiedoissa roikkui vuosia lankaliittymänumero, joka niinikään oli suljettu useita vuosia sitten. Usean kerran Soneralle soittelin ja laitoin kirjeenkin aina luvattiin korjata numero pois sieltä.. Näin mitkään Soneran yhteytenotot minuun päin ei koskaan tullu perille, vaikka minulla oli myös saman firman matkapuhelinliittymä mutta siihen ei koskaan osattu soittaa.

Kyllä se tietojen päivitys voi joskus olla aika kankeaa 😃

Minä muutin toiseen osoitteeseen 2009 siitä vanhasta osoitteesta. Elokuussa 2015 muutin taas toiseen osoitteeseen. Eli 2 kertaa muuttanut  n. 7 vuoden sisällä. 

 

Aina Sonera tarkistaa myös osoitteeni,   kun ollaan yhteydessä.  Eivätkö he näe, että jossain on vanhat tai väärät osoitteet. 

 

Soneralla on 3 eri osoitetta,  nykyinen,  vanha ja siltä väliltä. 

Vastaa