Reissupaketti2

  • 18 June 2019
  • 5 kommenttia
  • 338 katselukertaa

Ei toimi ainakaan alueella Cebu ja läheiset saaret. Olin melkein kymmeneen kertaan yhteydessä asiakaspalveluun, mutta ongelmaa ei ratkaistu. 


5 kommenttia

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +14

Hei  @Norde84 ja tervetuloa Yhteisöön!

Tarkoitatko Filippiineillä sijaitsevaa Cebun aluetta? Minkälaisia haasteita Reissupaketin kanssa tarkalleen ottaen on?

Joo ei toimi koko Cebun alueella. Yritin asiakaspalvelun kanssa saada asia toimimaan mutta ei onnistunut. Verkko oli päällä, käynnistin monta kertaa uudelleen, 4g puhe kytkettiin pois, kokeilin 3g verkkoa jne.

ei tulosta. Vietnamissa ja Cebun jälkeen Dubaissa toimi hyvin mutta olin siellä niin vähän aikaa niin jäi toista pakettia käyttämättä reilusti.

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +10

Filippiineilllä tämän hetkisten kumppaneidemme Globen ja Smart-operaattoreiden verkossa pitäisi mobiilidatan toimia. Tutkisimme mielellämme tilannetta lisää. Tarvitsemme esimerkkejä kellonajoista, jolloin yhteys ei toiminut ja tiedon oliko puhelin silloin 3G vai 4G-verkossa. Kirjautumalla Telia.fi-sivustolle voit liittymäsi tiedoista jättää häiriöilmoituksen tai voit tulla kanssamme chattiin, jolloin voimme kirjata häiriöilmoituksen tilaanteesta ja voimme tutkia häiriötä lisää.

Olin yhteydessä teihin chatin kautta monesti janyt uudelleen missä siellä näkyy vaan kirjautumistiedot. Teidän asiakaspalvelijanne kysyy että mitäs nyt tehdään kun olen suomessa? Voi olla että ollut vika kuulemma verkossa tai kuuluvuudessa mutta mitä sille nyt enää voidaan.

 

Loistavaa asiakaspalvelua ja mukava maksaa turhasta. Tutkikaa nyt edes että ei muut joudu samaan tilanteeseen. Liittymä oli Globe-teliaverkossa täysissä kuuluvuuksissa, kokeilin 3g, pois 4g puhe jne.

 

Minä harkitsen Elisaa jatkona..


@Norde84@  kirjoitti:

Olin yhteydessä teihin chatin kautta monesti janyt uudelleen missä siellä näkyy vaan kirjautumistiedot. Teidän asiakaspalvelijanne kysyy että mitäs nyt tehdään kun olen suomessa? Voi olla että ollut vika kuulemma verkossa tai kuuluvuudessa mutta mitä sille nyt enää voidaan.


Tehtiinkö asiasta häiriöilmoitusta? Tarvitsemme tarkkoja esimerkkejä tilanteista, joista @AnneAn jo kertoikin. Pääsemme näiden avulla tutkimaan mikä tätä olisi voinut aiheuttaa.

 

Näissä tilanteissa suosittelen muuttamaan manuaalisesti puhelimesta käyttöön toisen operaattorin(tässä tapauksessa tuon Smartin). Tällä saa tietoon onko kyse vain sen käytössä olevan operaattorin paikallisesta häiriöstä. Vai kokeiltiinko tätäkin silloin, kun otit yhteyttä asiasta? Kertomasi mukaan tämä viittaisi siihen koska liittymä on toiminut muualla normaalisti. Verkkoasetusten nollausta voisi kokeilla myös. Tämä tapahtuu laitteen asetusten kautta. Se nollaa kaikki verkkoasetukset ja hakee verkot uudelleen.

Vastaa