Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Suomimatkis3_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Risuja Soneran easy paid liittymän postittajlle

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Vierailen ulkomailla asuvana silloin tällöin Suomessa. Kävin 29-11.11.2014 Helsingissä ja tilasin ja maksoin netissä viikkoa aiemmin kätevän Soneran EASY-liittymän ystäväni osoitteeseen voidakseni soitella Suomessa. Postittaja oli lähettänyt liittymäkirjeeni antamaani osoitteeseen ilman yhtäkään katu-porras-tai ovinumeroa! Vain ystäväväni sukunimi c/o merkinnöin oli oikein. Ilmeisesti netin kolmelle osoiteriville ei ollut mahtunut koko katuosoite.
ITELLAN kunniaksi tuli silti tuoda kirje perille ajoissa. Onneksi ystäväni nimi ei ollut "Virtanen tai Lahtinen", vaan harvinainen nimi tuhansien samalla kadulla tornitaloissa asuvien joukossa, joten posti osasi kysellä, kuuluiko tuo vajaalla osoitteella varustettu Soneran kuori hänelle. Jos ei olisi osannut, Soneran lähetys ei koskaan olisi tavoittanut minua.
Kun nyt kotiin Isoon Britanniaan palattuani olisin halunnut huomauttaa Soneralle tästä virheestä, en löytänyt netistä kohtaa lähettää sähköpostipalautetta suoraan Soneran asiakaspalveluun!!! Onko se edes mahdollista? Kuka tietää, kuinka saan viestin perille?
3 vastausta
Mariela_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 292 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Suomimatkis3 ,


Kiitos palautteestasi!

Ilmeisesti tässä on käynyt juuri siten, että ystäväsi osoite ei ollut mahtunut kokonaisuudessaan riveille, tai jostain syystä tulostuksessa on jäänyt tietoja uupumaan.

Hienoa että paketti löysi kuitenkin perillä ajoissa ja sait liittymän reissun ajaksi käyttöösi.

Suoraa sähköpostiosoitetta ei meille löydy. Yhteydenottomahdollisuudet löytyvät sivuiltamme www.sonera.fi/etsi+apua+ja+tukea?someid ... y-verkossa
Soneran asiakkaat voivat myös jättää Omien Sivujen kautta palvelupyynnön.

Lähetän tästä mielelläni palautteen eteenpäin, jotta pystymme kehittämään palveluitamme, sekä välttämään vastaavia tilanteita tulevaisuudessa.

Mukavaa päivänjatkoa sinulle !
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Suomimatkis3_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Kiitos vastauksesta!

Ehdottaisin samanlaisen virheen ja mahdollisen postin hävikin estämiseksi, että tilaussivullanne merkittäisiin montako kirjainta/numeroa kuhunkin osoiteriviin/luukkuun mahtuu (tai rajoitettaisiin kirjainten ja numeroiden yhteistä määrää) niin että myös rivin loppu jäljentyisi kirjekuoreen osoitetta painettaessa.

Nyt tilausvahvistuksessani osoite oli kyllä aivan oikein, mutta kirjekuoressa ratkaisevasti puutteellinen ja vain onnen kauppana sain lähettämänne kirjeen.

ITELLAN 00240 HELSINKI Maistraatinkadun postinjakajalle ruusuja kiitokseksi! Hän selvitti suoranaisen ihmeen!
Mariela_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 292 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Heippa Suomimatkis3,

Hyvä vinkki kyllä, välitän sen myös eteenpäin! 🙂

Onneksi tosiaan postinjakaja oli sen verran näppärä että selvitti kirjeen määränpään. 🙂 Pisteet hänelle!
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu