Sähköpostia soneralle taas.


Täällä on ollut useampiakin viestejä joissa kysytään että saako soneralle laitettua sähköpostia? Missään näissä ei ole vastattu kunnolla ko. kysymykseen. Eli kysyn taas saako, vai eikö? Nyt en kaipaa mitään asiakstuki vastaa usein kysyttyihin kysymuyksiin shaibaa vaan vastauksen kyllä vai ei? Ja jos vastaus on kyllä niin mikä se osoite on? Ja jos vastaus on ei niin miksi ei?


4 kommenttia

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +10

yleislinja taitaa olla operaattoreilla että sähköposti asiakaspalvelua ei enää ole. onko dna poikkeus mutta dna:llakin sähköposti-osoite pitää kaivaa jostain vaikeasta paikasta.

 

en tiedä mikä asiasi on mutta minua ei paljoa huvittaisi käyttää sähköpostia oikeastaan mihinkään saatikaan jotain arkaluonteisia tietoja kuten henkilötunnus yms. sähköposti on rakeenteesta johtuen tietoturvaton ja yksityisyyttä ei juuri ole.

 

jotain yleistä voisi sähköpostilla lähettää esim palautetta tai yleisiä häiriöitä mutta palautteelle löytyy jo tämäkin paikka (klaani) ja häiriöilmoitukset ovat jo omansa jossa plussana voi lähettää myös yksilöivää dataakin.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

@lasselusse kirjoitti:

yleislinja taitaa olla operaattoreilla että sähköposti asiakaspalvelua ei enää ole. onko dna poikkeus mutta dna:llakin sähköposti-osoite pitää kaivaa jostain vaikeasta paikasta.


 


en tiedä mikä asiasi on mutta minua ei paljoa huvittaisi käyttää sähköpostia oikeastaan mihinkään saatikaan jotain arkaluonteisia tietoja kuten henkilötunnus yms. sähköposti on rakeenteesta johtuen tietoturvaton ja yksityisyyttä ei juuri ole.


 


jotain yleistä voisi sähköpostilla lähettää esim palautetta tai yleisiä häiriöitä mutta palautteelle löytyy jo tämäkin paikka (klaani) ja häiriöilmoitukset ovat jo omansa jossa plussana voi lähettää myös yksilöivää dataakin.




Tervehdys @lasselusse!


 


Joskus on ollut puhetta täällä Klaanissa tuosta sähköpostiosoitteesta :)


 


Soneralta löytyy sähköpostiosoite eli ts-email@teliasonera.com (lähde) ns. spämmiboksi, mutta vastaamisessa voi kestää muutamia päiviä ellei peräti viikkoa. Suosittelen sinua laittamaan viestisi Yhteydenottopyyntö-lomaketta käyttämällä niin asiasi kohdistuu parhaiten oikeaan paikkaan. Lomakkeessa tarvitsee täyttää vain oma nimi, puhelinnumero ja postiosoite *-merkittyihin kenttiin. Hetua voi ja kannattaa käyttää silloin kun teet esimerkiksi irtisanomisilmoitusta, jotta varmistetaan että kohdistuu oikeaan henkilöön. Jos haluat vastauksen sähköpostitse niin kannattaa mainita se viestissä. Itse suosin puhelinasiakaspalvelua - etenkin vaikeimmissa tapauksissa :)

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@Sekunti kirjoitti:


@lasselusse kirjoitti:

yleislinja taitaa olla operaattoreilla että sähköposti asiakaspalvelua ei enää ole. onko dna poikkeus mutta dna:llakin sähköposti-osoite pitää kaivaa jostain vaikeasta paikasta.


 


en tiedä mikä asiasi on mutta minua ei paljoa huvittaisi käyttää sähköpostia oikeastaan mihinkään saatikaan jotain arkaluonteisia tietoja kuten henkilötunnus yms. sähköposti on rakeenteesta johtuen tietoturvaton ja yksityisyyttä ei juuri ole.


 


jotain yleistä voisi sähköpostilla lähettää esim palautetta tai yleisiä häiriöitä mutta palautteelle löytyy jo tämäkin paikka (klaani) ja häiriöilmoitukset ovat jo omansa jossa plussana voi lähettää myös yksilöivää dataakin.




Tervehdys @lasselusse!


 


Joskus on ollut puhetta täällä Klaanissa tuosta sähköpostiosoitteesta :)


 


Soneralta löytyy sähköpostiosoite eli ts-email@teliasonera.com (lähde) ns. spämmiboksi, mutta vastaamisessa voi kestää muutamia päiviä ellei peräti viikkoa. Suosittelen sinua laittamaan viestisi Yhteydenottopyyntö-lomaketta käyttämällä niin asiasi kohdistuu parhaiten oikeaan paikkaan. Lomakkeessa tarvitsee täyttää vain oma nimi, puhelinnumero ja postiosoite *-merkittyihin kenttiin. Hetua voi ja kannattaa käyttää silloin kun teet esimerkiksi irtisanomisilmoitusta, jotta varmistetaan että kohdistuu oikeaan henkilöön. Jos haluat vastauksen sähköpostitse niin kannattaa mainita se viestissä. Itse suosin puhelinasiakaspalvelua - etenkin vaikeimmissa tapauksissa :)




Olen Sekunnin kanssa samoilla linjoilla. Kun on tuotu selkeät yhteydenottokaavakkeet, miksi kukaan haluaisi enää käyttää sähköpostia? Toki lomakkeesta puuttuu vuorovaikutteisuus, mutta silti. Haluaisin kuulla syyn tähän? Toivon rakentavaa keskustelua.

Puhelinpalvelua toki käytin mutta se ei tuottanut toivomaani tulosta. Asiani on helpompi lähettää kirjallisena ja tuota lomaketta en ensin huomannut noin toimivaksi. Käytin sitten sitä. Mielenkiintoista palvelua sinänsä että ensin väitetään ettei sähköpostiosoitetta ole ja sitten yksi asiakaspalvelija sanoo että on meillä sellainen ja kertoo ystävällisesti mikä se on. Kun käytin sitä tuli viestini bumerangina takaisin ja automaatti kertoi ettei tällaista osoitetta ole olemassa. Höh.

Vastaa