Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
muddis
Uusi keskustelija
  • 6 custom-general.kudos
  • 13 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Sähköpostilaskun muutokset

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Miksi ihmeessä menette poistamaan sähköpostilaskutuksen asiakkailtanne!? Onko se minun ongelma, jos joillain asiakkailla ei mene sähköpostit perille tai ne joutuvat roskapostikansioon.

 

Ainoat vaihtoehdot, mitkä annoitte, on että joko e-lasku (foorumia lukiessani huomannut, ettei toimi sekään) tai joku typerä ohjelma (kivra, mikälie edes on) tai sitten vain lähetätte mulle laskun PAPERISENA kotiin, joka maksaa.

 

Kuka teillä keksii nämä ideat? Ei ole mun ongelma, jos jollain ei toimi tämä homma. Enkä tosiaan ala maksamaan montaa euroa KAHDESTA eri LASKUSTA.

 

Ja yritäppä tämä sama tilanne selittää sitten muutamille sukulaisilleni, jotka ovat myös laskunsa saaneet sähköpostiin ja nyt pitäisi alkaa sitten säätämään e-laskuja.

 

Hävetkää.

 

Yli 15 vuotta asiakkaana ja nyt ihan tosissani harkitsen, että siirrän liittymäni muualle missä tämä palvelu EI LOPU.

89 vastausta
itsepalveluala
Uusi jäsen
  • 1 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Huvittaa kun täällä kirjoitellaan, että sähköpostilaskutus oli joku ikivanha maksutapa tai e-laskutus ollut jo 2000-luvun alussa. E-laskutus yleistyi vasta n.5-vuotta sitten kun suoraveloitus loppui ja sähköpostilaskutus yleistyi vasta alle 10-vuotta sitten kun paperilaskuista alettiin periä maita ja mammonaa. Tulevaisuudessa kun ei enään kännyköitä voi hiplailla, niin aivan varmasti nykyiset pari kolmekymppiset purnaavat uusia maksutapoja.
Hyvään asiakaspalveluun kuuluisi eri vaihtoehtojen tarjoaminen eri sukupolville eikä yrittää pakottaa kaikkia samaan kollektiiviseen käyttäytymiseen jossa hyötyjänä ovat vain yritykset.
Nykyään operaattorit tahkovat suuria summia, kun osaamattomat "kelkasta putoajat" soittelevat apua laskujen maksamiseen tai muihin outoihin ATK asioihin.
Nyky-yhteiskunnassa suurin vika on juuri siinä kun palvelut siirtyy nettiin ja vielä oletetaan että kaikille nettiasioiminen olisi yhtä helppoa.Esimerkkinä voisin kertoa äidistäni , joka ei ole koskaan omistanut tietokonetta tai käynyt "netissä" niin hän ei voi varata saunavuoroa taloyhtiössään koska se pitäisi tehdä netissä ja maksaa siellä ja saunaan ei edes pääse ilman älykännykkäsovellusta.

irritus
Konkari ☆
  • 577 custom-general.kudos
  • 1056 custom-general.replies
  • 85 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Laskutustietoihini on ilmestynyt tämmöinen:

 

Omat sivut – laskutustiedotOmat sivut – laskutustiedot

 

Parin viikon kuluttua näemme, onko tämä ainoastaan kosmeettinen vika.

HannaSu
Moderaattori
Moderaattori
  • 137 custom-general.kudos
  • 561 custom-general.replies
  • 19 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@itsepalveluala@  kirjoitti:

Huvittaa kun täällä kirjoitellaan, että sähköpostilaskutus oli joku ikivanha maksutapa tai e-laskutus ollut jo 2000-luvun alussa. E-laskutus yleistyi vasta n.5-vuotta sitten kun suoraveloitus loppui ja sähköpostilaskutus yleistyi vasta alle 10-vuotta sitten kun paperilaskuista alettiin periä maita ja mammonaa. Tulevaisuudessa kun ei enään kännyköitä voi hiplailla, niin aivan varmasti nykyiset pari kolmekymppiset purnaavat uusia maksutapoja.
Hyvään asiakaspalveluun kuuluisi eri vaihtoehtojen tarjoaminen eri sukupolville eikä yrittää pakottaa kaikkia samaan kollektiiviseen käyttäytymiseen jossa hyötyjänä ovat vain yritykset.
Nykyään operaattorit tahkovat suuria summia, kun osaamattomat "kelkasta putoajat" soittelevat apua laskujen maksamiseen tai muihin outoihin ATK asioihin.
Nyky-yhteiskunnassa suurin vika on juuri siinä kun palvelut siirtyy nettiin ja vielä oletetaan että kaikille nettiasioiminen olisi yhtä helppoa.Esimerkkinä voisin kertoa äidistäni , joka ei ole koskaan omistanut tietokonetta tai käynyt "netissä" niin hän ei voi varata saunavuoroa taloyhtiössään koska se pitäisi tehdä netissä ja maksaa siellä ja saunaan ei edes pääse ilman älykännykkäsovellusta.


Luovumme sähköpostilaskusta, sillä siihen sisältyy tietoturvariskin mahdollisuus. Haluamme varmistaa, että asiakkaillamme on käytössä mahdollisimman turvalliset ja vaivattomat laskutustavat. Laskutustapoja on siis jatkossakin monia, joista kukin voi valita itselleen mieluisan.


On aivan totta, että palvelujen digitalisoituessa on tärkeä pitää huolta siitä, että kaikki pysyvät kehityksessä mukana. Avustamme mielellämme asiakkaitamme kaikissa laskutukseen liittyvissä asioissa esimerkiksi Telia kaupoissa tai muissa yhteydenottokanavissa.

| Telia Yhteisön moderaattori |
HannaSu
Moderaattori
Moderaattori
  • 137 custom-general.kudos
  • 561 custom-general.replies
  • 19 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@irritus@  kirjoitti:

Laskutustietoihini on ilmestynyt tämmöinen:

 

Omat sivut – laskutustiedotOmat sivut – laskutustiedot

 

Parin viikon kuluttua näemme, onko tämä ainoastaan kosmeettinen vika.


Asiakaspalvelumme kautta voidaan vielä varmistaa, että laskutustiedot ovat varmasti ajantasalla. 🙂

| Telia Yhteisön moderaattori |
irritus
Konkari ☆
  • 577 custom-general.kudos
  • 1056 custom-general.replies
  • 85 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Vaikka laskutustiedoissa lukeekin laskutusosoite: ei osoitetta, lasku tuli siitä huolimatta. Eli kyseessä on kosmeettinen vika.

MikaelMu
Telialainen
Telialainen
  • 110 custom-general.kudos
  • 504 custom-general.replies
  • 42 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@irritus@  kirjoitti:

Vaikka laskutustiedoissa lukeekin laskutusosoite: ei osoitetta, lasku tuli siitä huolimatta. Eli kyseessä on kosmeettinen vika.


Mitä luultavammin kuten totesitkin kyseessä on kosmeettinen vika. Varsinkin kun lasku on kuitenkin tullut normaalisti. Ottaisitko kuitenkin yhteyttä asiakaspalvelun kautta niin pääsemme tutkimaan tilannetta tarkemmin.

irritus
Konkari ☆
  • 577 custom-general.kudos
  • 1056 custom-general.replies
  • 85 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@MikaelMu@  kirjoitti:

Ottaisitko kuitenkin yhteyttä asiakaspalvelun kautta niin pääsemme tutkimaan tilannetta tarkemmin.


Sinne lähti. Samalla kertaa asiakaspalvelu saa myös tutkia, miksi asiakkuus- ja asennusosoitteeni kiertävät laskuilla kehää ja ovat milloin oikein, milloin väärin.

 

  • 17.06.2019 asennusosoite oikein, postiosoite laskun yläreunassa oikein.
  • 17.09.2019 asennusosoite oikein, postiosoite laskun yläreunassa oikein.
  • 17.10.2019 asennusosoite oikein, postiosoite laskun yläreunassa oikein.
  • 17.01.2020 asennusosoite oikein, postiosoite laskun yläreunassa väärin.
  • 18.03.2020 asennusosoite oikein, postiosoite laskun yläreunassa väärin.
  • 17.06.2020 asennusosoite oikein, postiosoite laskun yläreunassa väärin.
  • 05.08.2020 asennusosoite väärin, postiosoite laskun yläreunassa oikein.
  • 03.09.2020 asennusosoite väärin, postiosoite laskun yläreunassa oikein.
  • 05.10.2020 asennusosoite väärin, postiosoite laskun yläreunassa oikein.
  • 04.11.2020 asennusosoite väärin, postiosoite laskun yläreunassa oikein.
  • 03.12.2020 asennusosoite väärin, postiosoite laskun yläreunassa oikein.
  • 07.01.2021 asennusosoite väärin, postiosoite laskun yläreunassa oikein.
  • 03.02.2021 asennusosoite väärin, postiosoite laskun yläreunassa oikein.
  • 03.03.2021 asennusosoite väärin, postiosoite laskun yläreunassa oikein.
HannaMarikaL
Moderaattori
Moderaattori
  • 95 custom-general.kudos
  • 368 custom-general.replies
  • 21 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@irritus@  kirjoitti:
Sinne lähti. Samalla kertaa asiakaspalvelu saa myös tutkia, miksi asiakkuus- ja asennusosoitteeni kiertävät laskuilla kehää ja ovat milloin oikein, milloin väärin.

 

  • 17.06.2019 asennusosoite oikein, postiosoite laskun yläreunassa oikein.
  • 17.09.2019 asennusosoite oikein, postiosoite laskun yläreunassa oikein.
  • 17.10.2019 asennusosoite oikein, postiosoite laskun yläreunassa oikein.
  • 17.01.2020 asennusosoite oikein, postiosoite laskun yläreunassa väärin.
  • 18.03.2020 asennusosoite oikein, postiosoite laskun yläreunassa väärin.
  • 17.06.2020 asennusosoite oikein, postiosoite laskun yläreunassa väärin.
  • 05.08.2020 asennusosoite väärin, postiosoite laskun yläreunassa oikein.
  • 03.09.2020 asennusosoite väärin, postiosoite laskun yläreunassa oikein.
  • 05.10.2020 asennusosoite väärin, postiosoite laskun yläreunassa oikein.
  • 04.11.2020 asennusosoite väärin, postiosoite laskun yläreunassa oikein.
  • 03.12.2020 asennusosoite väärin, postiosoite laskun yläreunassa oikein.
  • 07.01.2021 asennusosoite väärin, postiosoite laskun yläreunassa oikein.
  • 03.02.2021 asennusosoite väärin, postiosoite laskun yläreunassa oikein.
  • 03.03.2021 asennusosoite väärin, postiosoite laskun yläreunassa oikein.

No jopas on nyt osoitteet mennyt sekaisin. Asiakaspalvelusta kyllä sitten voivat tuonkin tutkia, miksi osoite vaihtelee laskuilla. 

| Telia Yhteisön moderaattori | iPhone 12 | Sarjat | Musiikki | Kaikkea maan ja taivaan väliltä |

Duijuli
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 6 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Laittkaa sitten kaikki laskut sinne Minun Teliaan! Nyt sinne ei saa kaapelitv-laskuja. Olen tästä vääntänyt jo pitempään eikä loppua näy. Levitellään vain käsiä ja sanotaan ettei tiedä milloin tulee mahdolliseksi, jos koskaan. Jos tarjoaa näihin operaattoripalveluita, niin pitäisi olla myös nämä laskut siellä paljon hehkutetussa Minun Teliassa.

HannaSu
Moderaattori
Moderaattori
  • 137 custom-general.kudos
  • 561 custom-general.replies
  • 19 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Duijuli  kirjoitti:

Laittkaa sitten kaikki laskut sinne Minun Teliaan! Nyt sinne ei saa kaapelitv-laskuja. Olen tästä vääntänyt jo pitempään eikä loppua näy. Levitellään vain käsiä ja sanotaan ettei tiedä milloin tulee mahdolliseksi, jos koskaan. Jos tarjoaa näihin operaattoripalveluita, niin pitäisi olla myös nämä laskut siellä paljon hehkutetussa Minun Teliassa.


Vastailinkin sinulle jo asiasta aiemmin tähän ketjuun. 🙂 Toive kaapeli-tv:n laskujen lisäämisesta Minun Teliaa on meillä tiedossa, mutta tarkempaa aikataulua ei ole vielä tiedossa. Tiedotamme kyllä sitten asiasta, kun saamme sen osalta lisätietoa.

| Telia Yhteisön moderaattori |