Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 63190
Kirjoituksia 172480

Sähköpostilaskun muutokset

Highlighted
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎29-01-2015
Kirjoituksia: 372
51/51

Vs: Sähköpostilaskun muutokset

@muddis  kirjoitti:

Missäköhän vaiheessa se hemmetin lasku tulee sitten sinne kivraan? olen sen itselleni hankkinut pakosta kuukausi sitten, eikä laskun laskua ole sinne tullut. Asiakaspalvelusta sanotaan, että posti lähtee kuitenkin mun omaan sähköpostiin. Mikä idea tässä on? Miksi se edes piti hankkia jos ne perhanan laskut tulee edelleen mun sähköpostiin?

Voisitteko ihan oikeasti selvittää asiakkaalle SELKEÄLLÄ SUOMEN KIELELLÄ, että MITEN asiakkaan pitää toimia, että saa laskunsa KÄTEVÄSTI itselleen PDF-muodossa, että voi sen tulostaa omiin arkistoihin.

Ja ei, en halua edelleenkään sitä helkkarin e-laskua ja tuo kivrakaan ei tunnu oikein toimivan.

Mikäli tämä oikeasti menee näin hemmetin vaikeaksi, vaihdan kilpailijalle.

@Osku neuvoikin polun siihen miten löydät PDF:n laskusta telia.fi-sivuilta.

Jos olet rekisteröitynyt Kivraan ja vahvistanut sähköpostiosoitteesi, olet valmis ottamaan laskut vastaan Kivraan sekä saat sähköpostiisi saapumisilmoituksen Kivraan tulleesta laskusta. Yhteisöstä emme näe asiakastietojasi tai laskujen tilannetta, joten suosittelen tästä olemaan vielä asiakaspalveluumme yhteydessä, josta tiedot voidaan tarkastaa. Laskutussähköpostiosoitteen pitäisi olla meillä sama kuin Kivrassa.

0 tykkäystä