Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 66691
Kirjoituksia 180068

Sähköpostilaskun muutokset



Sähköpostilaskun muutokset

muddis
Uusi keskustelija
Viestejä 13 kpl

Sähköpostilaskun muutokset

1/86

Miksi ihmeessä menette poistamaan sähköpostilaskutuksen asiakkailtanne!? Onko se minun ongelma, jos joillain asiakkailla ei mene sähköpostit perille tai ne joutuvat roskapostikansioon.

 

Ainoat vaihtoehdot, mitkä annoitte, on että joko e-lasku (foorumia lukiessani huomannut, ettei toimi sekään) tai joku typerä ohjelma (kivra, mikälie edes on) tai sitten vain lähetätte mulle laskun PAPERISENA kotiin, joka maksaa.

 

Kuka teillä keksii nämä ideat? Ei ole mun ongelma, jos jollain ei toimi tämä homma. Enkä tosiaan ala maksamaan montaa euroa KAHDESTA eri LASKUSTA.

 

Ja yritäppä tämä sama tilanne selittää sitten muutamille sukulaisilleni, jotka ovat myös laskunsa saaneet sähköpostiin ja nyt pitäisi alkaa sitten säätämään e-laskuja.

 

Hävetkää.

 

Yli 15 vuotta asiakkaana ja nyt ihan tosissani harkitsen, että siirrän liittymäni muualle missä tämä palvelu EI LOPU.

Vastaa
85 vastausta

itsepalveluala
Uusi jäsen
Viestejä 1 kpl

81/86

Huvittaa kun täällä kirjoitellaan, että sähköpostilaskutus oli joku ikivanha maksutapa tai e-laskutus ollut jo 2000-luvun alussa. E-laskutus yleistyi vasta n.5-vuotta sitten kun suoraveloitus loppui ja sähköpostilaskutus yleistyi vasta alle 10-vuotta sitten kun paperilaskuista alettiin periä maita ja mammonaa. Tulevaisuudessa kun ei enään kännyköitä voi hiplailla, niin aivan varmasti nykyiset pari kolmekymppiset purnaavat uusia maksutapoja.
Hyvään asiakaspalveluun kuuluisi eri vaihtoehtojen tarjoaminen eri sukupolville eikä yrittää pakottaa kaikkia samaan kollektiiviseen käyttäytymiseen jossa hyötyjänä ovat vain yritykset.
Nykyään operaattorit tahkovat suuria summia, kun osaamattomat "kelkasta putoajat" soittelevat apua laskujen maksamiseen tai muihin outoihin ATK asioihin.
Nyky-yhteiskunnassa suurin vika on juuri siinä kun palvelut siirtyy nettiin ja vielä oletetaan että kaikille nettiasioiminen olisi yhtä helppoa.Esimerkkinä voisin kertoa äidistäni , joka ei ole koskaan omistanut tietokonetta tai käynyt "netissä" niin hän ei voi varata saunavuoroa taloyhtiössään koska se pitäisi tehdä netissä ja maksaa siellä ja saunaan ei edes pääse ilman älykännykkäsovellusta.

Vastaa

irritus
Konkari
Viestejä 826 kpl

82/86

Laskutustietoihini on ilmestynyt tämmöinen:

 

Omat sivut – laskutustiedotOmat sivut – laskutustiedot

 

Parin viikon kuluttua näemme, onko tämä ainoastaan kosmeettinen vika.

Vastaa
0 tykkäystä

HannaSu
Moderaattori
Viestejä 291 kpl

83/86

@itsepalveluala  kirjoitti:

Huvittaa kun täällä kirjoitellaan, että sähköpostilaskutus oli joku ikivanha maksutapa tai e-laskutus ollut jo 2000-luvun alussa. E-laskutus yleistyi vasta n.5-vuotta sitten kun suoraveloitus loppui ja sähköpostilaskutus yleistyi vasta alle 10-vuotta sitten kun paperilaskuista alettiin periä maita ja mammonaa. Tulevaisuudessa kun ei enään kännyköitä voi hiplailla, niin aivan varmasti nykyiset pari kolmekymppiset purnaavat uusia maksutapoja.
Hyvään asiakaspalveluun kuuluisi eri vaihtoehtojen tarjoaminen eri sukupolville eikä yrittää pakottaa kaikkia samaan kollektiiviseen käyttäytymiseen jossa hyötyjänä ovat vain yritykset.
Nykyään operaattorit tahkovat suuria summia, kun osaamattomat "kelkasta putoajat" soittelevat apua laskujen maksamiseen tai muihin outoihin ATK asioihin.
Nyky-yhteiskunnassa suurin vika on juuri siinä kun palvelut siirtyy nettiin ja vielä oletetaan että kaikille nettiasioiminen olisi yhtä helppoa.Esimerkkinä voisin kertoa äidistäni , joka ei ole koskaan omistanut tietokonetta tai käynyt "netissä" niin hän ei voi varata saunavuoroa taloyhtiössään koska se pitäisi tehdä netissä ja maksaa siellä ja saunaan ei edes pääse ilman älykännykkäsovellusta.


Luovumme sähköpostilaskusta, sillä siihen sisältyy tietoturvariskin mahdollisuus. Haluamme varmistaa, että asiakkaillamme on käytössä mahdollisimman turvalliset ja vaivattomat laskutustavat. Laskutustapoja on siis jatkossakin monia, joista kukin voi valita itselleen mieluisan.


On aivan totta, että palvelujen digitalisoituessa on tärkeä pitää huolta siitä, että kaikki pysyvät kehityksessä mukana. Avustamme mielellämme asiakkaitamme kaikissa laskutukseen liittyvissä asioissa esimerkiksi Telia kaupoissa tai muissa yhteydenottokanavissa.

Vastaa
0 tykkäystä

HannaSu
Moderaattori
Viestejä 291 kpl

84/86

@irritus  kirjoitti:

Laskutustietoihini on ilmestynyt tämmöinen:

 

Omat sivut – laskutustiedotOmat sivut – laskutustiedot

 

Parin viikon kuluttua näemme, onko tämä ainoastaan kosmeettinen vika.


Asiakaspalvelumme kautta voidaan vielä varmistaa, että laskutustiedot ovat varmasti ajantasalla. 🙂

Vastaa
0 tykkäystä

irritus
Konkari
Viestejä 826 kpl

85/86

Vaikka laskutustiedoissa lukeekin laskutusosoite: ei osoitetta, lasku tuli siitä huolimatta. Eli kyseessä on kosmeettinen vika.

Vastaa
0 tykkäystä

MikaelMu
Telialainen
Viestejä 465 kpl

86/86

@irritus  kirjoitti:

Vaikka laskutustiedoissa lukeekin laskutusosoite: ei osoitetta, lasku tuli siitä huolimatta. Eli kyseessä on kosmeettinen vika.


Mitä luultavammin kuten totesitkin kyseessä on kosmeettinen vika. Varsinkin kun lasku on kuitenkin tullut normaalisti. Ottaisitko kuitenkin yhteyttä asiakaspalvelun kautta niin pääsemme tutkimaan tilannetta tarkemmin.

Vastaa
0 tykkäystä
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.