Sähköpostimainonta


Olen koittanut avata Soneran uutispostia "Karoliina Soneralta" kolmella eri laitteella ja selaimella!

Ei vaan aukea huikeat uutiset mitenkään. Kuinka salaisia Soneran ja Telefinlandin tarjoukset ja uutiset ovat kun ovat jo vuosia olleet ainoita aukeamattomia sähköpostimainoksia. "Avaa selaimessa" vie myös Tomcateihin ym. erroreihin? Siis ainoastaan SONERA ja TELEFINLAND?!?


10 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@maketzo66 kirjoitti:

Olen koittanut avata Soneran uutispostia "Karoliina Soneralta" kolmella eri laitteella ja selaimella!


Ei vaan aukea huikeat uutiset mitenkään. Kuinka salaisia Soneran ja Telefinlandin tarjoukset ja uutiset ovat kun ovat jo vuosia olleet ainoita aukeamattomia sähköpostimainoksia. "Avaa selaimessa" vie myös Tomcateihin ym. erroreihin? Siis ainoastaan SONERA ja TELEFINLAND?!?




Hei maketzo66 ja tervetuloa Klaaniin! Onko sinulla käytössä jokin mainostenesto ohjelma esim. Adblock Plus?


Se nimittäin estää myös nuo uutisten avaamisen sekä sen Chatin näkymisen omilla sivuilla. Jos näin on niin ota se pois käytöstä Soneran sivuilta ja sähköpostin sivuilta.

Jaa-a! Tuskinpa... Onkohan noissa jotain ongelmia lähettäjällä tai muuten vaan jotain käpyä muihin verrattuna? Nyt kun kävin sähköpostia vilkaisemassa ja avasin Karoliinan viestiä niin: BLING, ei mitään ongelmaa aukeamisessa! Mutta kun oikeasti tuota ei tapahdu kuin Soneran lähettämissä viesteissä. Ei auta linkin kopiointi osoitekenttään eikä mikään muukaan. Minulle tulee mainospostia kymmeniltä toimittajilta viikossa mutta Sonera kyntää. Ei millään pahalla

...ja olin muuten äsken Soneran laitesivuilla "tuulettumassa" niin BLING! Niilo tai Hanna täältä Soneralta hei chatti aukesi alakulmasta. Aivan samoilla selainasetuksilla! Heitinpä sinne muutaman kysymyksen että miten pystyn Soneran chattiin heidän kanssaan. Kyllä sieltä vastattiin että samaa "tekniikkaa" ne on molematta chatit. Vaan eipä noussut siihen hätään edelleenkään keskustelua omilla sivuilla? Taitaa vaan olla niin suuret systeemit ettei enää ihminen pysty näitä hallitsemaan?

Minkälaisia virheilmoituksia nämä toimimattomat linkit uutiskirjeissä tarkemmin antaa? Oliko nyt niin, että viestien sisältö ei näy, kun viestin avaa webmailissa vai käytätkö jotain erillistä sähköpostiohjelmaa (Outlook, Windows Mail yms.)?

 

Olitko kirjautuneena Omille sivuille Sonera tunnuksella, kun chattia ei tullut näkyviin vai käytitkö esimerkiksi sähköpostisi käyttäjätunnusta?

HTTP Status 500 - No content found


type Status report

message No content found

description The server encountered an internal error that prevented it from fulfilling this request.


VMware vFabric tc Runtime 2.8.0.RELEASE/7.0.30.A.RELEASE

Tällainen tällä kertaa. Mutta niin tai näin niin kuitenkin näitä tulee vain ja ainoastaan Soneran ja Telefinlandin viesteissä? Kirjaudun omille sivuille aina samoilla Soneratunnuksilla ja periaatteessa olin kirjautuneena myös tänään kun laitemyynnin kanssa chat onnistui mutta ei omien sivujen chat
Service Temporarily Unavailable
The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.


--------------------------------------------------------------------------------

Apache/2.2.3 (Red Hat) Server at www.loora.fi Port 443
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Jos Silverlight ei toimi Firefoxissa, niin silloin voi tehdä näin : Valitse Firefoxin päävalikosta ”Lisäosat”. Siirry välilehdelle ”Liitännäiset”. Vaihda Silverlightin asetukseksi ”Kysy käynnistetäänkö” tai ”Aina”.


Tuolla on Internet Explorerin lisäosien hallinnasta : http://windows.microsoft.com/fi-fi/internet-explorer/manage-add-ons#ie=ie-11


Chromessa Silverlight ei enää toimi luultavasti : https://support.google.com/chrome/answer/142064?hl=fi

Näinhän tuo varmaan on mutta. ... Edelleen vain ja ainoastaan Telia-Sonera. Onko minun vai Soneran värkit historiaa?
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Tuoreimmat tarjoukset Soneralta ja Tele Finlandilta voi lukea myös heidän sivuiltaan. Soneran uusin tarjouslehtinen, joka tuli sähköpostiin löytyy täältä : https://www.sonera.fi/kauppa/tarjoukset+ja+asiakasedut/tarjouksessa+nyt?intcmp=etusivu-tarjoukset


Tele Finlandin uusin tarjous- ja asiakaslehti löytyy täältä (sivun vasen alalaita) : https://www.tele.fi


En nyt keksi, että mikä tuossa nyt mättää. Itselle tulivat kaikki mainokset "Riikka Soneralta" sähköpostiin ja olivat luettavissa Android tabletilla, Linux läppärillä, Windows 8.1 läppärillä.

Vastaa