Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 63970
Kirjoituksia 174239

Sähköpostitilit poistettiin?



Highlighted

Sähköpostitilit poistettiin?

Uusi jäsen
Viestejä 3 kpl

Sähköpostitilit poistettiin?

1/5

Voiko olla mahdollista (siis eihän voi olla), että liittymän päivittämisen yhteydessä edellisen liittymän sähköpostitilit (4 kpl) poistettiin ilman mitään ilmoitusta? Sinnekö nyt menivät kaikkien neljän henkilön viestit ja yhteystiedot? Pitääkö nyt ilmoitella kaikkiin suuntiin, että kyseistä osoitetta ei ole enää olemassa? Liittymän päivitystä toimittanut henkilö ei vastaa viesteihin eikä puheluihin. 
Eihän tämä näin voi mennä, eihän!

0 tykkäystä
4 vastausta
Highlighted

Vakiokalustoa
Viestejä 136 kpl

2/5

Moikka @pasris!

 

Voi ei, kuulostaa kauhistuttavalta tilanteelta! Hymiö Yllättynyt

Missään nimessä sähköpostien ei pitäisi itsestään päättyä, saati että siitä ei asiakkaalle viestittäisi.

 

Yhteisön kautta emme valitettavasti voi käsitellä asiakastietoja, joten sinun kannattaa ehdottomasti olla yhteydessä Asiakaspalveluumme, niin katsotaan mitä mystistä on tapahtunut ja toivon että tähän löydetään ratkaisu. Kissa, onnellinen

Highlighted

Uusi jäsen
Viestejä 3 kpl

3/5

Näin asiakaspalvelussakin todettiin; henkilö, jonka kanssa tein sopimusta laajakaistaliittymän päivityksestä, on tehnyt selkeästi virheen. Tämä sama henkilö ei edelleenkään vastaa viesteihini, varmaan juurikin siitä syystä. 

Asiakaspalvelussa ystävällinen henkilö lupasi, että sähköpostitilit voidaan palauttaa posteineen. Tuosta lupauksesta on nyt useita päiviä, mutta toistaiseksi ei ole tapahtunut mitään. Nyt tulee sellainen olo, että asiakaspalvelussa osataan puhua suuria, mutta luottamus on kyllä kadonnut.

0 tykkäystä
Highlighted

Vakiokalustoa ☆☆
Viestejä 500 kpl

4/5

@pasris@  kirjoitti:

Näin asiakaspalvelussakin todettiin; henkilö, jonka kanssa tein sopimusta laajakaistaliittymän päivityksestä, on tehnyt selkeästi virheen. Tämä sama henkilö ei edelleenkään vastaa viesteihini, varmaan juurikin siitä syystä. 

Asiakaspalvelussa ystävällinen henkilö lupasi, että sähköpostitilit voidaan palauttaa posteineen. Tuosta lupauksesta on nyt useita päiviä, mutta toistaiseksi ei ole tapahtunut mitään. Nyt tulee sellainen olo, että asiakaspalvelussa osataan puhua suuria, mutta luottamus on kyllä kadonnut.


Ikävä juttu , mutta ei ihan ennenkuulumaton. No mitä me tästä opimme. Ainakin sen , että ei pidä jättää tärkeitä asioita pelkästään operaattorin hoidettavaksi , vaan aina pitää varmuuskopioida viestit ja yhteystiedot , joiden ei soisi häviävän , omalle koneelle tai vaikkapa USB-tikulle.

0 tykkäystä
Highlighted

Moderaattori
Viestejä 523 kpl

5/5

@pasris  kirjoitti:

Asiakaspalvelussa ystävällinen henkilö lupasi, että sähköpostitilit voidaan palauttaa posteineen. Tuosta lupauksesta on nyt useita päiviä, mutta toistaiseksi ei ole tapahtunut mitään. Nyt tulee sellainen olo, että asiakaspalvelussa osataan puhua suuria, mutta luottamus on kyllä kadonnut.


Näkyykö sinulla kyseiset sähköpostiosoitteet siinäkään tilanteessa jos kirjaudut täältä asiakassivuille, klikkaat nimestäsi -> Liittymäni ja palveluni -> Klikkaa nettiyhteydestäsi -> Sähköposti

 

Joissain tilanteissa nimittäin salasanat saattavat uusiutua kun sähköpostitilit avataan uudelleen, toki niistä pitäisi tulla jotakin ilmoitusviestiä mutta jos tämä syystä tai toisesta on jäänyt johonkin matkan varrelle. Voidaan myös chatista vilkaista missä tilassa sähköpostilaatikoiden uudelleenavaus oikein on. Chattiin pääset asioimaan tuon kirjautumisen jälkeen, ja paikalla ollaan vuorokauden ympäri! Täällä on vielä hyvä ohje chatin käyttöön jos se ei ole vielä asiointikanavana tuttu Hymiö Onnellinen

0 tykkäystä
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.