@Roskakihveli kirjoitti:
Ihmettelen mistä laskuuni on tullut semmoinen kuin "siirretyt maksut", saldorajoitusta ei ole ja mistä tuo "TeliaTV sovellus" on tullut ,en ole kyllä mitään tuommoista liittymää tehnyt.
Hei!
En aivan varma ole, mutta vahvasti epäilen siirrettyjen maksujen tarkoittavan sitä, että laskuun on siirretty laskutettavaa edelliseltä kaudelta tai jostain muusta palvelusta. Eli jos laskutusraja (20€) ei täyty laskutuskaudella, niin tuo jää odottamaan, kunnes on kertynyt laskutettavaa yli tuon 20€ rajan tai max 6kk.
Selvittelisin asiaa aspan kautta, sillä täällä yhteisössä ei valitettavasti voida tutkia juuri sinun asiakkuuksia eikä täällä viikonloppuisin ole Telialaisia vastailemassa yleisiin kysymyksiin. Parhaan neuvonnan juuri tällä hetkellä saisit chat-aspan kautta, jonka löydät, kun kirjaudut sisään telia.fi -sivustolle ja klikkaat oikeaan alanurkkaan ilmestyvää chat-ikonia. Varmistathan, että mahdollinen mainonnanestolisäosa ei ole käytössä Telian sivulla, sillä se saattaa estää chatin toiminnan.
Aspan yhteystiedot löydät täältä:
https://www.telia.fi/asiakastuki/yhteystiedot