Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 64429
Kirjoituksia 175232

Siirretyt maksut laskussa



Highlighted

Siirretyt maksut laskussa

Uusi keskustelija
Viestejä 5 kpl

Siirretyt maksut laskussa

1/5

Ihmettelen mistä laskuuni on tullut semmoinen kuin "siirretyt  maksut", saldorajoitusta ei ole ja mistä tuo "TeliaTV sovellus" on tullut ,en ole kyllä mitään tuommoista liittymää tehnyt. 

Edit RaMaria: Piilotettu asiakasnumero ja tarkennettu otsikkoa

0 tykkäystä
4 vastausta
Highlighted

Velho
Velho
Viestejä 2 395 kpl

2/5

@Roskakihveli kirjoitti:

Ihmettelen mistä laskuuni on tullut semmoinen kuin "siirretyt  maksut", saldorajoitusta ei ole ja mistä tuo "TeliaTV sovellus" on tullut ,en ole kyllä mitään tuommoista liittymää tehnyt. 


Hei!

 

En aivan varma ole, mutta vahvasti epäilen siirrettyjen maksujen tarkoittavan sitä, että laskuun on siirretty laskutettavaa edelliseltä kaudelta tai jostain muusta palvelusta. Eli jos laskutusraja (20€) ei täyty laskutuskaudella, niin tuo jää odottamaan, kunnes on kertynyt laskutettavaa yli tuon 20€ rajan tai max 6kk.

 

Selvittelisin asiaa aspan kautta, sillä täällä yhteisössä ei valitettavasti voida tutkia juuri sinun asiakkuuksia eikä täällä viikonloppuisin ole Telialaisia vastailemassa yleisiin kysymyksiin. Parhaan neuvonnan juuri tällä hetkellä saisit chat-aspan kautta, jonka löydät, kun kirjaudut sisään telia.fi -sivustolle ja klikkaat oikeaan alanurkkaan ilmestyvää chat-ikonia. Varmistathan, että mahdollinen mainonnanestolisäosa ei ole käytössä Telian sivulla, sillä se saattaa estää chatin toiminnan.

 

Aspan yhteystiedot löydät täältä:

https://www.telia.fi/asiakastuki/yhteystiedot

 

 

Highlighted

Uusi keskustelija
Viestejä 5 kpl

3/5

Kyllä asia selvisi, siirretyt maksut oli edelliseltä laskutuskaudelta. Oli niin pieni summa että yksi lasku jäi välistä tulematta ja siirtyi seuraavaan laskuun.

Highlighted

Vakiokalustoa ☆☆
Viestejä 469 kpl

4/5

Olis hyvä että laskuissa  silloin näkyisi  miltä   ajalta on laskutettu jos näin ei  ole  niin ei luulis  olevan hankalaa  telian toteuttaa asiaa  se meinaan  poistaisi  turhat  kyselyt laskuista


@Purnipsikirjoitti:

@Roskakihveli kirjoitti:

Ihmettelen mistä laskuuni on tullut semmoinen kuin "siirretyt  maksut", saldorajoitusta ei ole ja mistä tuo "TeliaTV sovellus" on tullut ,en ole kyllä mitään tuommoista liittymää tehnyt. 


Hei!

 

En aivan varma ole, mutta vahvasti epäilen siirrettyjen maksujen tarkoittavan sitä, että laskuun on siirretty laskutettavaa edelliseltä kaudelta tai jostain muusta palvelusta. Eli jos laskutusraja (20€) ei täyty laskutuskaudella, niin tuo jää odottamaan, kunnes on kertynyt laskutettavaa yli tuon 20€ rajan tai max 6kk.

 

Selvittelisin asiaa aspan kautta, sillä täällä yhteisössä ei valitettavasti voida tutkia juuri sinun asiakkuuksia eikä täällä viikonloppuisin ole Telialaisia vastailemassa yleisiin kysymyksiin. Parhaan neuvonnan juuri tällä hetkellä saisit chat-aspan kautta, jonka löydät, kun kirjaudut sisään telia.fi -sivustolle ja klikkaat oikeaan alanurkkaan ilmestyvää chat-ikonia. Varmistathan, että mahdollinen mainonnanestolisäosa ei ole käytössä Telian sivulla, sillä se saattaa estää chatin toiminnan.

 

Aspan yhteystiedot löydät täältä:

https://www.telia.fi/asiakastuki/yhteystiedot

 

 


 

Highlighted

Moderaattori
Viestejä 1 481 kpl

5/5

Tokihan laskulla näkyy, että minkä numeroinen lasku on siirretty tähän kyseiseen laskuun. Silloin sen voi käydä tarkistamassa esimerkiksi telia.fi sivuille kirjautumalla. Tuo on kuitenkin hyvä idea, että laskulla voisi suoraan näkyä, että mitä aikaväliä siinä siirretyllä laskulla on veloitettu. Voisihan se vähentää epäselvyyksiä ja parantaa asiakaskokemusta.

 

Laittelen tästä ehdottomasti kehitysehdotuksen eteenpäin!

Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.