Kirjoitettu
11-11-2017
14:23
Muokattu
13-11-2017
16:34
RaMaria
Suuri kiitos tekstaritarjouksesta, jota en voi käyttää. Sinkkutarjous olikin vain uusien liittymien avaajille. Älkää vaivatko enää näillä *******uksilla.
Edit RaMaria: Otsikko
Kirjoitettu
11-11-2017
19:07
Muokattu
13-11-2017
16:35
RaMaria
No joo itsekin yllätyin todella paljon kun ei voi nykyistä liittymää päivittää tuohon tarjoukseen. Sain nyt onneksi muiden perheen jäsenten liittymiä tuohon mutta harmia itselle kun olin jo asiakas.
Kirjoitettu
11-11-2017
19:17
Muokattu
13-11-2017
16:35
RaMaria
Taitaa asiakaskato Telialta ollut sen verran suuri, että uusia asiakkaita haalitaan hinnalla millä hyvänsä. Lauantai-illalla primetime aikaan Telian 4G-verkko lykkä täysillä, kun kilpailijalla ei pääse edes 2 megaan. Itselle tuli tarjous Samsungin puhelimest. Tosin kuka tahansa pystyi samalla hinnalla hankkimaan puhelimen. Kyllä meitä vanhoja asiakkaita potkitaan 47-kokoisella turvamaiharilla päähän. Tosin ensimmäinen liittymä siirtyi kilpailijalle jo ja puheliittymän vaihto on kiinni sopivan vaihtoehdon valinnasta.
Kirjoitettu
13-11-2017
14:10
Muokattu
13-11-2017
16:35
RaMaria
Hei kaikille ja tervetuloa Yhteisöön @tommylii78! Kiitokset teille kaikille palautteesta. Kyseessä oli tällä kertaa tarjous vain uusiin liittymiin. Meillä on kuitenkin tarjolla vaihtelevasti etuja myös nykyisille asiakkaillemme. Niistä meillä on lupa kertoa sähköpostilla ja/tai tekstiviestillä ainoastaan silloin kun asiakas on itse antanut siihen luvan. Senpä vuoksi kannattaa käydä katsomassa telia.fi -sivuilta että markkinointilupa on voimassa. Viestit ovat räätälöityjä, juuri kyseiselle asiakkaalle sopivia ja koskevat nimenomaan meidän "asioita". Ei siis tarvitse pelätä että sähköposti tai puhelin täyttyy sähköyhtiön tarjouksista!