Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
H4rry
Kommentaattori
  • 4 custom-general.kudos
  • 30 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Sinulla ei ole tällä hetkellä aktiivisia Telian liittymiä.

Olin menossa asettamaan tulevan viikon ohjelmia tallennukseen, mutta "Liittymäni ja palveluni" alta ei löydy mitään. Herjaa vain "Sinulla ei ole tällä hetkellä aktiivisia Telian liittymiä". Ainakin minä maksan parista palvelusta.

3 vastausta
bleers
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Sama vika

Purnipsi
Telia 5G lähettiläs 2021
  • 1786 custom-general.kudos
  • 2743 custom-general.replies
  • 127 custom-general.solutions

Moi!

 

Ainakin minulla tuntuu Omat Sivut tahmaavan oikein toden teolla. Olisikohan jokin tilapäinen häiriötilanne käynnissä? Eipä löydy mainintaa häiriötiedoitteista, mutta kovasti vain tuntuu palvelu olevan kyykyssä. Jospa tuo tokenisi jonkin ajan kuluttua ja sitten onnistuisi mm. tallennuksien ohjelmointi. Minulle nuo ovat vieraampia, mutta onnistuuko niitä ohjelmoimaan suoraan siitä laitteesta, josta sisältöä katsoo, jolloin ei tarvitse kirjautua sivuille?

 

https://www.telia.fi/asiakastuki/viat-ja-hairiot/ajankohtaiset

AnneAn
Telialainen
Telialainen
  • 117 custom-general.kudos
  • 392 custom-general.replies
  • 41 custom-general.solutions

Tallennuspalvelu näyttäisi nyt toimivan tehdessäni testauksia. Kuten Purnipsi mainitsikin, on voinut olla kyse tilapäisestä häiriöstä. Joko teillä palvelu toimii oikein? Mikäli ongelma jatkuu teillä edelleen, niin voisitteko tehdä häiriöilmoituksen joko Telia.fi etusivun chatissä tai tehdä häiriöilmoituksen tästä itsepalvelussa.