Soitto vastaajanumerostani?

  • 5 November 2020
  • 3 kommenttia
  • 14 katselukertaa

  • Savumerkittäjä
  • 1 kommentti

Moi!

Toivottavasti tämä viesti osuu oikeaan paikkaan.

Minulle soitetiin hetki sitten omasta/Telian vastaajanumerosta...? 

Soittaja oli englantia murtaen puhuva nainen, mutta en jäänyt kuuntelemaan mitä asiaa daamilla oli, katkaisin puhelun kesken ensimmäisen lauseen.

 

Osaako joku kertoa mistä on kysymys?

 

H

 


3 kommenttia

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +15

@HEDGE@  kirjoitti:

Moi!


Toivottavasti tämä viesti osuu oikeaan paikkaan.


Minulle soitetiin hetki sitten omasta/Telian vastaajanumerosta...? 


Soittaja oli englantia murtaen puhuva nainen, mutta en jäänyt kuuntelemaan mitä asiaa daamilla oli, katkaisin puhelun kesken ensimmäisen lauseen.


 


Osaako joku kertoa mistä on kysymys?


 


H


 




Moikka @HEDGE ja tervetuloa Yhteisöön! Vaikuttaa siltä, että kyseessä olisi Spoofing-huijaussoitto. Hyvä kuulla, että olet katkaissut puhelun. Itse puheluun vastaaminen ei ole vaarallista, mutta mitään tietoja ei kannata antaa, jos sinulla on epävarma olo soittajan tarkoitusperistä. Kirjoitimmekin aiheesta aikaisemmin tänne Yhteisöön blogin, josta voit käydä lukemassa aiheesta tarkemmin.


@HannaMarikaL@  kirjoitti:

@HEDGE@  kirjoitti:

Moi!

Toivottavasti tämä viesti osuu oikeaan paikkaan.

Minulle soitetiin hetki sitten omasta/Telian vastaajanumerosta...? 

Soittaja oli englantia murtaen puhuva nainen, mutta en jäänyt kuuntelemaan mitä asiaa daamilla oli, katkaisin puhelun kesken ensimmäisen lauseen.

 

Osaako joku kertoa mistä on kysymys?

 

H

 


Moikka @HEDGE ja tervetuloa Yhteisöön! Vaikuttaa siltä, että kyseessä olisi Spoofing-huijaussoitto. Hyvä kuulla, että olet katkaissut puhelun. Itse puheluun vastaaminen ei ole vaarallista, mutta mitään tietoja ei kannata antaa, jos sinulla on epävarma olo soittajan tarkoitusperistä. Kirjoitimmekin aiheesta aikaisemmin tänne Yhteisöön blogin, josta voit käydä lukemassa aiheesta tarkemmin.


Okei, kiitos tiedosta! 

Onhan noita huijauspuheluja tullut ennenkin, hämmennyin vain kovasti koska kyseessä oli tällä kertaa vastaajanumero.

Jatkoivat sen jälkeen muilla numeroilla 🙄>

 

Kiitos vielä kerran!

 

H

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +15

@HEDGE@  kirjoitti:
Okei, kiitos tiedosta! 

Onhan noita huijauspuheluja tullut ennenkin, hämmennyin vain kovasti koska kyseessä oli tällä kertaa vastaajanumero.


Jatkoivat sen jälkeen muilla numeroilla 🙄>


 


Kiitos vielä kerran!


 


H




Ole hyvä 😁> Ja täältä Yhteisöstä saa asioista kysyä, jos jokin mietityttää. Toivottavasti noiden puheluiden saapuminen lakkaisi pian. Mukavaa tulevaa viikonloppua!

Vastaa