Sonera lähettää pyytämättä e-laskujen sijaan paperilaskuja ja veloittaa siitä 2,90€ per lasku !

  • 11 March 2015
  • 3 kommenttia
  • 3 katselukertaa

Olen vanha Soneran asiakas joka saa kaikki laskut Soneralta e-laskuina ,

mutta nyt kun ostin lisää TV kanavia tuli  paperilasku ! ja siitä Sonera kehtaa veloittaa 2,90 € !

:smileymad::smileymad:

 


3 kommenttia

Ohikulkijan kommentti:

Toisin kuin keskustelupalstan aikaan klaani ei anna apua jossa tarvitaan asiakkaan tai sopimuksen tietoja. Vain yleisiä neuvoja.

Jos olet suostunut ottamaan "Sonera Tunnuksen" (pankkitunnuksilla hankittavan asiakastunnuksen että Sonera saa varmistettua henkilötunnuksesi), voit yrittää "Omilta Sivuilta" "Sonera Tunnuksella" näppäimistöllä keskustelua ... oho, sitä ei taidakaan olla enää ... tai palvelupyyntöä. Vaikka laskutusasioissa neuvotaan omille sivulle eikä siellä ole paikkaa laskutusasiaa hoitaa, työnnä asiasi vain johonkin palvelupyyntöön. Tai koittaa soittaa jonotettavaan numeroon http://www.sonera.fi/etsi+apua+ja+tukea#soita-meille


Viestin kirjoitus eikä muokkaus ei onnistu Kirjoita viesti -välilehdellä. Ei koneen buutinkaan jälkeen. Linux, Firefox.

@Aasdfg Onko tapahtunut muita muutoksia, kuin kanavien lisäys? Omistussuhteen muutosta tai pankinvaihtoa? E-laskusopimus tippuu pois, jos omistaja vaihtuu ja tietenkin pankkia vaihtaessa.


Jos mikään muu ei ole muuttunut, ja E-lasku on vain tipahtanut pois, kannattaa ottaa yhteyttä meille päin. Omilla Sivuilla on Asiakaspalvelun Chat joka on auki 24/7, ja meidät tavoittaa myös Facebookista. Tietenkin Asiakaspalveluun voi myös soitella p. 0200 17000.

Ohikulkija toteaa tilanteen paranneen. Kirjoita viesti saa taas muotoilukontrollit ja välilehden käyttö on viestin kirjoitukseen mahdollista omia asetuksia muuttamatta. "Kysy meiltä" löytyi taas "Omilta Sivuilta"  yläreunasta.

Vastaa