Sonera rahoitus!


Hei!

 

Mitenhän tämän Sonera rahoitus laskun saan sähköposti laskuksi?

Olen omilta sivuilta yrittänyt sitä muuttaa sähköposti laskuksi mutta ei onnistu vaan muuttuu aina uudelleen paperi laskulle. 

 

Oli suuri virhe mennä tilaamaan teiltä mitään kun ei saa laskua haluamallaan tavalla.

 

Pitää ottaa yhteyttä kuluttajaasiamieheenkö tämän asian tiimoilta kun teillä ei tämä Sonera Rahoitus laskutus toimi.

 

Olen lukenut täältä että muillakin on paljon ongelmia Sonera rahoituksen kanssa.

 

Laittakaa se Sonera rahoitus laskutus kuntoon. Menee jo hermot.


6 kommenttia

Hei,

oletko valinnut sieltä "Sähköpostilasku (pdf -liite) 0€ /lasku" ja painanut tallenna? Jos tallentamisen jälkeen ei tapahdu mitään, niin kannattaa ottaa yhteyttä suoraan asiakaspalveluun ja pyytää sieltä laittamaan kyseisen laskun aina sähköpostiin.

Omien sivujen kautta voit olla yhteydessä myös chatin kautta. 🙂
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@mikadooo kirjoitti:

Hei!


 


Mitenhän tämän Sonera rahoitus laskun saan sähköposti laskuksi?


Olen omilta sivuilta yrittänyt sitä muuttaa sähköposti laskuksi mutta ei onnistu vaan muuttuu aina uudelleen paperi laskulle. 


 


Oli suuri virhe mennä tilaamaan teiltä mitään kun ei saa laskua haluamallaan tavalla.


 


Pitää ottaa yhteyttä kuluttajaasiamieheenkö tämän asian tiimoilta kun teillä ei tämä Sonera Rahoitus laskutus toimi.


 


Olen lukenut täältä että muillakin on paljon ongelmia Sonera rahoituksen kanssa.


 


Laittakaa se Sonera rahoitus laskutus kuntoon. Menee jo hermot.




Oletko kirjautunut omille sivuille sonera tunnuksilla? Sähköpostilaskun kytkentä ei onnistu kirjauduttaessa omille sivuille puhelinnumerolla.


 


https://www.sonera.fi/asiakastuki/ohjeet/Sahkopostilaskun-kytkeminen-Omilla-Sivuilla?id=1332


 


E-laskun kytkentä onnistuu ainakin Sonera rahoitus laskutukselle.


 


https://www.sonera.fi/asiakastuki/ohjeet/E-laskun-tilaus-ja-kayttoonotto?id=1112

Juu olen yrittänyt tätä mutta mitään ei tapahdu vaikka kuinka yritän vaihtaa ja tallentaa niin ei se muutu vaan palaa takaisin siihen postissa tulevaan kun käy tarkistamassa. 

Olen kirjautunut sonera tunnuksilla omille sivuille.

E-laskuna olisi kaikkein paras. 

 

Minä itse meinaan unohtaa välillä ne harvat laskut mitkä tulee sähköpostiini,  sillä kaikki muut on E-laskuina. 

Itse en luultavasti pääse unohtamaan kun puhelinlaskukin tulee minulle sähköpostitse. 

Vastaa