Sonera-tunnusten luominen ei onnistu Sonera Viihde mobiiliasiakkaana

  • 3 August 2016
  • 4 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Hei!

Tilasin muutama päivä sitten Sonera Viihteen nettiin ja mobiiliin. Itse palvelu on toiminut moitteettomasti, mutta nyt törmäsin ongelmaan halutessani hallinnoida kanavapaketteja.

 

Minulla ei ole Sonera-tunnuksia joilla pääsisin Omille Sivuille tilaamaan ja peruuttamaan kanavapaketteja, enkä sellaisia pysty luomaan sillä en ole Soneran asiakas muuten kuin tämän Viihteen mobiilipalvelun osalta.

 

Yrittäessäni luoda Sonera-tunnuksia saan verkkopankissa tunnistautumisen jälkeen seuraavan virheilmoituksen:

 

"Sonera-tunnuksen voi luoda ainoastaan liittymän omistaja eli henkilö, jonka nimissä liittymäsopimus on. Lue ohjeista, kuinka liittymän käyttäjä voi kirjautua Omille Sivuille:"

 

Olen lueskellut ohjeita ja keskusteluja eikä apua ole löytynyt, oliskohan jollakin täällä ratkaisua ongelmaan?

 


4 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei HectorSalamanca ja tervetuloa Klaaniin!


 


Oletko kokeillut kirjautua omille sivuille niillä mobiiliviihde - tunnuksilla? Onko tuo vaihe 4/12 jäänyt tekemättä : http://klaani.sonera.fi/t5/Tekninen-keskustelu/Sonera-Viihde-Netissa-ja-mobiilissa-tilaaminen-ja-kayttoonotto/m-p/99412


Jos ei onnistu millään tunnusten luominen niin ota yhteyttä asiakaspalveluun : https://www.sonera.fi/asiakastuki/Ota-yhteytta

Mobiiliviihdetunnuksilla omille sivuille kirjautumista on yritetty, mutta se ei onnistu. Tuota tilausohjeen vaihetta 4/12 ei itselläni tilauksessa edes kysytty. Varmaan vuodessa ehtinyt päivittyä tuo tilaaminen erilaiseksi kuin tuossa ohjeessa. Täytynee huomenna ottaa yhteys asiakaspalveluun, ellei ennen sitä ratkea.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@HectorSalamanca kirjoitti:

Mobiiliviihdetunnuksilla omille sivuille kirjautumista on yritetty, mutta se ei onnistu. Tuota tilausohjeen vaihetta 4/12 ei itselläni tilauksessa edes kysytty. Varmaan vuodessa ehtinyt päivittyä tuo tilaaminen erilaiseksi kuin tuossa ohjeessa. Täytynee huomenna ottaa yhteys asiakaspalveluun, ellei ennen sitä ratkea.




Kyllä varmaan kannattaa aspasta kysyä. Erikoista, ei maalikkojäsenen päähän mahdu miten ei voi luoda tunnusta ollenkaan edes pankkitunnusten kanssa. Onhan tuo mobiiliviihde sinun nimissä, olet sen omistaja? Tosiaankin aspassa varmasti pystyvät katsomaan ongelmaa tarkemmin kun täällä Klaanissa voidaan tutkiskella ihan yleisellä tasolla. Muista mainita, että itsepalvelu/omat sivut ei toimi ollenkaan, niin eivät ala vahingossa velottamaan palvelumaksuja, sillä et pysty itsepalvelua hyödyntämään.


@Purnipsi kirjoitti:

@HectorSalamanca kirjoitti:

Mobiiliviihdetunnuksilla omille sivuille kirjautumista on yritetty, mutta se ei onnistu. Tuota tilausohjeen vaihetta 4/12 ei itselläni tilauksessa edes kysytty. Varmaan vuodessa ehtinyt päivittyä tuo tilaaminen erilaiseksi kuin tuossa ohjeessa. Täytynee huomenna ottaa yhteys asiakaspalveluun, ellei ennen sitä ratkea.


Kyllä varmaan kannattaa aspasta kysyä. Erikoista, ei maalikkojäsenen päähän mahdu miten ei voi luoda tunnusta ollenkaan edes pankkitunnusten kanssa. Onhan tuo mobiiliviihde sinun nimissä, olet sen omistaja? Tosiaankin aspassa varmasti pystyvät katsomaan ongelmaa tarkemmin kun täällä Klaanissa voidaan tutkiskella ihan yleisellä tasolla. Muista mainita, että itsepalvelu/omat sivut ei toimi ollenkaan, niin eivät ala vahingossa velottamaan palvelumaksuja, sillä et pysty itsepalvelua hyödyntämään.


Juu on aika erikoinen ongelma, ja mobiiliviihde on ihan omissa nimissä. Kiitos vinkistä!

Vastaa