Kirjoitettu
08-07-2015
17:30
Muokattu
08-07-2015
17:48
NikoNo
laitan tänne palstalle tän vaikka paraspaikka olis varmaan muualla
eli siis sonera vois lopettaa liikkeensä joissa ei käy asiakkaita eikä nähtävästi halutakkaan
meinaan tänään tampereella hämeenkati 1 liikkeesä oli yksi asiakas neuvotteli ulkomaalaisten kanssa lähdin sitten muualle kun kesti niin kauan
et jos liikkeisiin ei ole varaa laittaa kuin yksi myyjä niin koko liike kannattais lopettaa
ja jos oikeesti on vaan 1 myyjä niin liikehän pitää sulkea kun myyjä pitää tauon
ja tyylihän ei ole hyväksyttävää tämmöselle firmalle joilla liikeitä on paljon eli ei ole 1 ihmisen yritys
ei asiakakkaita näin saada
Edit NikoNo: Muokattu otsikkoa
Ratkaistu! Siirry kohtaan Ratkaisu.
Kirjoitettu
08-07-2015
17:37
Muokattu
08-07-2015
17:48
NikoNo
Laitappa tänne aika kun olit myymälässä ja kuinka kauan oikeasti odotit... Jollekkin se 5min on jo liikaa.
Ja ettei ollut sunnuntai kyseessä? Kyllä nyt sielä enemmän myyjiä varmaan on mutta ne voi olla tauolla esimerkiksi kun on hiljaista. Ja sielähän oli vain yksi asiakas sinua ennen.
Kirjoitettu
08-07-2015
17:51
Muokattu
08-07-2015
19:52
NikoNo
Pari kolme tuntia sitten siis myymälään tuli toinen ja siinä vaiheessa lähdin pois kun en huomannu ottaa vuoronumeroo nioin ei kannatanu jäädä odottaan olis joutunu alkaan tappeleen myyjän kanssa siittä kuka menee eka siis mielestäni on typerää ottaa vuoro numeroo jos myymälässä on vain minä ja se jota palvellaan
mutta sonerahan tässä hävis en minä lähdin sitten ostaan gigantista sen minkä tarvin en vaan olis halunnu lähtee sinne enään mutta
gigantti siis hyöty sonera hävis tässä tapauksessa
ja sitten kyllä mä varmaan joku 15 minsaa siinä olin eikä loppua kyllä näkyny keskustelulle
tämä siis vaan palautteena tän saa unohtaa jos soneraa ei palvweleminen kiinnostas
mulle palvelu on kaikki kaikessa menee jopa rahan edelle
Kirjoitettu
08-07-2015
17:54
Muokattu
08-07-2015
19:52
NikoNo
ggantissa sitten palveltiin heti ja kassallakaan ei tarvinnu jonottaa
Kirjoitettu
08-07-2015
17:55
Muokattu
08-07-2015
19:53
NikoNo
No ei se Sonera paljon häviä yhden asiakkaan takia. Mutta myyjä jos palvelee ensimmäistä asiakasta kunnolla on kyllä hyvä asia. Toki se voisi huomoida sinutkin kun sinulla oli ilmeisesti nopea asia.
En minäkään vuoronumeroa yleensä ota jos ei jonoa. Mutta löysit Gigantissa mitä tarvitsit niin hyvä juttu 🙂
Kirjoitettu
08-07-2015
18:03
Muokattu
08-07-2015
NikoNo
tiedän että mun ostamatta jättäminen ei soneralle tunnu missään mutta kyse onkin periaatteesta eli siksi olis jossain vaiheessa kiva kuulla onko tarkotus käyttää vaan yhtä myyjää vai oliko toinen vain tauolla
meinnaan jos se on pysyvää niin tommoset liikkeet kannattaa lopettaa
Kirjoitettu
08-07-2015
19:07
Muokattu
08-07-2015
NikoNo
Itse olen ostanut jo vuosia Soneran verkkokaupasta tuotteita ja palveluita. Lähin myymälä eli Sonera kauppa löytyy 40 kilometrin päästä ja ei huvita etsiä parkkipaikkaa autolle. Tulisi ehkä käytyä Soneran kaupassa, jos sattuisi olemaan lähempänä. Mutta palveleehan se kaupunkilaisia.
08-07-2015 20:18
Ikävä juttu @MMALINEN, että Sonera kaupassa edellisen asiakkaan asian selvittely kesti niin pitkään. Asiakaspalveluun on meillä panostettu viime aikoina todella paljon ja se on Soneralle tärkeä asia jatkossakin. Ymmärrät varmasti myös sen, että ketään ei voi palvelutiskiltä heittää ulos vaikka asian hoitaminen olisi jo vienyt pitkästi aikaa. Ymmärrän toki, että asiakkaat eivät välttämättä jaksa odotella kovin pitkään liikkeessä saadakseen palvelua. Yleensä meillä on kaupoissa useitakin työntekijöitä samaan aikaan. Mahdoton sanoa, että miten tässä kohtaa oli vain yksi henkilö paikalla.
Kaikki asiakkaat ovat meille tärkeitä ja toivottavasti sinäkin päädyt vielä toisella kertaa meidänkin liikkeeseen tai muihin palvelupisteisiin asioimaan. Mukava kuulla, että löysit haluamasi laitteen jo tänään 🙂
08-07-2015 21:16
korostan siis vielä sitä että en kritisoi sitä miksi edellistä asiakasta palvellaan niin kauan vaan sitä että miksi näinkin ison firman liikkeissä on vain yksi myyjä
08-07-2015 21:33
Tero, Yhteisömanageri
Jos kommentti ratkaisi ongelmasi paina "Hyväksy ratkaisuksi" | Paina tykkää, jos pidit kommentista
<<<<<<< UUTTA: Yhteisössä kerätään nyt pisteitä - voit voittaa palkinnon! >>>>>>>>