Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
MMALINEN
Vakiokalustoa ☆☆
  • 90 custom-general.kudos
  • 498 custom-general.replies
  • 9 custom-general.solutions

Soneran myymälät

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

 laitan tänne palstalle    tän  vaikka paraspaikka olis  varmaan muualla

eli siis  sonera vois lopettaa  liikkeensä  joissa ei käy  asiakkaita  eikä nähtävästi halutakkaan 

meinaan tänään tampereella hämeenkati 1  liikkeesä  oli yksi  asiakas   neuvotteli    ulkomaalaisten kanssa    lähdin sitten muualle  kun kesti niin kauan 

 et jos  liikkeisiin ei ole varaa  laittaa kuin yksi myyjä  niin koko liike  kannattais  lopettaa

ja jos   oikeesti   on vaan 1 myyjä niin liikehän  pitää sulkea kun  myyjä  pitää tauon 

 ja tyylihän ei ole hyväksyttävää  tämmöselle  firmalle joilla liikeitä on paljon  eli ei ole 1 ihmisen yritys 

ei asiakakkaita näin saada

Edit NikoNo: Muokattu otsikkoa

10 vastausta
olkitu
Kunniajäsen
  • 690 custom-general.kudos
  • 4428 custom-general.replies
  • 125 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Laitappa tänne aika kun olit myymälässä ja kuinka kauan oikeasti  odotit... Jollekkin se 5min on jo liikaa.

 

Ja ettei ollut sunnuntai kyseessä? Kyllä nyt sielä enemmän myyjiä varmaan on mutta ne voi olla tauolla esimerkiksi kun on hiljaista. Ja sielähän oli vain yksi asiakas sinua ennen.

Onko heikko matkapuhelimen kuuluvuus? Mittaa matkapuhelinverkon kuuluvuuksia Cellmapper-sovelluksella, saatavilla täältä ja ohje .
MMALINEN
Vakiokalustoa ☆☆
  • 90 custom-general.kudos
  • 498 custom-general.replies
  • 9 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

 Pari kolme tuntia sitten  siis myymälään  tuli toinen ja siinä vaiheessa  lähdin pois  kun en  huomannu  ottaa vuoronumeroo nioin ei kannatanu jäädä odottaan   olis joutunu alkaan  tappeleen  myyjän kanssa  siittä kuka menee eka  siis  mielestäni  on typerää ottaa  vuoro numeroo  jos   myymälässä  on vain minä ja se jota palvellaan

mutta  sonerahan tässä hävis en minä  lähdin sitten ostaan gigantista sen minkä tarvin  en vaan olis  halunnu lähtee sinne enään mutta 

 gigantti  siis hyöty sonera hävis tässä tapauksessa

ja sitten kyllä mä varmaan joku 15 minsaa siinä olin  eikä  loppua kyllä näkyny keskustelulle

tämä siis vaan  palautteena  tän saa unohtaa jos soneraa ei palvweleminen  kiinnostas

mulle palvelu on kaikki kaikessa  menee jopa rahan edelle

MMALINEN
Vakiokalustoa ☆☆
  • 90 custom-general.kudos
  • 498 custom-general.replies
  • 9 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

ggantissa  sitten  palveltiin heti ja kassallakaan ei tarvinnu jonottaa

olkitu
Kunniajäsen
  • 690 custom-general.kudos
  • 4428 custom-general.replies
  • 125 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

No ei se Sonera paljon häviä yhden asiakkaan takia. Mutta myyjä jos palvelee ensimmäistä asiakasta kunnolla on kyllä hyvä asia. Toki se voisi huomoida sinutkin kun sinulla oli ilmeisesti nopea asia.

 

En minäkään vuoronumeroa yleensä ota jos ei jonoa. Mutta löysit Gigantissa mitä tarvitsit niin hyvä juttu 🙂

Onko heikko matkapuhelimen kuuluvuus? Mittaa matkapuhelinverkon kuuluvuuksia Cellmapper-sovelluksella, saatavilla täältä ja ohje .
MMALINEN
Vakiokalustoa ☆☆
  • 90 custom-general.kudos
  • 498 custom-general.replies
  • 9 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

tiedän että mun ostamatta jättäminen  ei  soneralle tunnu missään  mutta kyse onkin periaatteesta eli siksi olis jossain vaiheessa  kiva kuulla  onko tarkotus    käyttää vaan yhtä myyjää  vai oliko toinen vain tauolla

meinnaan jos  se on  pysyvää niin  tommoset liikkeet  kannattaa lopettaa

kiisseli67
Telia 5G lähettiläs 2021
  • 2486 custom-general.kudos
  • 3843 custom-general.replies
  • 333 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Itse olen ostanut jo vuosia Soneran verkkokaupasta tuotteita ja palveluita. Lähin myymälä eli Sonera kauppa löytyy 40 kilometrin päästä ja ei huvita etsiä parkkipaikkaa autolle. Tulisi ehkä käytyä Soneran kaupassa, jos sattuisi olemaan lähempänä. Mutta palveleehan se kaupunkilaisia.

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump
NikoNo
Moderaattori
Moderaattori
  • 664 custom-general.kudos
  • 1502 custom-general.replies
  • 95 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Ikävä juttu @MMALINEN, että Sonera kaupassa edellisen asiakkaan asian selvittely kesti niin pitkään. Asiakaspalveluun on meillä panostettu viime aikoina todella paljon ja se on Soneralle tärkeä asia jatkossakin. Ymmärrät varmasti myös sen, että ketään ei voi palvelutiskiltä heittää ulos vaikka asian hoitaminen olisi jo vienyt pitkästi aikaa. Ymmärrän toki, että asiakkaat eivät välttämättä jaksa odotella kovin pitkään liikkeessä saadakseen palvelua. Yleensä meillä on kaupoissa useitakin työntekijöitä samaan aikaan. Mahdoton sanoa, että miten tässä kohtaa oli vain yksi henkilö paikalla.

Kaikki asiakkaat ovat meille tärkeitä ja toivottavasti sinäkin päädyt vielä toisella kertaa meidänkin liikkeeseen tai muihin palvelupisteisiin asioimaan. Mukava kuulla, että löysit haluamasi laitteen jo tänään 🙂

MMALINEN
Vakiokalustoa ☆☆
  • 90 custom-general.kudos
  • 498 custom-general.replies
  • 9 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

korostan siis vielä sitä että en  kritisoi sitä miksi edellistä asiakasta palvellaan niin kauan  vaan sitä että miksi  näinkin ison firman liikkeissä  on vain yksi myyjä

TeroRe
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
  • 5413 custom-general.kudos
  • 4927 custom-general.replies
  • 44 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hyvä kun kerroit, tutkitaan asia. Sehän voi olla myös äkillinen sairastapaus tai muu jota emme vielä tiedä ja sen takia myymälässä oli vain yksi myyjä. Niin tai näin, pahoittelut jonottamisesta.

Tero, Yhteisömanageri

Jos kommentti ratkaisi ongelmasi paina "Hyväksy ratkaisuksi" | Paina tykkää, jos pidit kommentista

Kuluttaja-asiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Yritysasiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Häiriötiedotteet ja -kartat 

Minun Telia -sovellus palveluiden hallinnointiin

 Telia 5G lähettiläät

Haluatko tietää ja oppia laitteista lisää