Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Peppe100
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Spotify lopetus

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Haluan lopettaa spotifyn. Tänään 3 kk sopimus menee umpeen. En löydä teidän omilta sivuilta peruutus kohtaa.
Lisäksi haluaisin muuttaa puhelinpakettia nykyisestä pienempään mutta sekin vaikuttaa vaikealta/ei mahdolliselta. Vahvistanette että spotify on peruttu tästä päivästä ja neuokaa miten puhelinpakettia voi muuttaa. Kiitos
2 vastausta
kjns
Kunniajäsen
  • 719 custom-general.kudos
  • 1283 custom-general.replies
  • 86 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Klaanin kautta ei voi hoitaa asiakkaan tunnistamista vaativia asioita, kuten palveluiden lopettamista. Niitä varten voi laittaa vaikka yhteydenoton Omien sivujen kautta, käyttää chattia omilla sivuilla, soittaa asiakaspalveluun tai laittaa viestiä Facebookin / Twitterin kautta jossa asiakkaan tunnistamista vaativia asioita hoidetaan.

 

Myös liittymän päivittäminen onnistuu Omien sivujen kautta -> klikkaa liittymää jota haluat muokata -> Sivun alalaidassa vihreä palkki "Päivitä liittymä".

RaMaria
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 470 custom-general.kudos
  • 1346 custom-general.replies
  • 100 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Peppe100 Spotifyn voit kyllä lopettaa Omillla Sivuilla, kunhan oot kirjautunut verkkopankkitunnusten avulla luoduin Sonera Tunnuksin. Noi luodaan tarvittaessa täällä kohdassa "Luo Tunnus". 

Spotifyn lopettamista varten valitse liittymä, jossa se on > Lisäpalvelut > Käytössäsi nyt > Spotify, muokkaa > ja poista palvelu.

 

Jos ei onnistu, niin voit toimia @kjns antamien ohjeiden mukaan. 🙂 

Paina peukkua jos tykkäsit vastauksesta!