18-12-2015 08:23
Mulla oli etu spotify premiumiin mutta ei ole enää kun onnistuin sen eilen hukkaamaan saamatta sitä käyttöön
18-12-2015 08:50
Hei! Spotify premiumin saat omilta sivuilta käyttöösi : https://www.sonera.fi/kauppa/palvelut/spotify-premium siirry omille sivuille tuolla olevan linkin kautta ja ota etu talteen.
22-12-2015 14:42
saat Spotify premium soittamalla asiakaspalveluun 0800133133.
28-12-2015 10:50
Siihen kannatta myös varautua, että loppuu ennen aikojaan. Tilasin tarjouksen 21.10.2015 ja sain äsken ilmoituksen, että loppuu 2.1.2016. Kiusa se on pienikin kiusa...
28-12-2015 15:07
@lyzco kirjoitti:
Siihen kannatta myös varautua, että loppuu ennen aikojaan. Tilasin tarjouksen 21.10.2015 ja sain äsken ilmoituksen, että loppuu 2.1.2016. Kiusa se on pienikin kiusa...
Vaikea sanoa, että miten tuossa on noin mennyt. Meidän asiakaspalvelu tietysti voi tarkistella asiaa, mikäli haluat tarkempaa selvyyttä. Pystyt laittamaan asiakaspalveluun viestiä omien sivujen kautta tai Facebookissa.
29-12-2015
07:25
Muokattu
29-12-2015
07:26
Hei.
Otin ton 3kk jakson mutta myös lopetin sen tuolta omilta sivulta kun tuli tekstari 3kk koejakson loppumisesta mutta ilmeisesti jostain syystä se ei katkennut(ilmeisesti toi pitää keskeyttää sieltä lisäpalveluista koska nyt se sitten näyttää ettei se käytössä) eli toi on nyt jatkut tietämättäni joulukuun?.Huomasin asian vasta tänään eli miten tossa nyt pitää toimia?.
29-12-2015 09:32
@arapahoe kirjoitti:Hei.
Otin ton 3kk jakson mutta myös lopetin sen tuolta omilta sivulta kun tuli tekstari 3kk koejakson loppumisesta mutta ilmeisesti jostain syystä se ei katkennut(ilmeisesti toi pitää keskeyttää sieltä lisäpalveluista koska nyt se sitten näyttää ettei se käytössä) eli toi on nyt jatkut tietämättäni joulukuun?.Huomasin asian vasta tänään eli miten tossa nyt pitää toimia?.
Hei! Kyllä Spotify pitää irtisanoa sen liittymän lisäpalveluista, johon se on hankittu. Spotify free jää sen jälkeen voimaan, josta ei mene maksua. https://www.sonera.fi/asiakastuki/ohjeet/Spotifyn-irtisanominen?id=1161
29-12-2015 09:48
Omasta mielestäni kyllä jo katkaisin silloin kun tuli toi ilmoitus tekstarina.Tolloin oli tosin se ilmainen jakso voimassa eikä siitä tullut mitään ilmoitusta mitä nyt tuli tonne soneran emailiin.Ärsyttää vain maksaa palvelusta jonka luuli jo lopettaneensa ja jota ei ole tullut käytettyä ollenkaan.
29-12-2015 09:59
@arapahoe kirjoitti:Omasta mielestäni kyllä jo katkaisin silloin kun tuli toi ilmoitus tekstarina.Tolloin oli tosin se ilmainen jakso voimassa eikä siitä tullut mitään ilmoitusta mitä nyt tuli tonne soneran emailiin.Ärsyttää vain maksaa palvelusta jonka luuli jo lopettaneensa ja jota ei ole tullut käytettyä ollenkaan.
Hei arapahoe! Ota chatin kautta yhteys omilta sivuilta ( Kysy meiltä = chat ) Soneran asiakaspalvelijaan ja kysy tuosta Spotifysta. He voivat tarkistaa sen tilan ja irtisanoa sen, jos on vielä tilaus voimassa.
29-12-2015 20:30
...mutta kun ei onnistu...missä siellä omilla sivuilla se on...???