Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
amaija78_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Spotify premiun 6 kk veloituksetta

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei!

Koitin käyttää tuon tarjonnan 6 kk Spotify Premiumin käytöstä veloituksetta Soneran asiakkaille. Sain viestin, että liittymääni ei voida yhdistää tätä etua, miksi ei? Silloin mainoksessa pitäisi jo sanoa että vain osalle Soneran asikkaita. Harmittaa, näin vaivaa ja käytin aikaa rekisteröitymisiin jne. Mikä liittymässäni on sitten `vikana´?
46 vastausta
Henry_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 380 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei amaija78!

Lisäätkö asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), voin tarkistaa tätä tarkemmin. Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille. Asiakasnumerosi löytyy esimerkiksi viimeksi tulleesta laskusta. Rajoituksia ei pitäisi liittymien kohdalla olla, mutta palvelua ei voi kytkeä, jos liittymällä on jo spotify. Tietenkin tilaus ei mene läpi, jos tunnukset ovat Premium-tasolla kun yrittää tehdä tilausta:)
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessahttp://www.sonera.fi/asiakastuki/ . Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palveluhttp://www.twitter.com/sonera_palvelu
Jessse_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Samaa ilmoittaa kun amaija78:lla, kun yritän tuota ilmaista Spotifya kytkeä.
Mistä mahtaa johtua?
Merja_J_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 1499 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Jessse!

Saatko jonkun virheilmoituksen kun yrität kytkeä palvelua vai mitä tuossa tapahtuu? Tilaus onnistuu osoitteesta http://www.sonera.fi/spotifyetu . Kirjaudu sisään Sonera Tunnuksella, eli verkkopankkitunnuksella luodulla tunnuksella. Sen jälkeen pääset tilaamaan palvelun ja luomaan haluamasi tunnukset.

Ohjeet Sonera Tunnuksen luomiseksi löydät tästä.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Jessse_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei,
Tein ohjeidesi mukaisesti ja lopputulos alla:

Antaa allaolevan ilmoituksen.

"Sopivia liittymiä ei löytynyt
Valitettavasti emme löytäneet sopivia matkapuhelin- tai laajakaistaliittymiä johon tämä etu Spotify Premiumista voitaisiin kytkeä. Jos haluat, voit tilata meiltä uuden liittymän kaupastamme. Jos kaipaat apua, voit myös otta yhteyttä asiakaspalveluumme."
KatjaN_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 898 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Moi Jesse !

Kokeillaanpas täältä kautta, katsotaan josko saisimme sen menemään läpi.
Eli haluatko kokonaan uuden Spotify-tilin, vai onko sinulla jo ennestään olemassa jokin maksuton Spotify-tili, jonka haluaisit Premium-versioksi päivittää? Siinä tapauksessa tarvitsisimme sen käyttäjätunnuksen sekä sähköpostiosoitteesi. Jos et halua täällä meiliosoitettasi antaa, voit laittaa meille yksityisviestiä joko Facebookiin tai Twitteriin, niin hoidetaan sitten sitä kautta asia kuntoon! 🙂
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
PurpleJuly_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei!
Loin itselleni uuden Spotify-tilin, kun halusin irrottaa Spotifyn Facebookista. Vanhalla tilillä minulla oli (poistatin vanhan tilin) tämä Spotify premium 6 kk veloituksetta, niin onko mahdollista saada se käyttöön nyt uudella tilillä kun vielä olisi jäljellä noin 4 kk?
Minna-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 2 custom-general.kudos
  • 829 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei PurpleJuly! Jos irtisanot Spotify -palvelun ja tilaat sen uudelleen eri tunnuksilla, saat kuuden kuukauden edun käyttöösi.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan ja Ohjeet ja vinkit.
VMJ
Vakiokalustoa ☆☆
  • 31 custom-general.kudos
  • 380 custom-general.replies
  • 2 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Mistä näkee milloin Spotifyn 6kk tarjous loppuu?

Kuinka toimia jotta se ei mene maksulliselle puolelle?
olkitu
Kunniajäsen
  • 691 custom-general.kudos
  • 4429 custom-general.replies
  • 125 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Jos ei halua maksullisen puolelle, niin totta kai peruuttaa tilauksen.
Onko heikko matkapuhelimen kuuluvuus? Mittaa matkapuhelinverkon kuuluvuuksia Cellmapper-sovelluksella, saatavilla täältä ja ohje .