Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
amaija78_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Spotify premiun 6 kk veloituksetta

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei!

Koitin käyttää tuon tarjonnan 6 kk Spotify Premiumin käytöstä veloituksetta Soneran asiakkaille. Sain viestin, että liittymääni ei voida yhdistää tätä etua, miksi ei? Silloin mainoksessa pitäisi jo sanoa että vain osalle Soneran asikkaita. Harmittaa, näin vaivaa ja käytin aikaa rekisteröitymisiin jne. Mikä liittymässäni on sitten `vikana´?
46 vastausta
VMJ
Vakiokalustoa ☆☆
  • 31 custom-general.kudos
  • 380 custom-general.replies
  • 2 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
olkitu kirjoitti:
Jos ei halua maksullisen puolelle, niin totta kai peruuttaa tilauksen.


Toki sen tajuan, haen sitä että mistä näen mihin saakka ilmaistarjous on voimassa.
olkitu
Kunniajäsen
  • 690 custom-general.kudos
  • 4428 custom-general.replies
  • 125 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
VMJ kirjoitti:
[quote="olkitu":2vv2b2cw]Jos ei halua maksullisen puolelle, niin totta kai peruuttaa tilauksen.


Toki sen tajuan, haen sitä että mistä näen mihin saakka ilmaistarjous on voimassa.[/quote:2vv2b2cw]

Ei sitä näy missään... Tosi huonoa... Mutta sinulla on tullut tilausvahvistus... ja silloin voit laskea 6kk eteenpäin... 😄

Muutenkin Omat Sivut on huonot...
Onko heikko matkapuhelimen kuuluvuus? Mittaa matkapuhelinverkon kuuluvuuksia Cellmapper-sovelluksella, saatavilla täältä ja ohje .
Johannes_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 1396 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Moi VMJ! Alennuksen päättyminen näkyy laskulla ja kaikki laskut löydät esim. Omien Sivujen laskuarkistosta. Toki tämä olisi hyvä lisätä myös liittymätietoihin. Pistetään palaute eteenpäin 🙂
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan ja Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
mijutu_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 17 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Kävin Sonera-kaupassa irtisanomassa ilmaisen spotify premiumin hyvissä ajoin ennen kuin 6kk oli kulunut, muistaakseni noin viikko tai 2 sitten.

Eilen tuli kuitenkin tekstiviesti, että "Hei, 6 kk veloitukseton Spotify-etu
laajakaistasopimuksellasi on päättymässä ja Spotify
Premium-tilauksesi jatkuu toistaiseksi voimassa olevana
hintaan 9,95 e/kk. Toivomme että Spotify Premium-palvelu on
täyttänyt odotuksesi ja nautit jatkossakin
lempimusiikistasi ilman mainoksia missä ikinä oletkin.
Mikäli haluat päättää tilauksesi, se onnistuu osoitteessa
sonera.fi/omatsivut"

Omilta sivuilta en heti Spotifyä löytänyt, eli oletan, että Sonerakauppias tosiaan irtisanoi sen. Varmistaisitteko vielä, että se on todellakin irtisanottu ja jos on, niin miksi siitä silti lähetetään tekstiviesti?
olkitu
Kunniajäsen
  • 690 custom-general.kudos
  • 4428 custom-general.replies
  • 125 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
mijutu kirjoitti:
Kävin Sonera-kaupassa irtisanomassa ilmaisen spotify premiumin hyvissä ajoin ennen kuin 6kk oli kulunut, muistaakseni noin viikko tai 2 sitten.

Eilen tuli kuitenkin tekstiviesti, että "Hei, 6 kk veloitukseton Spotify-etu
laajakaistasopimuksellasi on päättymässä ja Spotify
Premium-tilauksesi jatkuu toistaiseksi voimassa olevana
hintaan 9,95 e/kk. Toivomme että Spotify Premium-palvelu on
täyttänyt odotuksesi ja nautit jatkossakin
lempimusiikistasi ilman mainoksia missä ikinä oletkin.
Mikäli haluat päättää tilauksesi, se onnistuu osoitteessa
sonera.fi/omatsivut"

Omilta sivuilta en heti Spotifyä löytänyt, eli oletan, että Sonerakauppias tosiaan irtisanoi sen. Varmistaisitteko vielä, että se on todellakin irtisanottu ja jos on, niin miksi siitä silti lähetetään tekstiviesti?


Se löytyu Liittymäsi -> Lisäpalvelut
Onko heikko matkapuhelimen kuuluvuus? Mittaa matkapuhelinverkon kuuluvuuksia Cellmapper-sovelluksella, saatavilla täältä ja ohje .
mijutu_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 17 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
No niinpäs löytyikin. Näköjään sonera-kauppiaan sanaan ei voi luottaa.
olkitu
Kunniajäsen
  • 690 custom-general.kudos
  • 4428 custom-general.replies
  • 125 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
mijutu kirjoitti:
No niinpäs löytyikin. Näköjään sonera-kauppiaan sanaan ei voi luottaa.


Minä en Soneran Asiakkaana luota Soneraan, sielä ei oikein mikään ole pelannut, ainakaan palautteen perusteella mitä tänne on kirjoitettu. Ei voi olla minusta totta ettei asiakaspalvelun sanaan voi luottaa...
Onko heikko matkapuhelimen kuuluvuus? Mittaa matkapuhelinverkon kuuluvuuksia Cellmapper-sovelluksella, saatavilla täältä ja ohje .
Johannes_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 1396 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei mijutu! Spotify on kyllä irtisanottu 6.8., kuten olette sopineet. Asia on siis kunnossa 🙂
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan ja Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
mijutu_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 17 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Niin, se on irtisanottu 6.8. koska irtisanoin sen itse 6.8. nettisivulla. Sonera-kaupassa käyminen (heinäkuun puolella) ei siis saanut aikaan tilauksen irtisanoutumista.
Johannes_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 1396 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Aa, ymmärsin väärin. Katsoin vain järjestelmistä, että palvelu on katkaistu. Pahoittelut ettei asiaa hoidettu kuntoon Sonera Kaupassa. Nyt homma on ok ja laskua ei tästä tule. Mukavaa kesän jatkoa!
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan ja Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu