Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
amaija78_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Spotify premiun 6 kk veloituksetta

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei!

Koitin käyttää tuon tarjonnan 6 kk Spotify Premiumin käytöstä veloituksetta Soneran asiakkaille. Sain viestin, että liittymääni ei voida yhdistää tätä etua, miksi ei? Silloin mainoksessa pitäisi jo sanoa että vain osalle Soneran asikkaita. Harmittaa, näin vaivaa ja käytin aikaa rekisteröitymisiin jne. Mikä liittymässäni on sitten `vikana´?
46 vastausta
Pat_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Siis juttu menee nyt niin, että faija osti toimipisteestä minulle sonera sopiva jätin, aikaan jolloin oli tajoushinnalla (19,95e/kk) ja siis tähän olis pitäny kuulua spotify premiumi 6kk ja sitä ei mulla siis ole eikäole ollutkaan. Ei siis muutenkaan spotify tiliä. Ja kun katson omien sivujen liittymän hallinnan kautta, siellä sanotaan spotify premium saatavilla 9,95e/kk. Eli siis miten saan luvatun palvelun käyttöön ??
Niinamari_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1473 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Moro Pat!

Eikä faijan sähköpostiin ole tullut mitään juttua tuosta Spotifystä? Sinne tiedot menee, jos se on aikanaan kytketty.
Hei siellä Omilla Sivuilla löytyy Chat (auki 24/7). Sitä kautta voisi selventää vähän, jotta mikä on homman nimi. Mitä sanot?
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista, http://www.facebook.com/sonera
Pat_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Joo no kyselen siltä oon kyl jo kertaalleen sanonu et kerro jos tulee infoo siitä mut se kyl voi vaan olla et on kuutenki unohtanu 😄 mut tota palaan asiaan ku oon saanu sen kaa selvitettyy
Marjaana_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 198 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Jees! Kyllä tämä tästä selviää. Ja tuota Niinan suosittelemaa Chattia kannattaa hyödyntää kun se toimii aina. 🙂
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
lilstel2012_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Moi,
otin tuon 6kkveloituksettoman edun käyttööni, vanhalle tunnukselle, jossa oli free Spotify käytössä, niin siellähän lukee että laku tulee operaattorin kautta sitten. Eikös ilmanen 6kk pitänyt olla?
Niinamari_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1473 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Moro lilstel2012!

Jeps, eli jos olet ottanut sen tällä kyseisellä kampanjalla, ei siitä laskua tuon 6kk aikana tule 🙂
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista, http://www.facebook.com/sonera
Moonshadez_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Kävin tuossa pari viikkoa sitten Sonera-liikkeessä, päivitin liittymäni Sonera Jättiin, ja samalla ehdottivat että irtisanoa nykyinen Spotify-palvelu, joka ollut jo vuosia premium, ja tilata se uudestaan, niin saan 6kk ilmaisena! Olen nyt tässä yrittänyt uudestaan ja uudestaan viikkojen ja päivien aikana tilata sen uudestaan osoitteessa sonera.fi/spotifyetu
, mutta aina tulee ilmoitus:

"Palvelua ei voi käyttää matkapuhelinnumerolla
Kirjauduit Omille Sivuille tunnuksilla, joilla et voi käyttää palvelua Spotify Premium kytkentä. Kirjaudu uudelleen Omille Sivuille Sonera Tunnuksella, tai luo itsellesi Sonera Tunnus."

Ajattelin jos se haittaa tuota kun liittymässäni on aiemmin jo ollut Spotify, tuota rekisteröitymistä, niin päätin sitten koittaa samaa vaimoni liittymällä, jolla ei ole koskaan ollut Spotifyä. Mutta sama virheilmoitus!!!

Soneraliikkeessä irtisanominen kyllä toimi, Spotifyni ei ole enää premium, vaan ilamaisversio, joten tuo osuus toimi. Mutta uudelleen rekisteröinti ei näytä toimivan.
Niinamari_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1473 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Moro Moonshadez!

Tuo herja viittaisi vähän siihen, ettet ole kirjautunut Sonera Tunnuksilla Omille Sivuille.
Tunnukset tehdään omistaja-asiakkaan verkkopankkitunnareilla -> "Luo Tunnus".
Sieltä pitäisi onnistua tuo Spotify -kampiksen kytkentä ok 🙂
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista, http://www.facebook.com/sonera
Moonshadez_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Niinamari kirjoitti:
Moro Moonshadez!

Tuo herja viittaisi vähän siihen, ettet ole kirjautunut Sonera Tunnuksilla Omille Sivuille.
Tunnukset tehdään omistaja-asiakkaan verkkopankkitunnareilla -> "Luo Tunnus".
Sieltä pitäisi onnistua tuo Spotify -kampiksen kytkentä ok 🙂

Jep nyt onnistui. Oli jo ennestään tunnukset, mutta Spotifyetu rupes toimimaan tosiaan vasta kun päivitti tunnuksen kirjautumalla uudestaan verkkopankin kautta. Mutta luvattu 6kk ei tainnut olla enää saatavilla, nyt tuli vain 3kk.
Marjaana_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 198 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Moi Moonshadez!
Kiva juttu, että päivitys onnistui nyt. Spotifyn tarjous on ollut 5.11. alkaen tuon 3kk mittainen. Jos laittaisit omiin tietoihin (asetukset > profiili) asiakasnumerosi (löytyy laskulta) tai sitten puhelinnumeron, niin voitaisiin tarkistaa onko liittymän päivitys tehty kun se 6kk tarjous oli vielä voimassa. Tarvittaessa voidaan sitten korjata Spotifyn tarjousta sinulle. 🙂
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu