Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Olaw101
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Spotify tarjous - Tietojen päivitys epäonnistui.

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Yritin ottaa ilmaisen 3kk spotify tarjouksen jo olemassa olevalle perustilille. Tietojen hyväksymisen jälkeen ilmestyy viesti Tietojen päivitys epäonnistui. Tämä on toistunut nyt jo viikon verran, mikä mättää?

16 vastausta
kiisseli67
Telia 5G lähettiläs 2021
  • 2424 custom-general.kudos
  • 3744 custom-general.replies
  • 333 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hei Olaw101 ja tervetuloa Klaaniin!

 

Täältä löytyy ohjeita Spotify Premiumin ongelmatilanteisiin : https://www.sonera.fi/asiakastuki/ohjeet/Spotify-Premiumin-ongelmatilanteet?id=1163

 

Jos tuolta ei löydy ratkaisua, niin ota yhteyttä Asiakaspalveluun vaikka Omien Sivujen Chatin kautta : https://www.sonera.fi/asiakastuki/Ota-yhteytta

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump
kirsita
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Sama ongelma täällä. Chatissä sanottiin etteivät he voi tehdä asialle mitään.

kiisseli67
Telia 5G lähettiläs 2021
  • 2424 custom-general.kudos
  • 3744 custom-general.replies
  • 333 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hei kirsita ja tervetuloa Klaaniin!

 

Joko kokeilit nämäkin keinot?

 

Automaattiset päivitykset Spotify ei onnistu päivittämään itseään:

Lataa ja asenna Spotify uudelleen.

Kirjautuminen Spotifyihin ei onnistu. Palvelu ilmoittaa, että päivitys epäonnistui? (Error 308) Mikäli päivitys epäonnistuu, todennäköisesti helpointa on poistaa edellinen Spotify-asennus ja asentaa uusin versio.

Virheilmoitukset Spotifyn päivittämisestä (Virhe 5xx) Kaikki 500 -alkuiset virheet johtuvat Spotifyn automaattisesta päivittämisestä. Poista Spotify ja asenna uusin versio sivuiltamme.

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump
Olaw101
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Chat ei osannut auttaa pätkän vertaa, tällä hetkellä tulee seuraavanlainen ilmoitus kun yrittää keskittämisetu -sivun kautta päivittää Premiumiin:

"Sinulla on jo maksullinen Spotify-tuote käytössäsi. Peruuta se ennen uuden kytkemistä."

 

kiisseli67, mitenkä spotify ohjelman päivittäminen muka auttaa ongelmaan? Sitäpaitsi, itse ainakin käytän Spotifyä selaimessa... 

kiisseli67
Telia 5G lähettiläs 2021
  • 2424 custom-general.kudos
  • 3744 custom-general.replies
  • 333 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Olaw101 jos sinulla on jo maksullinen Spotify-tuote niin sinun pitää se irtisanoa Spotifyn sivuilla ennenkuin voit ottaa käyttöön Soneran tarjoaman Spotify Premium tarjouksen 🙂

 

https://www.sonera.fi/asiakastuki/ohjeet/Spotify-Premiumin-kayttoonotto?id=1162

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump
Olaw101
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

No sehän nyt on päivänselvä asia ettei toista premiumia voi aktivoida toisen päälle! Hymiö Sekapäinen Tili on ihan perus free, ei ole ollut premiumia ainakaan 3 kk käytössä.

 

Onko tuota tarjousta edes mahdollista ottaa jo olemassaolevaan spotify tiliin, ainakin jostain toiselta foorumilta luin että pitäisi olla uusi spotify tunnus

kiisseli67
Telia 5G lähettiläs 2021
  • 2424 custom-general.kudos
  • 3744 custom-general.replies
  • 333 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Kyllä näin on: Huom! Mikäli sinulla on voimassa oleva Spotify -tunnus tilattuna Spotifyn internetsivuilta, et voi aktivoida siihen Sonera Spotify -palveluita.

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump
IlariJR
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 485 custom-general.kudos
  • 955 custom-general.replies
  • 126 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Olaw101 kirjoitti:

No sehän nyt on päivänselvä asia ettei toista premiumia voi aktivoida toisen päälle! Hymiö Sekapäinen Tili on ihan perus free, ei ole ollut premiumia ainakaan 3 kk käytössä.

 

Onko tuota tarjousta edes mahdollista ottaa jo olemassaolevaan spotify tiliin, ainakin jostain toiselta foorumilta luin että pitäisi olla uusi spotify tunnus


Spotify Free -tilin päivitys Premiumiksi onnistuu kyllä eli ei tarvitse luoda uutta tiliä. Tarkistatko ihan aluksi Spotifyn sivuilta osoitteesta https://www.spotify.com/fi/account/overview/, että tili on siellä varmasti Free. Mikäli näin on eikä Premiumin päivittäminen onnistu Omien Sivujen kautta, niin otatko yhteyttä asiakaspalveluumme, jotta voimme katsoa tilannetta tarkemmin.

eerock
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Mulla on sama ongelma. Koitan ottaa omien sivujen kautta 3kk Spotify tarjouksen käyttöön, lähetän tilauksen, jonka jälkeen sivu lataa "Pieni hetki, tietoja ladataan...". Hetken kuluttua sivulle tulee ilmoitus "Tietojen päivitys epäonnistui. Yritä myöhemmin uudelleen".

 

Spotify-tilini on Free. Olen koittanut kohta viikon ajan ottaa käyttöön kyseistä tarjousta, mutta lopputulos on tuo yllämainittu tilanne. Olin yhteydessä asiakaspalveluun chatin kautta, jossa sanottiin etteivät he pysty ottamaan tarjousta käyttöön heidän päästään. Miten saan tarjouksen käyttööni?